דפדפן כרום זולל זכרון ראם, בלי סיבה נראית לעין.
-
מאתמול ברגע שאני פותח את דפדפן כרום בלי להכנס לאתר כל שהוא, זכרון הראם שלי תפוס 100%

הדבר היחיד שאני יכול לתלות את השינוי הוא בזה שהחלפתי תמונת פרופיל בגימייל מתמונה רגילה לתמונה בפורמט של GIF.
אשמח לקבל מידע מהמבינים..!@מוגן אמר בדפדפן כרום זולל זכרון ראם, בלי סיבה נראית לעין.:
מאתמול ברגע שאני פותח את דפדפן כרום בלי להכנס לאתר כל שהוא, זכרון הראם שלי תפוס 100%

הדבר היחיד שאני יכול לתלות את השינוי הוא בזה שהחלפתי תמונת פרופיל בגימייל מתמונה רגילה לתמונה בפורמט של GIF.
אשמח לקבל מידע מהמבינים..!זה לא זיכרון ראם זה מעבד
ונראה שהוא תופס לך 'רק' 50% מהמעבד, ולכאורה זה רק כשאתה פותח אותו.
כרום ידוע כזללן
ראה כאן יש איזה פלסטר לעניין, ובדיקה לראות מה מצב המעבד. -
@מוגן אמר בדפדפן כרום זולל זכרון ראם, בלי סיבה נראית לעין.:
מאתמול ברגע שאני פותח את דפדפן כרום בלי להכנס לאתר כל שהוא, זכרון הראם שלי תפוס 100%

הדבר היחיד שאני יכול לתלות את השינוי הוא בזה שהחלפתי תמונת פרופיל בגימייל מתמונה רגילה לתמונה בפורמט של GIF.
אשמח לקבל מידע מהמבינים..!זה לא זיכרון ראם זה מעבד
ונראה שהוא תופס לך 'רק' 50% מהמעבד, ולכאורה זה רק כשאתה פותח אותו.
כרום ידוע כזללן
ראה כאן יש איזה פלסטר לעניין, ובדיקה לראות מה מצב המעבד. -
@bbn אמר בדפדפן כרום זולל זכרון ראם, בלי סיבה נראית לעין.:
@מוגן נראה לי הכי פשוט
תסיר אותו ותתקין שובאם אני מסיר מה קורה בסוף הכול יחזור לאחר שאני מסכרן ואיך אני שומר את מה שעשיתי עד עכשיו בחשבון ?
-
@bbn אמר בדפדפן כרום זולל זכרון ראם, בלי סיבה נראית לעין.:
@אריW כן הכל נשמר
וגם בכללי אמרתי לו להסיר , ולא חייב לעשות בהסרה מחק נתוני גלישהגם לי יש את הבעיה הזאת אז מה אתה ממליץ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
