בלו סטאקס עושה בעיות
-
@יוסקלה כמה ראם המחשב?
-
@יוסקלה כמה ראם המחשב?
@שלמה-ווייס הראם הוא ארבע אבל גם זה התחיל רק לאחרונה ולא הוספתי משהו מיוחד למחשב
-
@שלמה-ווייס הראם הוא ארבע אבל גם זה התחיל רק לאחרונה ולא הוספתי משהו מיוחד למחשב
@יוסקלה הוא אמור לעבוד לא נורא על מחשב עם 4 ג'יגה ראם, אבל נראה לי די חנוק לו וברגע שתה כבר מוסיף לו אפליקציות הוא בהחלט יכול להיתקע
-
@יוסקלה הוא אמור לעבוד לא נורא על מחשב עם 4 ג'יגה ראם, אבל נראה לי די חנוק לו וברגע שתה כבר מוסיף לו אפליקציות הוא בהחלט יכול להיתקע
@שלמה-ווייס ניסיתי להתקין אותו מחדש,ולהוריד את כל האפליקציות ועדיין כל שתי דקות הוא כותב לי "לא מגיב"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות