בקשת מידע | משהו יודע מה גודל תמונת הפרופיל בכניסה לפרופיל?
-
הגדול של זה

אני רוצה שיהיה לי תמונה שתכנס מה הגדול?
וסליחה שפתחתי סתם נושא אבל זה משגע אותי וAI ממציע שטיות... -
ה הישבשר המלומד העביר נושא זה מ-מדריכים - מחשבים וטכנולוגיה
-
זה דינמי
והראיה זה שכשאתה מקטין את החלון למינימום כן רואים את כל התמונה

-
זה דינמי
והראיה זה שכשאתה מקטין את החלון למינימום כן רואים את כל התמונה

@hartkhartk כן, נכון אבל אם אני רוצה שיראו נרמלי את כל התמונה שלי מה הפורמט שאני מבקש מה AI
-
@hartkhartk כן, נכון אבל אם אני רוצה שיראו נרמלי את כל התמונה שלי מה הפורמט שאני מבקש מה AI
@הישבשר-המלומד אסור לכתוב תשובות ai אז אני הכתוב כאן מה שאלתי אותו
שלום. אני רוצה לשים תמונת באנר בפורום נודבב אבל הגודל תמונה זה דינמי משתנה לפי גודל המסך אז איזה גודל מתאים?
שכשהצד השני מבקש תשובת ai מותר כן?
@ צוות-פיקוח לעיונכם
עריכה @ שניאור-שמח מתיר את התשובה בספויילרשלום. אני רוצה לשים תמונת באנר בפורום נודבב אבל הגודל תמונה זה דינמי משתנה לפי גודל המסך אז איזה גודל מתאים?
שלום.
אם תמונת הבאנר בפורום NodeBB נמתחת לפי רוחב המסך, אין גודל אחד שמתאים לכולם. בדרך כלל מומלץ:
רוחב: 1920 פיקסלים (מתאים למסכי Full HD ומעלה)
גובה: 400–600 פיקסלים לבאנר רחב
יחס מומלץ: 16:9 או בערך 4:1 בהתאם לעיצוב הפורוםלדוגמה:
1920×480
1920×540
1920×600כמה טיפים:
שים את התוכן החשוב (לוגו, טקסט וכו') במרכז התמונה, כי בקצוות עלול להיות חיתוך במסכים שונים.
עדיף להשתמש בתמונה רחבה מאוד מאשר גבוהה מאוד.
אם NodeBB מציג את התמונה כרקע (CSS background), ייתכן שהוא משתמש ב־background-size: cover, מה שגורם לחיתוך חלקים מהתמונה בהתאם לגודל המסך.אם תשלח לי קישור לפורום או צילום מסך של המקום שבו הבאנר מופיע, אוכל לחשב גודל מומלץ מדויק יותר.
מתמחים טופ
אם אתה מדבר על פורום מתמחים טופ (שמבוסס על NodeBB), אז אין גודל רשמי קבוע לבאנר, כי הוא מוצג בצורה רספונסיבית ומשתנה לפי רוחב המסך.
בפועל הייתי מכין:
1920×500 פיקסלים – בחירה טובה לרוב המקרים.
אם יש הרבה פרטים בתמונה: 1920×600.
לשמור את כל הטקסט והלוגו באזור המרכזי ברוחב של כ־1200 פיקסלים כדי שלא ייחתכו במסכים צרים.אם הבאנר מוגדר כ־background עם cover, חלקים מהצדדים או מהגובה עלולים להיחתך במסכים שונים. לכן מומלץ:
רקע שמתפרס על כל התמונה.
טקסט/לוגו במרכז.
לא לשים מידע חשוב קרוב לקצוות. -
@הישבשר-המלומד אסור לכתוב תשובות ai אז אני הכתוב כאן מה שאלתי אותו
שלום. אני רוצה לשים תמונת באנר בפורום נודבב אבל הגודל תמונה זה דינמי משתנה לפי גודל המסך אז איזה גודל מתאים?
שכשהצד השני מבקש תשובת ai מותר כן?
@ צוות-פיקוח לעיונכם
עריכה @ שניאור-שמח מתיר את התשובה בספויילרשלום. אני רוצה לשים תמונת באנר בפורום נודבב אבל הגודל תמונה זה דינמי משתנה לפי גודל המסך אז איזה גודל מתאים?
שלום.
אם תמונת הבאנר בפורום NodeBB נמתחת לפי רוחב המסך, אין גודל אחד שמתאים לכולם. בדרך כלל מומלץ:
רוחב: 1920 פיקסלים (מתאים למסכי Full HD ומעלה)
גובה: 400–600 פיקסלים לבאנר רחב
יחס מומלץ: 16:9 או בערך 4:1 בהתאם לעיצוב הפורוםלדוגמה:
1920×480
1920×540
1920×600כמה טיפים:
שים את התוכן החשוב (לוגו, טקסט וכו') במרכז התמונה, כי בקצוות עלול להיות חיתוך במסכים שונים.
עדיף להשתמש בתמונה רחבה מאוד מאשר גבוהה מאוד.
אם NodeBB מציג את התמונה כרקע (CSS background), ייתכן שהוא משתמש ב־background-size: cover, מה שגורם לחיתוך חלקים מהתמונה בהתאם לגודל המסך.אם תשלח לי קישור לפורום או צילום מסך של המקום שבו הבאנר מופיע, אוכל לחשב גודל מומלץ מדויק יותר.
מתמחים טופ
אם אתה מדבר על פורום מתמחים טופ (שמבוסס על NodeBB), אז אין גודל רשמי קבוע לבאנר, כי הוא מוצג בצורה רספונסיבית ומשתנה לפי רוחב המסך.
בפועל הייתי מכין:
1920×500 פיקסלים – בחירה טובה לרוב המקרים.
אם יש הרבה פרטים בתמונה: 1920×600.
לשמור את כל הטקסט והלוגו באזור המרכזי ברוחב של כ־1200 פיקסלים כדי שלא ייחתכו במסכים צרים.אם הבאנר מוגדר כ־background עם cover, חלקים מהצדדים או מהגובה עלולים להיחתך במסכים שונים. לכן מומלץ:
רקע שמתפרס על כל התמונה.
טקסט/לוגו במרכז.
לא לשים מידע חשוב קרוב לקצוות.@hartkhartk והוא ענה...
-
@hartkhartk והוא ענה...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@hartkhartk העניין בחוק הזה, זה כי המשתמש יכול לשאול את הai בעצמו..
אבל אם הוא רוצה שאתה תביא לו, אני לא רואה בזה בעיה..
אבל בתוך ספויילר.. -
@hartkhartk העניין בחוק הזה, זה כי המשתמש יכול לשאול את הai בעצמו..
אבל אם הוא רוצה שאתה תביא לו, אני לא רואה בזה בעיה..
אבל בתוך ספויילר..@שניאור-שמח אבל מצד שני אם כל מי שאין לו גישה לAi יתחיל להעלות פה נושא
זה יראה ככה.
בקשה | דחוףףףף. שאלה קטנה ל-''ג'מיני''מישהו יכול לשאול את ג'מיני כמה זמן שורד קיר ממוצע?
תודה רבה רבהההבדיוק כמו הנושאים של הסמס...
כמובן שלא התכוונתי אליך. זה היה לעצם הדיון.
-
@שניאור-שמח אבל מצד שני אם כל מי שאין לו גישה לAi יתחיל להעלות פה נושא
זה יראה ככה.
בקשה | דחוףףףף. שאלה קטנה ל-''ג'מיני''מישהו יכול לשאול את ג'מיני כמה זמן שורד קיר ממוצע?
תודה רבה רבהההבדיוק כמו הנושאים של הסמס...
כמובן שלא התכוונתי אליך. זה היה לעצם הדיון.
-
@שניאור-שמח אבל מצד שני אם כל מי שאין לו גישה לAi יתחיל להעלות פה נושא
זה יראה ככה.
בקשה | דחוףףףף. שאלה קטנה ל-''ג'מיני''מישהו יכול לשאול את ג'מיני כמה זמן שורד קיר ממוצע?
תודה רבה רבהההבדיוק כמו הנושאים של הסמס...
כמובן שלא התכוונתי אליך. זה היה לעצם הדיון.
-
@hartkhartk לגמרי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
