פרויקט השות
-
יש לי מחשב וינדוס 10 חדש אני מתקין את פרויקט השות והוא מתקין אותו אבל לא נפתח התוכנה
משהוא יודע למה? -
@פלורידה איני מסתכל לפני התגובה על הפרופיל של מי שכתב את השאלה ......
בכל אופן סליחה על התגובה כעת,
הגעתי לזה כי חיפשתי משהו בעניין פרויקט השות ואז ראיתי את השירשור כאן.
עם לא רלוונטי או שהבעיה נפתרה = ביצוע חוקי הפורום = עדיף לסמן כבעיה שנפתרה כבר.בכל אופן סליחה על ההקפצה שזה כעת בתגובות האחרונות.
-
@פלורידה איני מסתכל לפני התגובה על הפרופיל של מי שכתב את השאלה ......
בכל אופן סליחה על התגובה כעת,
הגעתי לזה כי חיפשתי משהו בעניין פרויקט השות ואז ראיתי את השירשור כאן.
עם לא רלוונטי או שהבעיה נפתרה = ביצוע חוקי הפורום = עדיף לסמן כבעיה שנפתרה כבר.בכל אופן סליחה על ההקפצה שזה כעת בתגובות האחרונות.
-
יש לי אותו בעיה אני מתקין את התוכנה ואחרי זה עולה לי שגיאה מס' 50 אם משהו יכול לעזור לי אשמח מאד,
תודה!@kohna אמר בפרויקט השות:
יש לי אותו בעיה אני מתקין את התוכנה ואחרי זה עולה לי שגיאה מס' 50 אם משהו יכול לעזור לי אשמח מאד,
מקורי?
תנסה להתקין עוד פעם (רק את קבצי התוכנה בלי המאגר) רק כשעל קובץ ההתקנה תקליק ימני ובחר ב"הפעל כמנהל"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


