איפוס גלקסי פוקט שכשל
-
ערב טוב,
עשיתי איפוס לפלאפון גלקסי פוקט שברשותי,
מייד אחרי שלחצתי על האיפוס, הפלאפון נכבה, ולכשניסיתי להדליקו הוא נתקע.
הוצאתי את הבטריה וכנסתי מס' פעמים, וזה נתקע בשלבי ההדלקה.
הבו עצה!!
תודה רבה. -
@דני-כהן כשזה מכובה תנסה ללחוץ על מקש ווליום עליון, מקש הבית ומקש הכיבוי לחיצה של כמה שניות ואז יפתח לך תפריט שניתן לאפס שם אולי זה יעזור
@איציק-דייטש אמר באיפוס גלקסי פוקט שכשל:
ואז יפתח לך תפריט
תודה רבה.!
ניסיתי, אבל זה נתקע לי על התפריט הזה שעות.. -
@איציק-דייטש אמר באיפוס גלקסי פוקט שכשל:
ואז יפתח לך תפריט
תודה רבה.!
ניסיתי, אבל זה נתקע לי על התפריט הזה שעות.. -
@דני-כהן ניסית כשאני אמרתי? (בקושי עברו 8 דקות)
אגב בתפריט הזה לא עובדים עם המגע...@איציק-דייטש ניסיתי עוד קודם...
-
@איציק-דייטש ניסיתי עוד קודם...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות