דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אזור המערכת
  3. באגים/הצעות ייעול
  4. הצעת ייעול | הצעת ייעול: תגיות כישורים למשתמשים

הצעת ייעול | הצעת ייעול: תגיות כישורים למשתמשים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים/הצעות ייעול
20 פוסטים 9 כותבים 110 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H hartkhartk

    יש לי הצעה (אני לא זוכר אם זה כבר דובר בעבר או לא)
    ההצעה זה להוסיף למשתמשים תגיות עם כישורים של המשתמש יהיה רשימת תגיות של כישורים נפוצים
    וכל מי שיוכיח לצוות פיקוח שיש לו את הכישור הזה יקבל את התגית

    ניתן להחליט על רזולוצית הכישורים
    למשל רזולוציה נמוכה של מתכנת או רזולוציה גבוהה יותר של מתכנת פייתון, מתכנת c, מתכנת ג'ווה וכולו

    @שמואל @אלישי

    H מנותק
    H מנותק
    Hacker
    כתב נערך לאחרונה על ידי Hacker
    #6

    @hartkhartk מה עם זה?
    3ccd0c5a-5d67-4240-806e-b1b408ab3f85-image.jpeg
    e210dcd9-8b79-4ae0-80d3-9ff17fb3866a-image.jpeg

    H תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • H Hacker

      @hartkhartk מה עם זה?
      3ccd0c5a-5d67-4240-806e-b1b408ab3f85-image.jpeg
      e210dcd9-8b79-4ae0-80d3-9ff17fb3866a-image.jpeg

      H מנותק
      H מנותק
      hartkhartk
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @Hacker זה קבוצות...
      או שאולי זה נחשב לכישורים ברזולוציה מאוד נמוכה?

      H תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • H hartkhartk

        @Hacker זה קבוצות...
        או שאולי זה נחשב לכישורים ברזולוציה מאוד נמוכה?

        H מנותק
        H מנותק
        Hacker
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #8

        @hartkhartk כתב:

        זה קבוצות...

        הקבוצות מרמזות על הכישורים, לא כך?

        H חובבן מקצועיח 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • H Hacker

          @hartkhartk כתב:

          זה קבוצות...

          הקבוצות מרמזות על הכישורים, לא כך?

          H מנותק
          H מנותק
          hartkhartk
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #9

          @Hacker
          כמו שכתבתי

          hartkhartk כתב:

          או שאולי זה נחשב לכישורים ברזולוציה מאוד נמוכה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • H Hacker

            @hartkhartk כתב:

            זה קבוצות...

            הקבוצות מרמזות על הכישורים, לא כך?

            חובבן מקצועיח מנותק
            חובבן מקצועיח מנותק
            חובבן מקצועי
            כתב נערך לאחרונה על ידי חובבן מקצועי
            #10

            @Hacker כתב:

            הקבוצות מרמזות על הכישורים, לא כך?

            לא ממש. יכול להיות שיש מישהו שבתוך התגית 'מדריך' - וזה אומר שהוא מבין רק בלינוקס / מודלי שפה / אנדרואייד / גירסאות לנוקיה וכד'.
            (אז יש את קבוצת תכנות שאומרת שאתה מבין בתכנות, ויש מעמדים שאומר שאתה מבין בעימוד, אבל תגית מדריך מכיל בתוכו מנעד דיי רחב, וגם בתכנות גופא יש סוגים כנ"ל..)

            אולי מדריך אומר שאתה מוכשר בכללי, אבל לא אומר במה אתה מוכשר..

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • H hartkhartk

              יש לי הצעה (אני לא זוכר אם זה כבר דובר בעבר או לא)
              ההצעה זה להוסיף למשתמשים תגיות עם כישורים של המשתמש יהיה רשימת תגיות של כישורים נפוצים
              וכל מי שיוכיח לצוות פיקוח שיש לו את הכישור הזה יקבל את התגית

              ניתן להחליט על רזולוצית הכישורים
              למשל רזולוציה נמוכה של מתכנת או רזולוציה גבוהה יותר של מתכנת פייתון, מתכנת c, מתכנת ג'ווה וכולו

              @שמואל @אלישי

              תותחוביץ'ת מנותק
              תותחוביץ'ת מנותק
              תותחוביץ'
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #11

              @hartkhartk כתב:

              וכל מי שיוכיח לצוות פיקוח שיש לו את הכישור הזה יקבל את התגית

              למה זה צריך להיות עם הוכחה?
              איך בדיוק צוות פיקוח יתחיל לעבור אחד אחד על כל מי שישלח
              עיצוב /תיקון אינסטלציה / תוכנה / אפליקציה / מקרר מתוקן / ספר מעומד / מערכת IVR / פרצת סייבר / גיטרה מכוונת / קובץ html / התכתבות עם AI / מדריך לסמסונג / חוזה מתורגם / אופניים חשמליות ששודרגו / החלפת נורה בפנס הרכב / סכיני מטבח מושחזים....
              מספיק שכל אחד יוכל להצהיר על עצמו "אני מוכן לעזור בתחום פלוני" המקסימום אולי זה שצריך מוניטין מסוים למניעת ספאם

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • תותחוביץ'ת תותחוביץ'

                @hartkhartk כתב:

                וכל מי שיוכיח לצוות פיקוח שיש לו את הכישור הזה יקבל את התגית

                למה זה צריך להיות עם הוכחה?
                איך בדיוק צוות פיקוח יתחיל לעבור אחד אחד על כל מי שישלח
                עיצוב /תיקון אינסטלציה / תוכנה / אפליקציה / מקרר מתוקן / ספר מעומד / מערכת IVR / פרצת סייבר / גיטרה מכוונת / קובץ html / התכתבות עם AI / מדריך לסמסונג / חוזה מתורגם / אופניים חשמליות ששודרגו / החלפת נורה בפנס הרכב / סכיני מטבח מושחזים....
                מספיק שכל אחד יוכל להצהיר על עצמו "אני מוכן לעזור בתחום פלוני" המקסימום אולי זה שצריך מוניטין מסוים למניעת ספאם

                ר מנותק
                ר מנותק
                רפאל vnkl
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #12

                @תותחוביץ הקצנת קצת.
                אפשר לעשות קטגוריות לפי כמה שהם נפוצות.
                בתכנות למשל, בערך שליש מהנושאים בפורום נוגעים בזה, אז הגיוני שיהיה פירוט בשפות שכן נמצאות כאן.

                לעומת זאת את כל האופניים והנורות והגיטרות שאמרת למעלה, אפשר לקטלג פשוט תחת "חשמל"
                וכן הלאה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י. פל.י מנותק
                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #13

                  עוד הצעה לשיפור הפורום, שתעורר דיון בן מאה פוסטים - ולא יצא ממנה כלום 🙂

                  גאה להיות חלק:
                  otzaria.org

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙄 😂
                  1
                  • י. פל.י י. פל.

                    עוד הצעה לשיפור הפורום, שתעורר דיון בן מאה פוסטים - ולא יצא ממנה כלום 🙂

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חייא שיאומי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #14

                    @י.-פל. זה לא נכון, הרבה מין ההצעות יעול מקשיבים להם בסוף לדוגמה הקטע שניגמר הלייקים ... נוסף אימוגים
                    רק אני בעצמי שביקשתי שתי דברים זה הוסף ביקשתי הוספת אימוגי ונענתי,
                    ועוד משהו שאני לא זוכר כרגע

                    י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חייא שיאומי

                      @י.-פל. זה לא נכון, הרבה מין ההצעות יעול מקשיבים להם בסוף לדוגמה הקטע שניגמר הלייקים ... נוסף אימוגים
                      רק אני בעצמי שביקשתי שתי דברים זה הוסף ביקשתי הוספת אימוגי ונענתי,
                      ועוד משהו שאני לא זוכר כרגע

                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #15

                      @חייא-שיאומי כתב:

                      לדוגמה הקטע שניגמר הלייקים ... נוסף אימוגים

                      שטויות... סה״כ עדכנו סוף-סוף את הפלטפורמה, וכל מה שהיה נכנס.
                      שום דבר מההצעות שביקשו מעבר נכנס. תבדוק אותי!

                      גאה להיות חלק:
                      otzaria.org

                      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י. פל.י י. פל.

                        @חייא-שיאומי כתב:

                        לדוגמה הקטע שניגמר הלייקים ... נוסף אימוגים

                        שטויות... סה״כ עדכנו סוף-סוף את הפלטפורמה, וכל מה שהיה נכנס.
                        שום דבר מההצעות שביקשו מעבר נכנס. תבדוק אותי!

                        שניאור שמחש מנותק
                        שניאור שמחש מנותק
                        שניאור שמח
                        צוות פיקוח מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #16

                        @י.-פל. כתב:

                        @חייא-שיאומי כתב:

                        לדוגמה הקטע שניגמר הלייקים ... נוסף אימוגים

                        שטויות... סה״כ עדכנו סוף-סוף את הפלטפורמה, וכל מה שהיה נכנס.
                        שום דבר מההצעות שביקשו מעבר נכנס. תבדוק אותי!

                        זה לא כ״כ קשור לעדכון של הפלטפורמה..
                        אני ביקשתי משמואל באישי שיוסיף את זה, ועזרתי לו בזה..
                        זה דרך תוסף כלשהו..

                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • י. פל.י מנותק
                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #17

                          אני חוזר בי!

                          ואני מאוד, אבל מאוד מופתע!
                          אגב, תכתוב לו ש @פלמנמוני יצר המון תוספים מאוד שימושיים, ויתכן שכדאי לו לשקול להוסיף את חלקם.

                          גאה להיות חלק:
                          otzaria.org

                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י. פל.י י. פל.

                            אני חוזר בי!

                            ואני מאוד, אבל מאוד מופתע!
                            אגב, תכתוב לו ש @פלמנמוני יצר המון תוספים מאוד שימושיים, ויתכן שכדאי לו לשקול להוסיף את חלקם.

                            שניאור שמחש מנותק
                            שניאור שמחש מנותק
                            שניאור שמח
                            צוות פיקוח מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                            #18

                            @י.-פל. אמרתי לו כבר...
                            הוא לא כ״כ מעניין, בגלל שזה דבר שצריך תחזוק..
                            וזה בעייתי

                            "אם לא תנסה, איך תדע?"

                            י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שניאור שמחש שניאור שמח

                              @י.-פל. אמרתי לו כבר...
                              הוא לא כ״כ מעניין, בגלל שזה דבר שצריך תחזוק..
                              וזה בעייתי

                              י. פל.י מנותק
                              י. פל.י מנותק
                              י. פל.
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #19

                              @שניאור-שמח כתב:

                              בגלל שזה דבר שצריך תחזוק..

                              ???

                              גאה להיות חלק:
                              otzaria.org

                              שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י. פל.י י. פל.

                                @שניאור-שמח כתב:

                                בגלל שזה דבר שצריך תחזוק..

                                ???

                                שניאור שמחש מנותק
                                שניאור שמחש מנותק
                                שניאור שמח
                                צוות פיקוח מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #20

                                @י.-פל. זה דברים שכל פעם צריך לתחזק בגלל שינויים ועדכונים בפורום..
                                או אבטחה ובאגים..
                                כמו כל אפליקציה וכדומה..

                                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר