עזרה-מחפש תוכנה לשליטה מרחוק שתיתן גישה להתקן חיצוני שלו כאילו זה אצלי
-
האלן חברים אני מחפש תוכנה לחיבור מרחוק ושיהיה לי גישה להתקן חיצוני של השני כאילו זה מהמחשב שלי תודה לכולם אשמח לתגובות על זה תודה רבה @יוסי-מחשבים אולי אתה תציל את המצב


-
האלן חברים אני מחפש תוכנה לחיבור מרחוק ושיהיה לי גישה להתקן חיצוני של השני כאילו זה מהמחשב שלי תודה לכולם אשמח לתגובות על זה תודה רבה @יוסי-מחשבים אולי אתה תציל את המצב


-
האלן חברים אני מחפש תוכנה לחיבור מרחוק ושיהיה לי גישה להתקן חיצוני של השני כאילו זה מהמחשב שלי תודה לכולם אשמח לתגובות על זה תודה רבה @יוסי-מחשבים אולי אתה תציל את המצב


-
על ידי כל תוכנות שליטה מרחוק , ותוכל בהגדרות אבטחה להגדיר שיהיה לך גישה רך לכונן או תיקייה מסוימת
-
על ידי כל תוכנות שליטה מרחוק , ותוכל בהגדרות אבטחה להגדיר שיהיה לך גישה רך לכונן או תיקייה מסוימת
@13115-5864 אתה אומר את זה מידיעה?
-
כן
זה כמו המחשב שלך , ולכן הכונן גם מחובר למחשב שלך , אלא שהרשת זה דבר איטי ... קח בחשבון ! -
כן
זה כמו המחשב שלך , ולכן הכונן גם מחובר למחשב שלך , אלא שהרשת זה דבר איטי ... קח בחשבון !@13115-5864 אתה מדבר על הכונן או גם על התקן חיצוני?
-
כן
זה כמו המחשב שלך , ולכן הכונן גם מחובר למחשב שלך , אלא שהרשת זה דבר איטי ... קח בחשבון !@13115-5864 לא מצאתי כזאת הגדרה בטימויואר
-
למה צריך הגדרה ??
תחפש ב'מחשב שלי' של המחשב הרחוק -
למה צריך הגדרה ??
תחפש ב'מחשב שלי' של המחשב הרחוק@13115-5864 אני מתכוון לשימוש שאני יוכל להריץ דברים במחשב שלי וזה יקלוט את ההתקן חיצוני שלו כמו אצלי
-
אתה לא רוצה להעתיק אליך ???
כנראה מפני הזמן שלוקח ???
תצטרך להגדיר את הכונן החיצוני הרחוק כשרת וכך הוא יתחבר ישר למחשב שלך , ואולי תצליח למצוא הגדרה לכך , רק תדע שזה אפשרי , כי אפילו מערכת הפעלה אפשר מהרשת , על ידי שמגדירים בביוס שהבוט יהיה מהרשת מכונן מסוים .!! -
אתה לא רוצה להעתיק אליך ???
כנראה מפני הזמן שלוקח ???
תצטרך להגדיר את הכונן החיצוני הרחוק כשרת וכך הוא יתחבר ישר למחשב שלך , ואולי תצליח למצוא הגדרה לכך , רק תדע שזה אפשרי , כי אפילו מערכת הפעלה אפשר מהרשת , על ידי שמגדירים בביוס שהבוט יהיה מהרשת מכונן מסוים .!!@13115-5864 אודה לך מאוד אם תמצא לי כזה דבר פשוט אני לא מצאתי
ולא בדיוק הבנתי מה הכוונה להעלות לשרת -
להגדיר את הכונן שיעבוד ברשת כמו שרת
כלומר להפוך את הכונן לשרת ברשת -
להגדיר את הכונן שיעבוד ברשת כמו שרת
כלומר להפוך את הכונן לשרת ברשת@13115-5864 לדעתך זה יכול להיות דרך טימויואר?
-
לא בדיוק ...
-
לא בדיוק ...
@13115-5864 מצאתי תוכנה הייתי שמח לעבור לפרטי אבל הצאט שלי סגור

-
@13115-5864 מצאתי תוכנה הייתי שמח לעבור לפרטי אבל הצאט שלי סגור

-
@tfryt
איזה תוכנה?@אהרן-שובקס אתה מכיר משהוא?
-
@אהרן-שובקס אתה מכיר משהוא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות