הווינדוס איטי מאוד אחרי עידכון לגירסא 2004
-
@bbn אמר בהווינדוס איטי מאוד אחרי עידכון לגירסא 2004:
כמה זיכרון יש לך במחשב?
@ntz אמר בהווינדוס איטי מאוד אחרי עידכון לגירסא 2004:
(מעבד i5 וראם 4 ג'יגה).
@חיים-כהן-1 זה אמור לעבוד סבבה לא להתקע ולקרוס
-
@bbn אמר בהווינדוס איטי מאוד אחרי עידכון לגירסא 2004:
ועם 2004 תחכה שיציעו לך רישמית
הציעו לי רשמית ועדכנתי דרך ההגדרות.
@חיים-כהן-1 איסט לא עושה סריקה עכשיו. וגם לפני ההתקנה שלו הוא היה איטי.
-
@חיים-כהן-1 זה אמור לעבוד סבבה לא להתקע ולקרוס
@bbn אמר בהווינדוס איטי מאוד אחרי עידכון לגירסא 2004:
@חיים-כהן-1 זה אמור לעבוד סבבה לא להתקע ולקרוס
אין מצב שזה קשור לסריקה של איסט?
עריכה: אני רואה שזה לא קשור אבל ברעיון נראה לי שזה משפיע קצת
אתה זוכר אצלי פעם שעשה סריקה ונהיה יותר איטי
-
@bbn אמר בהווינדוס איטי מאוד אחרי עידכון לגירסא 2004:
@חיים-כהן-1 זה אמור לעבוד סבבה לא להתקע ולקרוס
אין מצב שזה קשור לסריקה של איסט?
עריכה: אני רואה שזה לא קשור אבל ברעיון נראה לי שזה משפיע קצת
אתה זוכר אצלי פעם שעשה סריקה ונהיה יותר איטי
@חיים-כהן-1 איסט זה אחת התוכנות היכ לא כבדות שיש
לא מסתבר שזה בגלל זה -
@bbn אמר בהווינדוס איטי מאוד אחרי עידכון לגירסא 2004:
ועם 2004 תחכה שיציעו לך רישמית
הציעו לי רשמית ועדכנתי דרך ההגדרות.
@חיים-כהן-1 איסט לא עושה סריקה עכשיו. וגם לפני ההתקנה שלו הוא היה איטי.
-
יכול להיות שהארדיסק עמוס מכיוון שהוא שומר את הגרסה הישנה. תחפש כלי ניקוי דיסק שם יש לך אפשרות לסדר את זה
-
@ntz אם אתה רוצה לעשות כמו ש @anti-malware אמר לך צריך לעשות לפי המדריך הזה
https://mitmachim.top/post/31602
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות