המצב של הדיסקים האלו טוב?
-
שלום חברים.
השתמשתי בתוכנה שנתן לי @משחזר-מידע לבדוק מחשב אחר שיש לי
וזה מה שיצא. (בתמונה)אני לא מבין בזה.
מישהו יכול לומר לי מה זה אומר על מצב המחשב והדיסקים?
תודה יקירי.
הנה התמונה: (הראשונה כונן E והשניה כונן C)

-
@משה-שטרן כתוב שם על איזה מדדים להסתכל וגם כמה המדדים צריכים להיות (0)
זה קל לא מסובך תבדוק לבד@ראובן-שבתי אמר בהמצב של המחשב הזה טוב?:
@משה-שטרן כתוב שם על איזה מדדים להסתכל וגם כמה המדדים צריכים להיות (0)
זה קל לא מסובך תבדוק לבדאיפה זה 'שם'?
-
@ראובן-שבתי אמר בהמצב של המחשב הזה טוב?:
@משה-שטרן כתוב שם על איזה מדדים להסתכל וגם כמה המדדים צריכים להיות (0)
זה קל לא מסובך תבדוק לבדאיפה זה 'שם'?
-
-
@ראובן-שבתי אמר בהמצב של המחשב הזה טוב?:
@משה-שטרן כתוב שם על איזה מדדים להסתכל וגם כמה המדדים צריכים להיות (0)
זה קל לא מסובך תבדוק לבדאיפה זה 'שם'?
-
@ראובן-שבתי אמר בהמצב של המחשב הזה טוב?:
@משה-שטרן כתוב שם על איזה מדדים להסתכל וגם כמה המדדים צריכים להיות (0)
זה קל לא מסובך תבדוק לבדאיפה זה 'שם'?
-
@משה-שטרן מה שבא לך
אם אתה רוצה חוות דעת טובה זה מ @משחזר-מידע
בהצלחה -
@משה-שטרן וכמו שציין חיים כהן זה לא קשור למצב המחשב אלא לכוננים
ולכן הייתי ממליץ לשנות את הכותרת!!!!@ראובן-שבתי אמר בהמצב של המחשב הזה טוב?:
@משה-שטרן וכמו שציין חיים כהן זה לא קשור למצב המחשב אלא לכוננים
ולכן הייתי ממליץ לשנות את הכותרת!!!!תודה!
שיניתי. -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות