שאלה | האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?
-
האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?
שלום וברכה.
שאלה פשוטה , אני פשוט לא יכול לבדוק את זה ואני זקוק למישהו שמכיר ומנוסה.
יש ברשותי תוכנת קיוסק מרובה.
דהיינו(בקצרה) שאני יכול לאפשר למשתמש להשתמש במסך מלא של הקיוסק שבו יש את התוכנות שאני מרשה
ובמקרה שלי עשיתי (יותר מדוייק - אני מעוניין לעשות) קול הלשון ואוצה"ח
וזה עובד בצורה כזה שכאשר את סוגר את התוכנה המותרת לדוג' אוצה"ח מיד מסך הקיוסק משתלט בחזרה ולא ניתן אלא שוב לבחור באוצה"ח או לחעלופעפן בקול הלשון
וכאן מגיעה שאלתי
האם ניתן לסגור ולעשות 'איקס' על קול הלשון? או שזה מצריך הפעלה מחדש של המחשב או התנתקות מהמשתמש וכדו'? [בקיצור - האם הקיוסק שלי יעבוד כראוי או שלאחר שמישהו ילחץ על קול הלשון הוא לא יוכל לצאת ממנו ולשוב לקיוסק?]
זו שאלה פשוטה אבל כפי שאמרתי אין לי מושג כיצד התוכנה עובדת..
תודה מראש. -
ה הנני העני סימן נושא זה כשאלה
-
האם אפשר לעשות עמדת קול הלשון המאפשרת הקטנה של החלון?
שלום וברכה.
שאלה פשוטה , אני פשוט לא יכול לבדוק את זה ואני זקוק למישהו שמכיר ומנוסה.
יש ברשותי תוכנת קיוסק מרובה.
דהיינו(בקצרה) שאני יכול לאפשר למשתמש להשתמש במסך מלא של הקיוסק שבו יש את התוכנות שאני מרשה
ובמקרה שלי עשיתי (יותר מדוייק - אני מעוניין לעשות) קול הלשון ואוצה"ח
וזה עובד בצורה כזה שכאשר את סוגר את התוכנה המותרת לדוג' אוצה"ח מיד מסך הקיוסק משתלט בחזרה ולא ניתן אלא שוב לבחור באוצה"ח או לחעלופעפן בקול הלשון
וכאן מגיעה שאלתי
האם ניתן לסגור ולעשות 'איקס' על קול הלשון? או שזה מצריך הפעלה מחדש של המחשב או התנתקות מהמשתמש וכדו'? [בקיצור - האם הקיוסק שלי יעבוד כראוי או שלאחר שמישהו ילחץ על קול הלשון הוא לא יוכל לצאת ממנו ולשוב לקיוסק?]
זו שאלה פשוטה אבל כפי שאמרתי אין לי מושג כיצד התוכנה עובדת..
תודה מראש. -
@הנני-העני תבדוק פה אם זה קשור למה שאתה מחפש,
דרך אגב לי יש עמדת קול הלשון שיש אפשרות לאיקס -
@חד-גדיא
זה אולי שימושי אבל אני רוצה להשתמש בתוכנה שלי של קיוסק
אני רק שואל כיצד ניתן לסגור את עמדת קול הלשון
האם ישנו כפתור איקס ליציאה?
או שזה חייב להיות הסיסמת ניהול(שאת זה אני הרי לא רוצה לחשוף לכל משתמש)@הנני-העני אני לא יודע מה יש אצלך אצלנו זה תוכנת קיוסק, ושם יש לחצן לקול הלשון ויש שם סגירה עם איקס
-
@הנני-העני אני לא יודע מה יש אצלך אצלנו זה תוכנת קיוסק, ושם יש לחצן לקול הלשון ויש שם סגירה עם איקס
@חד-גדיא
תן לי לוודא שהבנתי אותך
בהגדרות של התקנת תוכנת קול הלשון
אפשר לבחור האם לאפשר לכל אחד לסגור את התוכנה
או
שהיא תהיה במסך מלא שלא מאפשר יציאה
כן?
כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו' -
@חד-גדיא
תן לי לוודא שהבנתי אותך
בהגדרות של התקנת תוכנת קול הלשון
אפשר לבחור האם לאפשר לכל אחד לסגור את התוכנה
או
שהיא תהיה במסך מלא שלא מאפשר יציאה
כן?
כי בביכנ"ס שאני מכיר שיש את העמדה אין בכלל כפתור יציאה. האחראי יוצא ע"י הקשה על איזה רב שזה בעצם יציאה וצריך סיסמא וכו' -
תן לי לוודא שהבנתי אותך
בהגדרות של התקנת תוכנת קול הלשון
אפשר לבחור האם לאפשר לכל אחד לסגור את התוכנה
או
שהיא תהיה במסך מלא שלא מאפשר יציאה
כן?אתה שואל או אומר?
-
@הנני-העני אין לי מידע על ההתקנה, אולי הכי פשוט שתשאל אותם ישירות
-
@הנני-העני אין לי מידע על ההתקנה, אולי הכי פשוט שתשאל אותם ישירות
-
ה הנני העני סימן נושא זה כנושא רגיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות