פלאפון אפטק
-
@בחורצ-יק לעבוד עם מכשיר זהה ולעשות לפי התפריט שלו עד העתקה ואז זה מועותק
באפטק 2020 יש העתקה ללכרטיס זיכרון -
@בחורצ-יק
תבדוק האם המסך מולחם למכשיר (בדרך כלל הוא לא מולחם) ואם כן תיקח אפטק אחר תחליף את המסכים תעתיק את האנשי קשר ותחליף חזרה את המסכים (זה לא אמור להיות מסובך מידי.. -
@אוריי אמר בפלאפון אפטק:
תבדוק האם המסך מולחם למכשיר (בדרך כלל הוא לא מולחם)
באפטק הוא כן מולחם אם אתה בביתר אני יכול לנסות לעשות לך את זה
-
@בחורצ-יק
תבדוק האם המסך מולחם למכשיר (בדרך כלל הוא לא מולחם) ואם כן תיקח אפטק אחר תחליף את המסכים תעתיק את האנשי קשר ותחליף חזרה את המסכים (זה לא אמור להיות מסובך מידי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות