דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. מדריך | לא מפספסים שיחות

מדריך | לא מפספסים שיחות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
524 פוסטים 72 כותבים 59.1k צפיות 60 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EBAE EBA

    @מדריך-html לא בטוח האם דיברו על זה או לא, אבל לאחרונה צינתוקים מוואטספים וקווי מידע [למעט צינתוקי פרסומות והתרמות], אינם עושים רק צינתוק, אלא צלצול עד שעונים להם, ואז שומעים "קיבלת שיחה זו מפני שהינך רשום לרשימת התפוצה" וכו'. וכאשר דוחים את הצינתוק הזה, הוא מגיע למערכת התא קולי ומשאיר שם את ההודעה הזו כמה פעמים. נשמח אם תמצא פתרון לזה.

    דבר נוסף - התמלול לא עובד כלל וכלל כבר כמה שבועות. והאמת היא שזו הסיבה העיקרית שנכנסתי למסלול בתשלום...

    B מנותק
    B מנותק
    benzi6789494
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #514

    @EBA אם זה קווים שאתה רשום אליהם תכניס אותם לרשימה שחורה נראה לי שיש לו כזו אופציה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B benzi6789494

      @מדריך-html
      לסיכום הפילטר שמפנה שיחות נכנסות בשרת מזהה אם זה שיחה חוזרת של המערכת אז המנוי לא זמין
      זה יעבוד רק אם הצינתוק מוגדר אם אופציה לענות (בכל אופן ככה הניסיון שלי)
      במקרה שתפוס זה לא ישלח עוד צינתוק רק אם לא זמין
      אפשר לעשות בדיקה לשלוח צינתוק פעם ב10 דקות

      ש מנותק
      ש מנותק
      שקיעות בלימוד
      כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
      #515

      @מדריך-html

      ממש תודה רבה על העדכון של קניית SMS קניתי עכשיו 1000 יחידות
      👍 👍 👍 👍 👍

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • ש שקיעות בלימוד

        @מדריך-html

        ממש תודה רבה על העדכון של קניית SMS קניתי עכשיו 1000 יחידות
        👍 👍 👍 👍 👍

        ש מנותק
        ש מנותק
        שקיעות בלימוד
        כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
        #516

        @מדריך-html
        אני משלם מנוי פתאום לפני כמה דק' זה כאילו בוטל,
        וגם לשירות לקוחת אני לא יכול לפנות כי זה רק ביזנס ומעלה,
        מה הפשט????
        ba152ebd-ecaa-48a6-b362-8052048c2f85-image.jpeg

        13c23cd5-b8ed-46d1-898a-e285196c16d8-image.jpeg

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א מנותק
          א מנותק
          אליז
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #517

          @מדריך-html
          הצעת יעול
          כתבתי לך בתמיכה באתר
          תעשה שהקו יצנתק כל עשרים דקות עד שמשתמש יתקשר בחזרה למערכת (ותעשה את זה בתור אפשרות להפעלה ולא ברירת מחדל, כי ככל הנראה זה לא יהיה נוח לכולם)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שקיעות בלימוד

            @מדריך-html
            אני משלם מנוי פתאום לפני כמה דק' זה כאילו בוטל,
            וגם לשירות לקוחת אני לא יכול לפנות כי זה רק ביזנס ומעלה,
            מה הפשט????
            ba152ebd-ecaa-48a6-b362-8052048c2f85-image.jpeg

            13c23cd5-b8ed-46d1-898a-e285196c16d8-image.jpeg

            מ מנותק
            מ מנותק
            מדריך html
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #518

            @שקיעות-בלימוד, מוזר, אצלי מופיע שהמנוי שלך פעיל, ניסת לרענן או להיכנס מאנונימי כדי לראות שהבעיה לא אצלך?

            @אליז כתב:

            הצעת יעול

            זה נשמע לי קצת יותר מידי חאפר אני מנסה לחשבו על דרכים נוספות

            @EBA כתב:

            דבר נוסף - התמלול לא עובד כלל וכלל כבר כמה שבועות. והאמת היא שזו הסיבה העיקרית שנכנסתי למסלול בתשלום...

            הנושא בטיפול יקח לו עוד כמה ימים זה רה מניסיון שדרוג להאיץ את התמלול ולשפר אותו, מקווה שזה יחזור בקרוב ממש

            א ש 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • מ מדריך html

              @שקיעות-בלימוד, מוזר, אצלי מופיע שהמנוי שלך פעיל, ניסת לרענן או להיכנס מאנונימי כדי לראות שהבעיה לא אצלך?

              @אליז כתב:

              הצעת יעול

              זה נשמע לי קצת יותר מידי חאפר אני מנסה לחשבו על דרכים נוספות

              @EBA כתב:

              דבר נוסף - התמלול לא עובד כלל וכלל כבר כמה שבועות. והאמת היא שזו הסיבה העיקרית שנכנסתי למסלול בתשלום...

              הנושא בטיפול יקח לו עוד כמה ימים זה רה מניסיון שדרוג להאיץ את התמלול ולשפר אותו, מקווה שזה יחזור בקרוב ממש

              א מנותק
              א מנותק
              אליז
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #519

              @מדריך-html כתב:

              זה נשמע לי קצת יותר מידי חאפר אני מנסה לחשבו על דרכים נוספות

              עד אז לפחות תעשה את זה (אלא אם כן זה מסובך מידי...)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מדריך html

                @שקיעות-בלימוד, מוזר, אצלי מופיע שהמנוי שלך פעיל, ניסת לרענן או להיכנס מאנונימי כדי לראות שהבעיה לא אצלך?

                @אליז כתב:

                הצעת יעול

                זה נשמע לי קצת יותר מידי חאפר אני מנסה לחשבו על דרכים נוספות

                @EBA כתב:

                דבר נוסף - התמלול לא עובד כלל וכלל כבר כמה שבועות. והאמת היא שזו הסיבה העיקרית שנכנסתי למסלול בתשלום...

                הנושא בטיפול יקח לו עוד כמה ימים זה רה מניסיון שדרוג להאיץ את התמלול ולשפר אותו, מקווה שזה יחזור בקרוב ממש

                ש מנותק
                ש מנותק
                שקיעות בלימוד
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #520

                @מדריך-html כתב:

                @שקיעות-בלימוד, מוזר, אצלי מופיע שהמנוי שלך פעיל, ניסת לרענן או להיכנס מאנונימי כדי לראות שהבעיה לא אצלך?

                עשיתי ריענון לא עזר מחקתי את החשבון והחזרתי וזה סודר ברוך השם
                תודה רבה!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מדריך html

                  אקדים המדריך לא מיועד כרגע ללקוחות רמי לוי ופרטנר

                  עדכון יום ב' כ''ט שבט פ''ו בס''ד נוסף למערכת מספר נייד כך שניתן להפנות את השיחות אליו מכל החברות ללא בעיות כמו בעבר
                  0533-193-281


                  עדכון יום ג' י''ב טבת עבור לקוחות רמי לוי ופרטנר כרגע נוסף מספר חדש למערכת (זה אותה מערכת עם מספר נוסף), שבו אין בעיה בהפניה וניתן להפנות אליו
                  המספר הוא 093137980
                  באם יש לכם תקלה אשמח לעדכון

                  בנוסף עודכן שהמספר המצנתק יהיה לפי המספר המפנה כלומר מי שהפנה למספר הישן יקבל ממנו צינתוק ומי שיפנה לחדש יקבל צינתוק מהחדש (זה אותו קו, נטו עניין של נוחות)
                  אשמח למשוב האם זה עובד

                  המדריך הבא שמוגש כאן נבנה על ידי היות ואני מאנשים שלא תמיד נמצאים עם קליטה אבל משום מה בטוחים שכאשר לה היה קליטה ראש הממשלה חיפש אותם
                  החלטתי ליצור את הפרויקט הבא "לא מפספסים שיחות" שבהמשך אבאר מה הוא כולל
                  היות וכמה מבני משפחתי היו באותו המצב ולא היה לי כח לבנות את אותו הרעיון לכל אחד בנפרד החלטתי לבנות את הכל בצורה גלובלית
                  כעת כאשר זה כבר נוסה על ידי ועל ידם כמה חודשים אני שמח להגיש את הפרויקט בצורה גמורה לציבור עבור מי שסובל מבעיות דומות (אני מתכוון לבעיות הקליטה, ולא לבעיות שאני חושב שראה''מ חיפש אותי).

                  ובכן מה הפרויקט כולל
                  את כל התשובות ניתן למצוא בחיפוש גוגל פשוט
                  ובכל אופן אסביר הרעיון הוא כזה
                  כידוע לא לכולנו יש תא קולי לא כולנו זמינים כל היום, אבל רוב אנשים מעוניינים לדעת מי חיפש אותם ובאיזה שעה, יוצא הרבה פעמים שבן אדם לא זמין אך המתקשר לא טרח להשאיר הודעה דבר שגורם לפספס שיחות
                  במענה לבעיות הללו הוקם הפרויקט הבא שתפקידו למנוע את הדבר הזה

                  איך זה עובד?
                  אז ככה א' נרשמים או באתר או בטלפון (09-313-7980) רושמים את השם שלכם ושם המשפחה שלכם

                  בהרשמה באתר יש לשים לב למידע בסימני השאלה האדומים
                  1a0a4416-b1f8-4297-a799-c33e3b974110-image.png

                  עושים הפניית שיחות באם אין קליטה (ניתן לעשות גם אם אין מענה ו/או תפוס, כלומר כאשר אתם דוחים) למספר המערכת. וזהו!!!
                  על הדרך לעשות הפננית שיחות בקלות ניתןן לעיין כאן, קרדיט על ההסבר ל @eba
                  המתקשר ישמע את המלל הבא
                  שלום אינני יכול לענות כרגע ניתן להשאיר לי הודעה

                  וכעת למערכת עצמה
                  כאשר אדם מתקשר אלכם ואתם לא זמינים הוא עובר אוטומטי למערכת שמזהה מי הוא (המתקשר מזוהה ומספרו עובר חיפוש לאיתור שמו כעת גם אם הוא ינתק את השיחה ללא הודעה תוכלו אתם לשמוע בקו או לראות באתר מי חיפש אתכם כולל שמו ובמקרה והוא השאיר הודעה ניתן לשמוע את ההודעה לקרוא את התמלול וכן לשמוע באתר בקיצור כמעט כל פונקציה שתעלה על דעתכם כולל התראה בזמן אמת למחשב שמחובר לאזור האישי שלכם באתר.

                  אין מה להוסיף נסו את זה בעצמכם
                  זה הטלפון של המערכת: 09-313-7980 (גם המספר השני תקין)
                  וזה כתובת האתר: https://www.voicecall.online/

                  המעלות על פני תא קולי רגיל
                  א' לא לכולם יש
                  ב' יש עדכון גם על שיחה שלא נענתה
                  ג' יש תמלול של ההודעה
                  ד' למי ששכח האתר מחפש את המספר במאגרי ענק ככה שתוכלו לדעת מי זה שחיפש אתכם
                  ה' יש אתר מונגש לראות מי חיפש אותך ומתי
                  ו' למי שעל המחשב ולא יושב כל הזמן ליד הטלפון, ניתן לקבל בזמן אמת פושים (הודעות דחיפה) אם מישהו חיפש אתכם
                  ז' מזהה חסוי (הזיהוי של חסוי עובד רק בהפניה למספר 0796069620/0533193281)

                  כמובן ואין צורך להוסיף שכל המערכת הזו מאובטחת ברמה גבוהה מאוד
                  אשמח למשוב, תודות, סיפורי ישועות או כל מה שתירצו הפרויקט הזה לקח חודשים רבים, וכל משוב נותן תמריץ להתקדם (אם שאלתם אז אפילו לייק 😉 )

                  וקצת תמונות להמחשה

                  5edce952-f699-433b-a220-365bdfa3bd72-image.png
                  8e087fe1-73cb-4a9f-83d3-26cf3faba1b9-image.png
                  0a5ab33d-ea19-4543-bece-51b21e154b86-image.png
                  ebdb8135-fc2c-4003-a126-6fb1db69a973-image.png

                  שאלות? בשמחה 👇 👇 👇

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YOLEVI
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #521

                  @מדריך-html אשמח לעדכון איפה הפרויקט אוחז כרגע

                  1 האם יש פרסומות במסלול החינמי ומה לגבי המסלול בתשלום?

                  2 האם יש אופציה לעשות שאם אני לא זמין זה יצנתק שוב כל כמה דק' עד שזה יזהה שקיבלתי את הצינתוק?

                  3 האם מי שהתקשר נרשם במערכת מיד כששומעים שהשיחה מועברת או שרק לאחר ההודעה הזו המס' שחיפש אותי נרשם?

                  יישר כח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נוקיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #522

                    ידע הציבור ויזהר לא להשתמש בשירות כשנמצאים בחו"ל או לחלופין לא לפתוח את הטלפון בחו"ל
                    אני חוייבתי על כל הפנייה כאילו שיחה מחו"ל.
                    צילום מסך 2026-06-26 112431.png

                    ב M 2 תגובות תגובה אחרונה
                    😲 😥
                    3
                    • נ נוקיה

                      ידע הציבור ויזהר לא להשתמש בשירות כשנמצאים בחו"ל או לחלופין לא לפתוח את הטלפון בחו"ל
                      אני חוייבתי על כל הפנייה כאילו שיחה מחו"ל.
                      צילום מסך 2026-06-26 112431.png

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      ברמן
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #523

                      @נוקיה כי הטלפון כנראה דלק, אם אתה מכבה את הטלפון אז זה בסדר...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • נ נוקיה

                        ידע הציבור ויזהר לא להשתמש בשירות כשנמצאים בחו"ל או לחלופין לא לפתוח את הטלפון בחו"ל
                        אני חוייבתי על כל הפנייה כאילו שיחה מחו"ל.
                        צילום מסך 2026-06-26 112431.png

                        M מנותק
                        M מנותק
                        motiz22
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #524

                        @נוקיה מעניין אני השתמשתי בשירות בחול ולא חוייבתי כלום כנראה זה תלוי לפי חברות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר