עזרה - תיקון בעית קליטה ביאנג
-
שלום יש לי יאנג 2 עשיתי לו שינוי IMEI אולם הפלאפון לא קולט בצורה טובה את הסים כלומר קורא ומיד לא קורא ולאח"מ קורא וכן הלאה הלכתי לטכנאי והוא אמר לי שצריך לעשות "ריפר" כלומר תיקון בעיות קליטה מי שיודע איך עושים את זה או אם יש למשהוא פתרון אחר אני ישמח שיסביר כאן
תודה מראש!!! -
שלום יש לי יאנג 2 עשיתי לו שינוי IMEI אולם הפלאפון לא קולט בצורה טובה את הסים כלומר קורא ומיד לא קורא ולאח"מ קורא וכן הלאה הלכתי לטכנאי והוא אמר לי שצריך לעשות "ריפר" כלומר תיקון בעיות קליטה מי שיודע איך עושים את זה או אם יש למשהוא פתרון אחר אני ישמח שיסביר כאן
תודה מראש!!! -
@AVIVI אתה עושה הכל כמו שינוי imei רק כשמגיע לשלב
השינוי אתה לא משנה כלום לא נוגע בכלל בשינוי לא לסמן את זה בכלל
רק בצד ימין למעלה יש שם תיקון תעודה אתה מסמן את זה ולוחץ על תיקון וזהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות