עזרה | מחשב נייד Dell שלא נדלק....
-
@עומר ממה זה נגרם? ואיך מטפלים בזה?
זה יכול להיות כל מיני דברים
אמרת שאתה עם מטען לא מקורי - יכול להיות שקרה משהו לבַּקַר טעינה
אולי איזה כשל חשמל בלוח
אולי מיסטר מחליף מסכים גרם לקצר נחמד...כמו שמשה מזרחי כתב

אם אתה לא מעז לפתוח את המחשב לגעת לנתק וזה, עדיף שתיגש לטכנאי מקצועי.
אם אתה רוצה לנסות אסביר לך בשמחה ועל אחריותך.נסה גם להשיג מטען מקורי זהה בדיוק בדיוק לשלך.
@עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...
@יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד

-
@עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...
@יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד

-
@עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...
@יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד

למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
לי אין אמון בדגמים האלה
ברגע שהם לא נדלקים טוב הם חצי מתים (אצלך אני מקווה שהם בחצי החיים כיון שלא עשית פריקת מתח וניקוי זכרונות וכו, שטכנאי יעשה לך)בשונה מטינקפד שברוב המקרים תוך דקה אפשר להחזיר לחיים
-
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
לי אין אמון בדגמים האלה
ברגע שהם לא נדלקים טוב הם חצי מתים (אצלך אני מקווה שהם בחצי החיים כיון שלא עשית פריקת מתח וניקוי זכרונות וכו, שטכנאי יעשה לך)בשונה מטינקפד שברוב המקרים תוך דקה אפשר להחזיר לחיים
-
@יוסף-מאיר-וייס אבל לפי מה ש @עומר המידע שלי בפנים לא?
המידע שלי בפנים לא?
החומר לא אמור להיהרס בעז"ה. אני מדבר על הRAM - זיכרון
-
המידע שלי בפנים לא?
החומר לא אמור להיהרס בעז"ה. אני מדבר על הRAM - זיכרון
@יוסף-מאיר-וייס אני באמת אובד עצות
אין לי תקציב לקנות מחשב חדש, אני איתו כבר שנתיים בערך והוא עבד בלי בעיות
רק עכשיו התחילו הבעיות...
מה שכן יש לי מחשב אחר שאני יכול לעבור אליו...
כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?
-
@יוסף-מאיר-וייס אני באמת אובד עצות
אין לי תקציב לקנות מחשב חדש, אני איתו כבר שנתיים בערך והוא עבד בלי בעיות
רק עכשיו התחילו הבעיות...
מה שכן יש לי מחשב אחר שאני יכול לעבור אליו...
כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?
@חכם_בלילה נוגע ללב

רוצה לנסות לפתוח?@חכם_בלילה כתב בעזרה | מחשב נייד Dell שלא נדלק....:
כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?
אתה עושה את זה לבד בחינם
-
יש לי מחשב נייד של Dell
והוא קרס לי פתאום בלי שום הודעה מוקדמת...
אני מנסה להדליק אותו ונדלקת לי נורה כתומה יציבה
אני אובד עצות, ניסיתי לעשות הכל
אם יש למישהו (מידיעה עדיף) מה התקלה ואיך ניתן לטפל בה אשמח לעזרה
תודה -
@יוסף-מאיר-וייס אני באמת אובד עצות
אין לי תקציב לקנות מחשב חדש, אני איתו כבר שנתיים בערך והוא עבד בלי בעיות
רק עכשיו התחילו הבעיות...
מה שכן יש לי מחשב אחר שאני יכול לעבור אליו...
כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?
-
@חכם_בלילה נוגע ללב

רוצה לנסות לפתוח?@חכם_בלילה כתב בעזרה | מחשב נייד Dell שלא נדלק....:
כמה יעלה לי לחלץ את המידע מהמחשב? זה סיפור מסובך?
אתה עושה את זה לבד בחינם
-
@עומר כשקניתי את מטען היה כתוב באתר שהוא "מקורי" כנראה שהוא לא...
@יוסף-כהן-2 מה הכוונה המקור של הבעיה זה במצב שינה?
מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...כנראה שאין מנוס מללכת טכנאי
למרות שאין לי כבר אמון בטכנאים בכלל..
תודה רבה @עומר @יוסף-כהן-2 עזרתם לי מאוד

מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...
צודק.. זה לא רק נשמע לא טוב, זה באמת לא טוב..
אבל העדפתי לחכות שהוא ימות לבד בעוד כמה שנים או פחות, מאשר לשלם תיקון שעולה כמעט כמו מחשב חדש..ואגב, גיפיטי טען לי שבחשבי דל החדשים, כמו שיש לי, הוא מובנה לזה שהוא מופעל ברצף (כיאלו מחובר לחשמל) והוא טוען שזה לא הורס אותו.. אבל כמו שאמרתי אני לא בונה על זה, אלא פשוט אני ממשיך ככה כי אין לי ביררה אחרת..
בכל אופן, ממליץ לך לנסות את הפריקת מתח, אם יש לך אפילו קצת ידע, זה מאוד פשוט.. גם אם בסוף תבחר ללכת לטכנאי, תגיד לו שיעשה את הבדיקה הפשוטה הזאת, (שמתסבר שהוא יעשה) ואם בפועל זה נדלק לאחר מכן, אז אל תחליף ישר כל מה שהוא אומר לך.. אלא תגיד לו שיבדוק לעומק שזה יכול להיות בעיית תוכנה ולא חומרה.
אני החלפתי במחשב כל מיני רכיבים, וניקוי קורזיה, וכל מיני דברים שהטכנאי אמר לי שהוא רואה בעיה.. - אבל בפועל זה לא הייתה הבעיה! ולכן זה גם לא פתר אותה! ולך תריב איתו להחזיר את הכסף (1800 ש"ח...!) שהצטברו בעקבות התיקונים הלא נכונים האלו, שהוא טוען לך - אני ראיתי בעיה, תיקנתי.. מה אני יעשה שזה לא פתר את הבעיה..?!
-
מחשב דולק כל השבוע ברצף זה לא נשמע טוב...
צודק.. זה לא רק נשמע לא טוב, זה באמת לא טוב..
אבל העדפתי לחכות שהוא ימות לבד בעוד כמה שנים או פחות, מאשר לשלם תיקון שעולה כמעט כמו מחשב חדש..ואגב, גיפיטי טען לי שבחשבי דל החדשים, כמו שיש לי, הוא מובנה לזה שהוא מופעל ברצף (כיאלו מחובר לחשמל) והוא טוען שזה לא הורס אותו.. אבל כמו שאמרתי אני לא בונה על זה, אלא פשוט אני ממשיך ככה כי אין לי ביררה אחרת..
בכל אופן, ממליץ לך לנסות את הפריקת מתח, אם יש לך אפילו קצת ידע, זה מאוד פשוט.. גם אם בסוף תבחר ללכת לטכנאי, תגיד לו שיעשה את הבדיקה הפשוטה הזאת, (שמתסבר שהוא יעשה) ואם בפועל זה נדלק לאחר מכן, אז אל תחליף ישר כל מה שהוא אומר לך.. אלא תגיד לו שיבדוק לעומק שזה יכול להיות בעיית תוכנה ולא חומרה.
אני החלפתי במחשב כל מיני רכיבים, וניקוי קורזיה, וכל מיני דברים שהטכנאי אמר לי שהוא רואה בעיה.. - אבל בפועל זה לא הייתה הבעיה! ולכן זה גם לא פתר אותה! ולך תריב איתו להחזיר את הכסף (1800 ש"ח...!) שהצטברו בעקבות התיקונים הלא נכונים האלו, שהוא טוען לך - אני ראיתי בעיה, תיקנתי.. מה אני יעשה שזה לא פתר את הבעיה..?!
-
יש לי מחשב נייד של Dell
והוא קרס לי פתאום בלי שום הודעה מוקדמת...
אני מנסה להדליק אותו ונדלקת לי נורה כתומה יציבה
אני אובד עצות, ניסיתי לעשות הכל
אם יש למישהו (מידיעה עדיף) מה התקלה ואיך ניתן לטפל בה אשמח לעזרה
תודה@חכם_בלילה עברתי מלמעלה על הנכתב כאן
אתה מתכוון לנורה של ההטענה? לכאו' המטען לא מטעין טוב תנסה לשחק איתו עד שיהיה אור לבן. -
@חכם_בלילה עברתי מלמעלה על הנכתב כאן
אתה מתכוון לנורה של ההטענה? לכאו' המטען לא מטעין טוב תנסה לשחק איתו עד שיהיה אור לבן. -
@חכם_בלילה אני לא רוצה לנדנק אבל אולי תנסה להטעין במחשב אחר.
-
@חכם_בלילה באיזה אזור אתה בבני ברק
-
@חכם_בלילה באיזה אזור אתה בבני ברק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
