שאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב
-
@13115-5864 אמר בשאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב:
ועוד שתצטרך להגדיר בביוס שיפעיל את הכונן הזה ,
או בהגדרה קבועה או בכל הפעלה מחדש !איך? זה הכונן שממנו אני מעלה את המערכת הפעלה...זה לא בא ביחד?
-
@מישהו12 לא, הכונן הראשון נקבע על ידי מערכת ההפעלה הראשית של המחשב הBIOS, ולכן תצטרך להגדיר שם את ההארד-דיסק בתור אופציה ראשונה
@MENIS אמר בשאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב:
@מישהו12 לא, הכונן הראשון נקבע על ידי מערכת ההפעלה הראשית של המחשב הBIOS, ולכן תצטרך להגדיר שם את ההארד-דיסק בתור אופציה ראשונה
אני גם ככה מגדיר את הדיסקונקי ככונן מערכת ההפעלה ווממנ מעלה את המלינוקס.
-
שאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב = כן אפשרי
@מישהו12 @יוני
אפשרי וינדוס טו גווכן אפשרי כל הלינוקס ע"י תוכנת YUMI ובוחרים שטח לאחסון שנשמר YUMI-2.0.6.9.exe

@13115-5864 אמר בשאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב:
שאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב = כן אפשרי
@מישהו12 @יוני
אפשרי וינדוס טו גווכן אפשרי כל הלינוקס ע"י תוכנת YUMI ובוחרים שטח לאחסון שנשמר YUMI-2.0.6.9.exe

ואז איפה המידע מוצג במערכת?
-
@13115-5864 אמר בשאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב:
שאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב = כן אפשרי
@מישהו12 @יוני
אפשרי וינדוס טו גווכן אפשרי כל הלינוקס ע"י תוכנת YUMI ובוחרים שטח לאחסון שנשמר YUMI-2.0.6.9.exe

ואז איפה המידע מוצג במערכת?
-
@MENIS אמר בשאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב:
@מישהו12 במקום שבו שמרת, אתה לא צריך להתעסק במיקום השמירה האמיתי
כלומר אם שמרתי בשולחן העבודה אז גם בפעם הבאה יוצג שם?
-
@MENIS אמר בשאלה | הגדרת כונן חיצוני כהארדיסק של המחשב:
@מישהו12
עד כמה שזכור לי, אז כןגם אם עברתי מחשב?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות