התקנת קובץ מערכת
-
שלום רב.
מחקתי אצלי את אפליקציית השעון (ביאנג S3610) כי מישהו אמר לי שיש לו משהו יותר טוב לי (-יש לי מוכשר אז זה בלי נודניק ומישהו אמר שיש לו עם נודניק) ולמעשה זה שהוא נתן לי לא עבד-בהתקנה כתב היישום לא הותקן ובהכנסה ל-SYSTEM/APP הוא לא הציג את זה (אפילו אחרי הפעלה מחדש כמובן) וכשהחזרתי את מה שהיה לי הוא חזר אבל כשאני עושה צור התראה-כשאני רוצה לעשות התראה הוא עוצר וכותב שעון עצר!
אשמח מאוד לעזרה!
וכן זכור לי משהו שהיה כתוב פעם שבקבצי מערכת יש כזה דבר שצריכים להכניס לתיקייה אחת ולעשות הפעלה מחדש ואז להכניס ל-SYSTEM/APP וזה יעזור אך ניסיתי לחפש ולא מצאתי-אם מישהו זוכר או יודע משהו כזה אשמח שיגיד או ייקשר לשםתודה רבה מראש!!!
-
שלום רב.
מחקתי אצלי את אפליקציית השעון (ביאנג S3610) כי מישהו אמר לי שיש לו משהו יותר טוב לי (-יש לי מוכשר אז זה בלי נודניק ומישהו אמר שיש לו עם נודניק) ולמעשה זה שהוא נתן לי לא עבד-בהתקנה כתב היישום לא הותקן ובהכנסה ל-SYSTEM/APP הוא לא הציג את זה (אפילו אחרי הפעלה מחדש כמובן) וכשהחזרתי את מה שהיה לי הוא חזר אבל כשאני עושה צור התראה-כשאני רוצה לעשות התראה הוא עוצר וכותב שעון עצר!
אשמח מאוד לעזרה!
וכן זכור לי משהו שהיה כתוב פעם שבקבצי מערכת יש כזה דבר שצריכים להכניס לתיקייה אחת ולעשות הפעלה מחדש ואז להכניס ל-SYSTEM/APP וזה יעזור אך ניסיתי לחפש ולא מצאתי-אם מישהו זוכר או יודע משהו כזה אשמח שיגיד או ייקשר לשםתודה רבה מראש!!!
@שמואל-ש אמר בהתקנת קובץ מערכת:
שלום רב.
מחקתי אצלי את אפליקציית השעון (ביאנג S3610) כי מישהו אמר לי שיש לו משהו יותר טוב לי (-יש לי מוכשר אז זה בלי נודניק ומישהו אמר שיש לו עם נודניק) ולמעשה זה שהוא נתן לי לא עבד-בהתקנה כתב היישום לא הותקן ובהכנסה ל-SYSTEM/APP הוא לא הציג את זה (אפילו אחרי הפעלה מחדש כמובן) וכשהחזרתי את מה שהיה לי הוא חזר אבל כשאני עושה צור התראה-כשאני רוצה לעשות התראה הוא עוצר וכותב שעון עצר!
אשמח מאוד לעזרה!
וכן זכור לי משהו שהיה כתוב פעם שבקבצי מערכת יש כזה דבר שצריכים להכניס לתיקייה אחת ולעשות הפעלה מחדש ואז להכניס ל-SYSTEM/APP וזה יעזור אך ניסיתי לחפש ולא מצאתי-אם מישהו זוכר או יודע משהו כזה אשמח שיגיד או ייקשר לשםתודה רבה מראש!!!
לא הבנתי
אתה צריך את האפליקציה של שעון שיש ביאנג? -
@שמואל-ש אמר בהתקנת קובץ מערכת:
שלום רב.
מחקתי אצלי את אפליקציית השעון (ביאנג S3610) כי מישהו אמר לי שיש לו משהו יותר טוב לי (-יש לי מוכשר אז זה בלי נודניק ומישהו אמר שיש לו עם נודניק) ולמעשה זה שהוא נתן לי לא עבד-בהתקנה כתב היישום לא הותקן ובהכנסה ל-SYSTEM/APP הוא לא הציג את זה (אפילו אחרי הפעלה מחדש כמובן) וכשהחזרתי את מה שהיה לי הוא חזר אבל כשאני עושה צור התראה-כשאני רוצה לעשות התראה הוא עוצר וכותב שעון עצר!
אשמח מאוד לעזרה!
וכן זכור לי משהו שהיה כתוב פעם שבקבצי מערכת יש כזה דבר שצריכים להכניס לתיקייה אחת ולעשות הפעלה מחדש ואז להכניס ל-SYSTEM/APP וזה יעזור אך ניסיתי לחפש ולא מצאתי-אם מישהו זוכר או יודע משהו כזה אשמח שיגיד או ייקשר לשםתודה רבה מראש!!!
לא הבנתי
אתה צריך את האפליקציה של שעון שיש ביאנג? -
שלום רב.
מחקתי אצלי את אפליקציית השעון (ביאנג S3610) כי מישהו אמר לי שיש לו משהו יותר טוב לי (-יש לי מוכשר אז זה בלי נודניק ומישהו אמר שיש לו עם נודניק) ולמעשה זה שהוא נתן לי לא עבד-בהתקנה כתב היישום לא הותקן ובהכנסה ל-SYSTEM/APP הוא לא הציג את זה (אפילו אחרי הפעלה מחדש כמובן) וכשהחזרתי את מה שהיה לי הוא חזר אבל כשאני עושה צור התראה-כשאני רוצה לעשות התראה הוא עוצר וכותב שעון עצר!
אשמח מאוד לעזרה!
וכן זכור לי משהו שהיה כתוב פעם שבקבצי מערכת יש כזה דבר שצריכים להכניס לתיקייה אחת ולעשות הפעלה מחדש ואז להכניס ל-SYSTEM/APP וזה יעזור אך ניסיתי לחפש ולא מצאתי-אם מישהו זוכר או יודע משהו כזה אשמח שיגיד או ייקשר לשםתודה רבה מראש!!!
-
@שמואל-ש אני יכול לנסות לשלוח לך אבל קודם כל
תיכנס לsystem/app ותראה אם יש שם קבצים שמסתיימים ב odex
לפי זה אני ישלח לך
ויש סיכוי שעדיין לא יעבוד כי צריך אפליקצייה מאותו רום בדיוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות