בעיה | מספר חסום בימות המשיח
-
לפני כשמונה חודשים ביום בהיר אני שם לב שהמספר שלי חסום בימות המשיח, דהיינו הם מזהים את המספר כאילו זה מספר לא תקין.
התוצאות הם שאני לא יכול להתקשר לאף קו של ימות כולל לשירות שלהם וכן אני לא מקבל צינתוקים מקווים שאני רשום עליהם, וכן כשמנסים להתקשר אלי ממערכת של ימות לדוגמא קו SIP או דרך וירטואל פלוס שומעים שהמספר שלי לא תקין.
כבר פניתי לימות והם טוענים שמבחינתם אין שום חסימה על המספר שלי ושעלי לפנות לחברת הסלולר שלי, כמובן שזה לא קשור לחברת הסלולר מכיוון שכל שאר המספרים ומערכות בעולם שלא קשורים לימות עובדים אצלי מה גם שבחודשים האלו כבר עברתי בין חברות סלולר.
אשמח אם מישהו יכול להביא רעיון איך לפתור את העניין
תודה -
לפני כשמונה חודשים ביום בהיר אני שם לב שהמספר שלי חסום בימות המשיח, דהיינו הם מזהים את המספר כאילו זה מספר לא תקין.
התוצאות הם שאני לא יכול להתקשר לאף קו של ימות כולל לשירות שלהם וכן אני לא מקבל צינתוקים מקווים שאני רשום עליהם, וכן כשמנסים להתקשר אלי ממערכת של ימות לדוגמא קו SIP או דרך וירטואל פלוס שומעים שהמספר שלי לא תקין.
כבר פניתי לימות והם טוענים שמבחינתם אין שום חסימה על המספר שלי ושעלי לפנות לחברת הסלולר שלי, כמובן שזה לא קשור לחברת הסלולר מכיוון שכל שאר המספרים ומערכות בעולם שלא קשורים לימות עובדים אצלי מה גם שבחודשים האלו כבר עברתי בין חברות סלולר.
אשמח אם מישהו יכול להביא רעיון איך לפתור את העניין
תודה -
@ברי-ושמא במייל cs@yemot.co.il תשלח להם צילום ת.ז וחשבונית אחרונה המוכיחה שאתם בעלי הקו.
וגם למלאות טופס מסווים שתוכל לקבלו דרך המייל... -
@אריה-AI אין לי בעיה לשלוח להם כל מסמך שיבקשו הבעיה היא שבפניות שלי אליהם הם בכלל מכחישים שיש בעיה כלשהיא והם לא ביקשו שום דבר.
-
לפני כשמונה חודשים ביום בהיר אני שם לב שהמספר שלי חסום בימות המשיח, דהיינו הם מזהים את המספר כאילו זה מספר לא תקין.
התוצאות הם שאני לא יכול להתקשר לאף קו של ימות כולל לשירות שלהם וכן אני לא מקבל צינתוקים מקווים שאני רשום עליהם, וכן כשמנסים להתקשר אלי ממערכת של ימות לדוגמא קו SIP או דרך וירטואל פלוס שומעים שהמספר שלי לא תקין.
כבר פניתי לימות והם טוענים שמבחינתם אין שום חסימה על המספר שלי ושעלי לפנות לחברת הסלולר שלי, כמובן שזה לא קשור לחברת הסלולר מכיוון שכל שאר המספרים ומערכות בעולם שלא קשורים לימות עובדים אצלי מה גם שבחודשים האלו כבר עברתי בין חברות סלולר.
אשמח אם מישהו יכול להביא רעיון איך לפתור את העניין
תודה -
@ברי-ושמא אתה בטוח שלא רבת איתם או משהו? אני יודע על חבר שרב איתם וחסמו את המספר שלו לכל הקווים שלהם, כל פעם שהוא התקשר לשרות לקוחות (ממספר אחר כמובן - שלו חסום) ברגע שהוא הסביר מה הוא רוצה ניתקו עליו
-
@ברי-ושמא אתה בטוח שלא רבת איתם או משהו? אני יודע על חבר שרב איתם וחסמו את המספר שלו לכל הקווים שלהם, כל פעם שהוא התקשר לשרות לקוחות (ממספר אחר כמובן - שלו חסום) ברגע שהוא הסביר מה הוא רוצה ניתקו עליו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות