דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. טבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?

טבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
15 פוסטים 2 כותבים 204 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M MERS

    @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

    ?

    למה הוא הפסיק לעבוד?
    אולי שייך להתקין מחדש,
    [או שאתה מעוניין להתקין לינוקס ואתה מנצל את זה שהלך לך הווינדוס]
    בהצלחה

    מישהו12מ מנותק
    מישהו12מ מנותק
    מישהו12
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

    @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

    ?

    למה הוא הפסיק לעבוד?
    אולי שייך להתקין מחדש,
    [או שאתה מעוניין להתקין לינוקס ואתה מנצל את זה שהלך לך הווינדוס]
    בהצלחה

    לא יודע למה מסך כחול כזה...

    הבלוג שלי
    https://aiv-dev.com/he-IL/

    M תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישהו12מ מישהו12

      @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

      @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

      ?

      למה הוא הפסיק לעבוד?
      אולי שייך להתקין מחדש,
      [או שאתה מעוניין להתקין לינוקס ואתה מנצל את זה שהלך לך הווינדוס]
      בהצלחה

      לא יודע למה מסך כחול כזה...

      M מנותק
      M מנותק
      MERS
      מורחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #4

      @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

      @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

      @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

      ?

      למה הוא הפסיק לעבוד?
      אולי שייך להתקין מחדש,
      [או שאתה מעוניין להתקין לינוקס ואתה מנצל את זה שהלך לך הווינדוס]
      בהצלחה

      לא יודע למה מסך כחול כזה...

      אני לא יודע איך מגיעים לביוס או מה שזה בטאבלט- אבל אני אישית הייתי מנסה להתקין ווינדוס מחדש [אם זה מעניין אותך] צריך לשאול כאן מישהו שמתעסק עם טאבלטים אני כבר איזה שנתיים לא נגעתי בכזה דבר וגם אז היה לי רק אנדרואיד ולא ווינדוס
      בהצלחה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        תצלום0041.jpg
        כמובן שהפעלה מחדש לא עזרה

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          ככה אני גם מגיע לביוס....

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישהו12מ מישהו12

            ככה אני גם מגיע לביוס....

            M מנותק
            M מנותק
            MERS
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

            ככה אני גם מגיע לביוס....

            לדעתי אתה יכול לנסות להתקין מחדש עם דיסק התקנה צרוב [אני לא יודע רק אם זה אותה גירסא כמו של מחשב או לא] ותבחר באופציה הזו- fea848c6-3289-4c3f-af63-471ec65fad84-image.png
            [כך אני חושב- כמדומני שכך זה בווינדוס של המחשב-אני פשוט לא מכיר טאבלטים כ"כ לכן אני כותב רק ע"ד האפשר דהיינו שכדאי לבדוק הכל קודם ולא לסמוך עלי ב-100%]
            בהצלחה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישהו12מ מנותק
              מישהו12מ מנותק
              מישהו12
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

              הבלוג שלי
              https://aiv-dev.com/he-IL/

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מישהו12מ מנותק
                מישהו12מ מנותק
                מישהו12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                עכשיו נכבה ולא עולה יותר מעבר לסמל של ניפאן

                הבלוג שלי
                https://aiv-dev.com/he-IL/

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מישהו12מ מישהו12

                  הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                  M מנותק
                  M מנותק
                  MERS
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                  הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                  תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                  בהצלחה

                  מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M MERS

                    @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                    הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                    תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                    בהצלחה

                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12מ מנותק
                    מישהו12
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                    @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                    הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                    תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                    בהצלחה

                    מה המספר?

                    הבלוג שלי
                    https://aiv-dev.com/he-IL/

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מישהו12מ מישהו12

                      @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                      @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                      הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                      תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                      בהצלחה

                      מה המספר?

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MERS
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                      @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                      @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                      הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                      תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                      בהצלחה

                      מה המספר?

                      אני כבר בודק - פעם דיברתי איתם אבל אני רואה שזה לא שמור לי בפלא' אז זה יקח כמה רגעים

                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M MERS

                        @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                        @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                        @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                        הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                        תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                        בהצלחה

                        מה המספר?

                        אני כבר בודק - פעם דיברתי איתם אבל אני רואה שזה לא שמור לי בפלא' אז זה יקח כמה רגעים

                        M מנותק
                        M מנותק
                        MERS
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                        @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                        @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                        @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                        הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                        תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                        בהצלחה

                        מה המספר?

                        אני כבר בודק - פעם דיברתי איתם אבל אני רואה שזה לא שמור לי בפלא' אז זה יקח כמה רגעים

                        הנה 72dbddb2-293b-4e54-997a-d22ab05f8c10-image.png
                        מכאן

                        בהצלחה

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M MERS

                          @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                          תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                          בהצלחה

                          מה המספר?

                          אני כבר בודק - פעם דיברתי איתם אבל אני רואה שזה לא שמור לי בפלא' אז זה יקח כמה רגעים

                          הנה 72dbddb2-293b-4e54-997a-d22ab05f8c10-image.png
                          מכאן

                          בהצלחה

                          M מנותק
                          M מנותק
                          MERS
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          @MERS אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          @מישהו12 אמר בטבלט אינטל עם וינדוס10 שהפסיק לעבוד הוינדוס-לינוקס יעלה עליו?:

                          הבעיה היא שאני לא יודע אם זה אותה גרסא....

                          תנסה להתקשר למיקרוסופט לשאול [אם כאן אף אחד לא עונה]
                          בהצלחה

                          מה המספר?

                          אני כבר בודק - פעם דיברתי איתם אבל אני רואה שזה לא שמור לי בפלא' אז זה יקח כמה רגעים

                          הנה 72dbddb2-293b-4e54-997a-d22ab05f8c10-image.png
                          מכאן

                          בהצלחה

                          ויש גם את זה ebb5cd37-1a47-4e70-ac08-2867d2926f94-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מישהו12מ מנותק
                            מישהו12מ מנותק
                            מישהו12
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            עלה לי המכשיר לתמונה שלעיל

                            הבלוג שלי
                            https://aiv-dev.com/he-IL/

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר