תיקון יציאת USB
-
@שלמה-ווייס
זה נראה שלא כי זה מגמגם, כאילו לפעמים בתנוחה מסויימת זה עובד
וזה גם מתנדנד קצת -
יש לי מחשב שנשברה בו יציאת USB אחת והשניה גם מתחילה להראות סימני התעייפות...
אני מעוניין לדעת מה האופציות לתיקון יציאת יו-אס-בי,
ומהי הצורה הזולה ביותר..
דגם המחשב: [אם זה רלוונטי] ASUS (אסוס) L200H.
אם צריך עוד פרטים/נתונים אני יתן. -
@שלמה-ווייס
זה נראה שלא כי זה מגמגם, כאילו לפעמים בתנוחה מסויימת זה עובד
וזה גם מתנדנד קצת@CMD אז זה בפירוש פיזי תצטרך לתקן/להחליף תלוי מה המצב שם בפנוכו
-
@a-y-f
אי אפשר להוציא את הבטריה - ברגיל@שלמה-ווייס
זהו שאני רוצה לדעת מה הדרך הכי זול לתקן
כאילו- האם אפשר להשיג חלקי חילוף וכדו' -
@CMD לפעמים זה בעיה של חשמל סטטי. עם זה מחשב נייד תוציא את הבטרייה ותלחץ על כיבוי וכשהמחשב מכובה תלחץ ארוכות על כפתור ההפעלה לשיחרור חשמל סטטי אם יש . במחשב נייח ותו פעולה אבל להוציא את החשמל.
@a-y-f לא בדיוק בין איך חשמל סטטי בכלל מתקשר ללוח גם אם ישנו...
-
@a-y-f לא בדיוק בין איך חשמל סטטי בכלל מתקשר ללוח גם אם ישנו...
@שלמה-ווייס החשמל סטטי יכול לגרום להפרעות לחיבור הUSB
-
@a-y-f
אי אפשר להוציא את הבטריה - ברגיל@שלמה-ווייס
זהו שאני רוצה לדעת מה הדרך הכי זול לתקן
כאילו- האם אפשר להשיג חלקי חילוף וכדו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות