יש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך
-
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
-
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
לא קשור אנו צריכים לדעת בקשר למחשב ולא למסך
-
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
לא קשור אנו צריכים לדעת בקשר למחשב ולא למסך
@שלמה-ווייס לפתוח את המוח ואז מה לעשות
-
@בן-אדם-טוב אמר ביש לי מחשב נייח וכשאני מדליק אתו רק המוח נדלק ולא המסך:
חברתי את זה למחשב נייד ואז מה שהיה במחשב נייד היה גם במסך
לא קשור אנו צריכים לדעת בקשר למחשב ולא למסך
@בן-אדם-טוב פתחת?
-
@שלמה-ווייס לפתוח את המוח ואז מה לעשות
@בן-אדם-טוב אתה רואה בטריה קטנה על הלוח אם? תוציא אותו (המחשב כל הזמן מנותק מהחשמל כמובן) ואז תלחץ כמה שניות על כפתור ההפעלה ותחזיר עדכן עם עזר
-
@בן-אדם-טוב אתה רואה בטריה קטנה על הלוח אם? תוציא אותו (המחשב כל הזמן מנותק מהחשמל כמובן) ואז תלחץ כמה שניות על כפתור ההפעלה ותחזיר עדכן עם עזר
@שלמה-ווייס
תראה לי איזה בטריה -
@שלמה-ווייס
תראה לי איזה בטריה@בן-אדם-טוב לא צילמת את המקום הנכון צלם את הלוח הירוק
-
@בן-אדם-טוב לא צילמת את המקום הנכון צלם את הלוח הירוק
@שלמה-ווייס תרא לי בתמונות לפני איזה לוח ירוק
-
@שלמה-ווייס תרא לי בתמונות לפני איזה לוח ירוק
@בן-אדם-טוב איךבדיוק?! זה נמצא בפנים
-
@שלמה-ווייס תרא לי בתמונות לפני איזה לוח ירוק
@בן-אדם-טוב מה לא מובן על דופן המחשב יש לוח גדול ועליו המעבד וכל הרכיבים צלם אותו
-
@בן-אדם-טוב מה לא מובן על דופן המחשב יש לוח גדול ועליו המעבד וכל הרכיבים צלם אותו
@שלמה-ווייס
אני צריך פתוח עוד משהוא -
@שלמה-ווייס
אני צריך פתוח עוד משהוא@בן-אדם-טוב אני רואה שבכלל לא הבנת אותי אתה אמור להוריד לגמרי את המכסה הרחב מצד שמאל בתמונה הזו
-
@בן-אדם-טוב אני רואה שבכלל לא הבנת אותי אתה אמור להוריד לגמרי את המכסה הרחב מצד שמאל בתמונה הזו
@שלמה-ווייס איזה מכסה רחב יש בתמונה
-
@שלמה-ווייס איזה מכסה רחב יש בתמונה
@בן-אדם-טוב זה לא בתמונה תשכיב את המחשב ותוריד את המכסה העליון
-
@בן-אדם-טוב זה לא בתמונה תשכיב את המחשב ותוריד את המכסה העליון
@שלמה-ווייס השכבתי אבל ני לא מצליח להוציא את הכסה העליון
-
@שלמה-ווייס השכבתי אבל ני לא מצליח להוציא את הכסה העליון
@בן-אדם-טוב לא יודע איך להסביר לך... נסה ותצליח זה לא כזה מורכב
-
@בן-אדם-טוב לא יודע איך להסביר לך... נסה ותצליח זה לא כזה מורכב
@שלמה-ווייס איך אתה איתה פותח את המכסה העליון
-
לא אוחז פה בכל השירשור אבל למסקנא מה אתה רוצה?
לבדוק האם המסך הבעיה? -
@שלמה-ווייס איך אתה איתה פותח את המכסה העליון
@בן-אדם-טוב
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1595161040024-20200719_151534.jpgאתה צריך לפתוח את הדופן השמאלית
תמשוך אותו לכיוונך קצת , ואז הוא יצא -
@בן-אדם-טוב
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1595161040024-20200719_151534.jpgאתה צריך לפתוח את הדופן השמאלית
תמשוך אותו לכיוונך קצת , ואז הוא יצא@משה-מזרחי איך לתקן את המוח של המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות