מקלדת נעולה, לא מצליחה להקליד בוורד / אקסל, איך משחררים??
-
יכול להיות שזה נעול הבחירה באופיס!
גם לי זה קרה וצריך לפרוץ את האופיס או לקנות רישיון! -
יכול להיות שזה נעול הבחירה באופיס!
גם לי זה קרה וצריך לפרוץ את האופיס או לקנות רישיון!@יעקב-מ-פינס אמר במקלדת נעולה, לא מצליחה להקליד בוורד / אקסל, איך משחררים??:
יכול להיות שזה נעול הבחירה באופיס!
גם לי זה קרה וצריך לפרוץ את האופיס או לקנות רישיון!מצד אחד זה נשמע הגיוני כי אם המקלדת הייתה נעולה אז גם בגוגל לא היה אפשר להקליד אבל מצד שני זה גם וורד וגם אקסל מה הסיכוי שזה יקרה ?
-
@יעקב-מ-פינס אמר במקלדת נעולה, לא מצליחה להקליד בוורד / אקסל, איך משחררים??:
יכול להיות שזה נעול הבחירה באופיס!
גם לי זה קרה וצריך לפרוץ את האופיס או לקנות רישיון!מצד אחד זה נשמע הגיוני כי אם המקלדת הייתה נעולה אז גם בגוגל לא היה אפשר להקליד אבל מצד שני זה גם וורד וגם אקסל מה הסיכוי שזה יקרה ?
@1divid אמר במקלדת נעולה, לא מצליחה להקליד בוורד / אקסל, איך משחררים??:
יכול להיות שזה נעול הבחירה באופיס!
גם לי זה קרה וצריך לפרוץ את האופיס או לקנות רישיון!מצד אחד זה נשמע הגיוני כי אם המקלדת הייתה נעולה אז גם בגוגל לא היה אפשר להקליד אבל מצד שני זה גם וורד וגם אקסל מה הסיכוי שזה יקרה ?
זה אחד הראיות שזה נעול לא כתוב לך למעלה שורה בצהוב שלא הופעל וכו'?
-
@reut פורצים
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות