וינדוס לא נצרב ברופוס
-
@שלמה-ווייס אמר בוינדוס לא נצרב ברופוס:
@מישהו12 מקווה של נפגם בהורדה... זה דיסק ISO נכון?!
iso מכאן.וינדוס מילניום ווינדוס 98
-
@bbn אמר בוינדוס לא נצרב ברופוס:
@מישהו12 כנראה כמו שכתוב שהוא לא נתמך
אז איך אפשר להעלות את זה על מחשב (יש לי סיבה להעלות כ"כ עתיק) לא בוירטואל בוקס!
-
@מישהו12 לא יודע אם המחשב יתמוך בזה בכלל
אני יודע שיש מחשבים למשל שלא תומכים כבר בWindows 7 ואפשר להתקין רק 10
אז אולי ככה זה גם פה -
@bbn אמר בוינדוס לא נצרב ברופוס:
@מישהו12 לא יודע אם המחשב יתמוך בזה בכלל
אני יודע שיש מחשבים למשל שלא תומכים כבר בWindows 7 ואפשר להתקין רק 10
אז אולי ככה זה גם פהמחשב מ2010
-
@shloimy אמר בוינדוס לא נצרב ברופוס:
@מישהו12 כשאתה נכנס רגיל לiso הוא נפתח לך?
איך הוטא אמור להפתח?
@מישהו12 מחשב ווינדוס 10?
ללחוץ וזה נפתח
יותר ישן להתקין WINRAR או ZIP7 -
@מישהו12 מחשב ווינדוס 10?
ללחוץ וזה נפתח
יותר ישן להתקין WINRAR או ZIP7@A0533057932 אמר בוינדוס לא נצרב ברופוס:
@מישהו12 מחשב ווינדוס 10?
ללחוץ וזה נפתח
יותר ישן להתקין WINRAR או ZIP7בודק
-
@מישהו12 מחשב ווינדוס 10?
ללחוץ וזה נפתח
יותר ישן להתקין WINRAR או ZIP7@A0533057932 אמר בוינדוס לא נצרב ברופוס:
@מישהו12 מחשב ווינדוס 10?
ללחוץ וזה נפתח
יותר ישן להתקין WINRAR או ZIP7מה זה אומר איך שהוא נפתח?
-
@A0533057932 אמר בוינדוס לא נצרב ברופוס:
@מישהו12 מחשב ווינדוס 10?
ללחוץ וזה נפתח
יותר ישן להתקין WINRAR או ZIP7מה זה אומר איך שהוא נפתח?
@מישהו12 שלכאורה הוא לא פגום
נ.ב. תצרוב ברופוס פרידוס
ולאחר מכן תעתיק את כל הקבצים לאון קי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
