קישורים פרטים בנושא
-
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אז תשתמש בתיקיות זה יהיה לך הרבה יותר קל ונח להוסיף ולמחוק מאשר שמישהו אחר יעשה לך ואז לא תוכל להוסיף סימנות כאשר אתה צריך..זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו!
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אז תשתמש בתיקיות זה יהיה לך הרבה יותר קל ונח להוסיף ולמחוק מאשר שמישהו אחר יעשה לך ואז לא תוכל להוסיף סימנות כאשר אתה צריך..זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו!
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אתה יכול לעשות את הקישורים בתיקיות לפי נושאים מאד קל מאשר לבנות דפדפן ב html
כזה

תודה רבה עזרת לי מאוד!
אני רואה כאן בתמונה שאכן הצלחת...

-
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אז תשתמש בתיקיות זה יהיה לך הרבה יותר קל ונח להוסיף ולמחוק מאשר שמישהו אחר יעשה לך ואז לא תוכל להוסיף סימנות כאשר אתה צריך..זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו!
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אתה יכול לעשות את הקישורים בתיקיות לפי נושאים מאד קל מאשר לבנות דפדפן ב html
כזה

תודה רבה עזרת לי מאוד!
אני רואה כאן בתמונה שאכן הצלחת...

@חברים אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אז תשתמש בתיקיות זה יהיה לך הרבה יותר קל ונח להוסיף ולמחוק מאשר שמישהו אחר יעשה לך ואז לא תוכל להוסיף סימנות כאשר אתה צריך..זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו!
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אתה יכול לעשות את הקישורים בתיקיות לפי נושאים מאד קל מאשר לבנות דפדפן ב html
כזה

תודה רבה עזרת לי מאוד!
אני רואה כאן בתמונה שאכן הצלחת...

כן כן הצלחתי תודה רבה!!!
יאכוכב עיני ארנב יש לך!!! -
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אז תשתמש בתיקיות זה יהיה לך הרבה יותר קל ונח להוסיף ולמחוק מאשר שמישהו אחר יעשה לך ואז לא תוכל להוסיף סימנות כאשר אתה צריך..זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו!
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אוריי אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW
אתה יכול לעשות את הקישורים בתיקיות לפי נושאים מאד קל מאשר לבנות דפדפן ב html
כזה

תודה רבה עזרת לי מאוד!
אני רואה כאן בתמונה שאכן הצלחת...

-
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@חברים אבל אגב אני באדג' וזה עשה סינכרון אוטומטי ואני מאוד נהנה!!!

אולי תסביר את עצמך...

אגב, מה זה
??? 

-
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@חברים אבל אגב אני באדג' וזה עשה סינכרון אוטומטי ואני מאוד נהנה!!!

אולי תסביר את עצמך...

אגב, מה זה
??? 

@חברים אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@חברים אבל אגב אני באדג' וזה עשה סינכרון אוטומטי ואני מאוד נהנה!!!

אולי תסביר את עצמך...

אגב, מה זה
??? 

זה אני?
-
@חברים אמר בקישורים פרטים בנושא:
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@חברים אבל אגב אני באדג' וזה עשה סינכרון אוטומטי ואני מאוד נהנה!!!

אולי תסביר את עצמך...

אגב, מה זה
??? 

זה אני?
-
@אריW אמר בקישורים פרטים בנושא:
@חברים אולי זה בגלל זה
לפני זה היה ווי על אשר וכו' עכשיו מסודר!



זה עדיין לא סודר אי אפשר לעשות איתך צאט
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

