בקשה | למתקיני גופנים לחוששים מהתביעות המתפרסמות מידי כמה זמן
-
חשבתי לתומי אם כל התביעות שיש על הפונטים אולי שמישהו יקח יוזמה באמצעות AI או בעצמו ויפתח אתר ששם ניתן לרשום את שם הפונט ולראות אם הוא חוקי כי רוב התביעות על פונטים באים בהיסח הדעת מאיזה פונט שקיבלת בחינם והשתמשת בו באיזה עיצוב או עימוד ובלי לשים לב הוא במקורו עולה כסף
אז הפיתרון הוא לפתוח אתר שיזהה לפי קידומת שם הגופן או שמנוע של חיפוש בגוגל של מקור הגופן והאם הוא חינמי לשימוש מסחרי/פרטי
הצלחתי ליצור סקריפט שבודק את כל הגופנים שיש במסמך שמריצים בו את הסקריפט ויצר דו״ח בשולחן העבודה למעבר לסקריפט אך עדין יש צורך באתר
-
חשבתי לתומי אם כל התביעות שיש על הפונטים אולי שמישהו יקח יוזמה באמצעות AI או בעצמו ויפתח אתר ששם ניתן לרשום את שם הפונט ולראות אם הוא חוקי כי רוב התביעות על פונטים באים בהיסח הדעת מאיזה פונט שקיבלת בחינם והשתמשת בו באיזה עיצוב או עימוד ובלי לשים לב הוא במקורו עולה כסף
אז הפיתרון הוא לפתוח אתר שיזהה לפי קידומת שם הגופן או שמנוע של חיפוש בגוגל של מקור הגופן והאם הוא חינמי לשימוש מסחרי/פרטי
הצלחתי ליצור סקריפט שבודק את כל הגופנים שיש במסמך שמריצים בו את הסקריפט ויצר דו״ח בשולחן העבודה למעבר לסקריפט אך עדין יש צורך באתר
-
@שלמפוק @אברהם-גלסר
אולי כדאי שהאתר יסרוק את כל הגופנים שנמצאים על המחשב ויעדכן אם משהו לא חוקי,
כי להעלות אחד אחד זה מורכב וגם להעלות כל פעם שאני מקבל פונט זה מתיש...
ככה מידי פעם מריצים בדיקה כלליתואולי כדאי לשנות את שם האשכול מ"לגנבי פונטים...." ל"למתקיני פונטים...."
לא יודע, נשמע רע אשכול עזרה לגנבים! -
חשבתי לתומי אם כל התביעות שיש על הפונטים אולי שמישהו יקח יוזמה באמצעות AI או בעצמו ויפתח אתר ששם ניתן לרשום את שם הפונט ולראות אם הוא חוקי כי רוב התביעות על פונטים באים בהיסח הדעת מאיזה פונט שקיבלת בחינם והשתמשת בו באיזה עיצוב או עימוד ובלי לשים לב הוא במקורו עולה כסף
אז הפיתרון הוא לפתוח אתר שיזהה לפי קידומת שם הגופן או שמנוע של חיפוש בגוגל של מקור הגופן והאם הוא חינמי לשימוש מסחרי/פרטי
הצלחתי ליצור סקריפט שבודק את כל הגופנים שיש במסמך שמריצים בו את הסקריפט ויצר דו״ח בשולחן העבודה למעבר לסקריפט אך עדין יש צורך באתר
-
השאלה היא על מה האתר הזה יעבוד על חיפוש בגוגל כי אם כן השם של הגופן שנמכר לא תמיד אותו שם של גופן שיירד למחשב כי באתר השם שלו מופיע בעברית
-
ש שלמפוק' התייחס לנושא זה
-
@שלמפוק @אברהם-גלסר @תותחוביץ
ולכל המגיבים כאן
באמצעות AI חבל על הזמן שלכם...
חוץ מכך, הרי יש הרבה פונטים בתשלום אבל יש לכם רישיון חוקי ששילמתם עליו וכדומה. ואם כן, כל אתר שיוקם אמור גם לדעת אם יש לכם רישיון על הפונט -
-
@שלמפוק @אברהם-גלסר @תותחוביץ
ולכל המגיבים כאן
באמצעות AI חבל על הזמן שלכם...
חוץ מכך, הרי יש הרבה פונטים בתשלום אבל יש לכם רישיון חוקי ששילמתם עליו וכדומה. ואם כן, כל אתר שיוקם אמור גם לדעת אם יש לכם רישיון על הפונט -
-
-
-
-
-
אנשים שרוכשים הרבה פונטים לא תמיד זוכרים מה כן ומה לא
יש להם באתרים פרופיל אישי ששם כתוב מה רכשו (בבית אלף יש כזה דבר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
