בקשת מידע | ניסיתי לצרוב את הקושחה הזו על נגן Universe של Bogtoa (מעבד Actions) והמסך נשאר שחור והנגן לא נדלק. למישהו יש את הקובץ עם הדרייבר מסך המתאים בדיוק ל-Universe?
-
-
את האמת אני רק נכנסתי לאפליקציה ואני לא יודע איך זה עובד ואיפה לשלוח את מה ומי אבל עשיתי צריבה ואני אשמח מאוד אם תוכל להעביר לי את הקושחה לנגן ,תודה
-
את האמת גם אני לא מבין כלום מזה אני קראתי את הכל מהג'מיניי עכשיו והוא הסביר לי בדיוק מה לעשות ואיך עושים לכאורה אם תשאל את ג'מינאי אם יש לך גרסה בנגן בובות אתה תגיד את השם של הנגן מן הסתם יבין קצת ואז תגיד לו שאתה רוצה לשלוח את זה במתמחים טופ אז הוא יסביר לך איך עושים את זה ואני אשמח מאוד אם תעשה את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות