שאלה | איך מסירים ווינדוס מדיסק קשיח
-
@תקום איך אני עושה את זה? [הקשיח לא עולה במחשב!! כשהמחשב כבוי!]
@יעקב-מ-פינס אמר בשאלה | איך מסירים ווינדוס מדיסק קשיח:
[הקשיח לא עולה במחשב!! כשהמחשב כבוי!]
גם המקרר שלי לא עובד אם לא מחובר לחשמל
-
@יעקב-מ-פינס אמר בשאלה | איך מסירים ווינדוס מדיסק קשיח:
[הקשיח לא עולה במחשב!! כשהמחשב כבוי!]
גם המקרר שלי לא עובד אם לא מחובר לחשמל
@משחזר-מידע
התכוונתי שהמחשב לא עולה ע"י הקשיח!! -
@משחזר-מידע
התכוונתי שהמחשב לא עולה ע"י הקשיח!!@יעקב-מ-פינס אמר בשאלה | איך מסירים ווינדוס מדיסק קשיח:
התכוונתי שהמחשב לא עולה ע"י הקשיח!!
אני לא כל כך מתמצא בזה
אבל נדמה לי שאי אפשר להתקין אנדרואיד רק על מערכת קבצים של סביבת לינוקס (EXTx) ואולי אני טועה
אם מה שכתבתי לעיל נכון
אני מניח שהמערכת קבצים הנוכחית הוא לא כזה מכיון שאי אפשר להעלות את WIN דרך מערכת קבצים הנל -
@יעקב-מ-פינס אמר בשאלה | איך מסירים ווינדוס מדיסק קשיח:
התכוונתי שהמחשב לא עולה ע"י הקשיח!!
אני לא כל כך מתמצא בזה
אבל נדמה לי שאי אפשר להתקין אנדרואיד רק על מערכת קבצים של סביבת לינוקס (EXTx) ואולי אני טועה
אם מה שכתבתי לעיל נכון
אני מניח שהמערכת קבצים הנוכחית הוא לא כזה מכיון שאי אפשר להעלות את WIN דרך מערכת קבצים הנל@משחזר-מידע
מה למעישה?
אני עושה כמו שכתבתי למעלה? -
@משחזר-מידע
מה למעישה?
אני עושה כמו שכתבתי למעלה? -
@mcnk
איך? -
@mcnk
איך? -
@mcnk
להוריד!! -
@mcnk
להוריד!! -
@יעקב-מ-פינס כשאתה מפעיל את המחשב שאליו חיברת אותו, הוא עולה לך ככונן נוסף [או D או E כנראה, תלוי אם יש שם עוד אחד] ואז יש בפנים תיקיה של ווינדוס ואתה מוחק או גוזר אותו משם, וזהו.
@mcnk
כשניסיתי לעשות את זה נכתב לי שזה 16 ג'יגה או משהו כזה!! -
@mcnk
כשניסיתי לעשות את זה נכתב לי שזה 16 ג'יגה או משהו כזה!! -
@mcnk
כשניסיתי לעשות את זה נכתב לי שזה 16 ג'יגה או משהו כזה!!@יעקב-מ-פינס אמר בשאלה | איך מסירים ווינדוס מדיסק קשיח:
כשניסיתי לעשות את זה נכתב לי שזה 16 ג'יגה או משהו כזה!!
ברור
תיקית וינ היא תיקיה כבדה מאד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות