איזה לינוקס מתאים למפרט הזה?
-
1 גיגה ראם
250 גיגה זיכרון
מעבד אינטל אטום N455
מינט תקוע על יוצר מחיצה בנקודת עיגון ext4 (מששהו בסגנון הזה) כ8 שעות.תוצאות דו"ח הsmart של ההרדיסק (הוצאתי בעזרת העלאה של מינט מאונקי)


אשמח לעזרה
@חיים-כהן-1? -
הכי נורמלי תתקין אובונטו ישן (בסגנון 14-15) זה יעבוד נורמלי (יחסית)
אם אתה טיפה מבין בלינוקס, תוכל להתקין כל מהדורה שהיא ולהסיר את החבילות שאתה לא צריך ומכבידות.@chv אמר באיזה לינוקס מתאים למפרט הזה?:
הכי נורמלי תתקין אובונטו ישן (בסגנון 14-15) זה יעבוד נורמלי (יחסית)
אם אתה טיפה מבין בלינוקס, תוכל להתקין כל מהדורה שהיא ולהסיר את החבילות שאתה לא צריך ומכבידות.הבאתי את המחשב לאבא של חבר,טכנאי מחשבים,נראה מה יצא מזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות