מה אפשר עדיין לשפר?
-
@אלישי אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
בגדול אני יכול העיף את כל הפוסטים המחוקים, השאלה האם מי שמחק את הפוסט שלו, וירצה לשחזר את זה... הוא לא ימצא את הפוסט ע"מ לשחזרו...
מה דעתכם, הצר שווה בנזק המלך או לא?ואי אפשר לעשות שמי שמחק יוכל למחוק לגמרי (דורש ברשאות ניהול?)
@shloimy אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
ואי אפשר לעשות שמי שמחק יוכל למחוק לגמרי (דורש ברשאות ניהול?)
אי אפשר.
@יהושע-זופניק אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
יהיה יותר קל לדפדף בהודעות שלא נקראו כשהלחצן סמן כנקרא לא יעלם כשאתה מדפדף כדי שלסמן כמה לא תצטרך לעלות עד למעלה לכן אם יהיה אפשרי להעלות את הלחצן ללמעלה דהיינו ליד שורת הקטגוריות לא יהיה מושלם מז ה [לעניות דעתי כמובן]
יסודר אי"ה
@יעקב-מ-פינס אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
בסמל הזה כתוב כרגע 27 אבל זה באמת 15 או 16 נושאים!
אראה אם אפשר לסדר את זה. -
אשמח שברשימת ה'לא נקראו' יופיע לחצן על כל נושא שיסמן אותו כנקרא והוא מיד יורד מהרשימה, כמו בפורום מקצועות.

בלחיצה על אייקון המכתב הוא מיד יורד מהרשימה.
תודה. -
-
@אלישי
ואם כבר מדברים,
שיהיה אופציה להגדיל\להקטין תמונות!! -
שבדפדפנים שאין להם ג'אווה סקריפט יהיה למטה 'הבא' ו 'הקודם'
כי א''א לרדת לסוף שרשור או לראות תכנים בקטגוריה זה יואיל מאוד וזה יהיה אוטומטית לדפדפנים כאלה מותאם ולא מה שיש בהגדרות להפוך את זה לתמיד שלכל דפדפן הוא יזהה אם אפשר לרדת לסוף שרשור.. ואם לא יהיה הבא | הקודם תודה

-
שבדפדפנים שאין להם ג'אווה סקריפט יהיה למטה 'הבא' ו 'הקודם'
כי א''א לרדת לסוף שרשור או לראות תכנים בקטגוריה זה יואיל מאוד וזה יהיה אוטומטית לדפדפנים כאלה מותאם ולא מה שיש בהגדרות להפוך את זה לתמיד שלכל דפדפן הוא יזהה אם אפשר לרדת לסוף שרשור.. ואם לא יהיה הבא | הקודם תודה

@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
שבדפדפנים שאין להם ג'אווה סקריפט יהיה למטה 'הבא' ו 'הקודם'
כי א''א לרדת לסוף שרשור או לראות תכנים בקטגוריה זה יואיל מאוד וזה יהיה אוטומטית לדפדפנים כאלה מותאם ולא מה שיש בהגדרות להפוך את זה לתמיד שלכל דפדפן הוא יזהה אם אפשר לרדת לסוף שרשור.. ואם לא יהיה הבא | הקודם תודה

על איזה דפדפנים מדובר? (שואל נטו מהתעניינות, לא אחראי כאן על כלום..)
-
@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
שבדפדפנים שאין להם ג'אווה סקריפט יהיה למטה 'הבא' ו 'הקודם'
כי א''א לרדת לסוף שרשור או לראות תכנים בקטגוריה זה יואיל מאוד וזה יהיה אוטומטית לדפדפנים כאלה מותאם ולא מה שיש בהגדרות להפוך את זה לתמיד שלכל דפדפן הוא יזהה אם אפשר לרדת לסוף שרשור.. ואם לא יהיה הבא | הקודם תודה

על איזה דפדפנים מדובר? (שואל נטו מהתעניינות, לא אחראי כאן על כלום..)
@chv אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
שבדפדפנים שאין להם ג'אווה סקריפט יהיה למטה 'הבא' ו 'הקודם'
כי א''א לרדת לסוף שרשור או לראות תכנים בקטגוריה זה יואיל מאוד וזה יהיה אוטומטית לדפדפנים כאלה מותאם ולא מה שיש בהגדרות להפוך את זה לתמיד שלכל דפדפן הוא יזהה אם אפשר לרדת לסוף שרשור.. ואם לא יהיה הבא | הקודם תודה

על איזה דפדפנים מדובר? (שואל נטו מהתעניינות, לא אחראי כאן על כלום..)
המקורי של השיאומי . אופרה מיני של C2 . לא חסר.. כאלו ישנים זה מאוד יואיל..
-
@chv אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
שבדפדפנים שאין להם ג'אווה סקריפט יהיה למטה 'הבא' ו 'הקודם'
כי א''א לרדת לסוף שרשור או לראות תכנים בקטגוריה זה יואיל מאוד וזה יהיה אוטומטית לדפדפנים כאלה מותאם ולא מה שיש בהגדרות להפוך את זה לתמיד שלכל דפדפן הוא יזהה אם אפשר לרדת לסוף שרשור.. ואם לא יהיה הבא | הקודם תודה

על איזה דפדפנים מדובר? (שואל נטו מהתעניינות, לא אחראי כאן על כלום..)
המקורי של השיאומי . אופרה מיני של C2 . לא חסר.. כאלו ישנים זה מאוד יואיל..
-
@chv אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
שבדפדפנים שאין להם ג'אווה סקריפט יהיה למטה 'הבא' ו 'הקודם'
כי א''א לרדת לסוף שרשור או לראות תכנים בקטגוריה זה יואיל מאוד וזה יהיה אוטומטית לדפדפנים כאלה מותאם ולא מה שיש בהגדרות להפוך את זה לתמיד שלכל דפדפן הוא יזהה אם אפשר לרדת לסוף שרשור.. ואם לא יהיה הבא | הקודם תודה

על איזה דפדפנים מדובר? (שואל נטו מהתעניינות, לא אחראי כאן על כלום..)
המקורי של השיאומי . אופרה מיני של C2 . לא חסר.. כאלו ישנים זה מאוד יואיל..
@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
המקורי של השיאומי . אופרה מיני של C2 . לא חסר.. כאלו ישנים זה מאוד יואיל..
שמע אם יוכלו להגדיר במיוחד לדפדפנים הללו הגדרות, אעשה זאת בשמחה... השאלה אם אפשר.
-
@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
המקורי של השיאומי . אופרה מיני של C2 . לא חסר.. כאלו ישנים זה מאוד יואיל..
שמע אם יוכלו להגדיר במיוחד לדפדפנים הללו הגדרות, אעשה זאת בשמחה... השאלה אם אפשר.
@אלישי לא נראה לי שיש מה לנסות כי הדפדפנים האלו מצנזרים המון תוכן כך שהם לא מאפשרים דברים מיותרים
-
@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
המקורי של השיאומי . אופרה מיני של C2 . לא חסר.. כאלו ישנים זה מאוד יואיל..
שמע אם יוכלו להגדיר במיוחד לדפדפנים הללו הגדרות, אעשה זאת בשמחה... השאלה אם אפשר.
@אלישי אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
@זונדל-גרנד אמר במה אפשר עדיין לשפר?:
המקורי של השיאומי . אופרה מיני של C2 . לא חסר.. כאלו ישנים זה מאוד יואיל..
שמע אם יוכלו להגדיר במיוחד לדפדפנים הללו הגדרות, אעשה זאת בשמחה... השאלה אם אפשר.
דווקא בפורום מאסטר שנכנסים בC2 יש הבא וחזור אבל בדפדפן של השיאומי אין כנראה כי הוא אמור לתמוך כי הוא אנדרואיד..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


בעת כתיבת תגובה/ציטוט.