בעיה | אוזניות בלוטוס שעובדות בדיליי
-
@רוטב-שום רוב האוזניות הישנות ככה. אני חושב שזה תלוי בדור הבלוטוס, אבל אני לא כל כך מבין בזה.
-
-
זה קורה בגלל שזה על מצב מוזיקה אז האוזניות מעבד את הקלט בשביל תוצאה יותר טובה
תשנה את זה באפליקציה של האוזניות למצב סרטים -
זה קורה בגלל שזה על מצב מוזיקה אז האוזניות מעבד את הקלט בשביל תוצאה יותר טובה
תשנה את זה באפליקציה של האוזניות למצב סרטים -
זה קורה בגלל שזה על מצב מוזיקה אז האוזניות מעבד את הקלט בשביל תוצאה יותר טובה
תשנה את זה באפליקציה של האוזניות למצב סרטים -
תשנה את זה באפליקציה של האוזניות למצב סרטים
זה לא עזר
תנסה לעשות להם איפוס
זה גם לא עזר
לא יודע אולי אני הבעיתי אבל תכלס שאני רואה מישהו מדבר זה ממש מציק
אם למישהו יש איזה פתרון זה ממש יעזור -
@רוטב-שום
א. דיליי באיזה רמה (כאילו זה מגיע לשניה פיגור?)
ב. זה קורה בכל מכשיר עם כל וידאו? (יש אתרים שכל השמע שם בדיליי מהוידאו)
מי אמר שזה האוזניות
ואם הן חדשות, אז יש אחריות. -
@רוטב-שום
א. דיליי באיזה רמה (כאילו זה מגיע לשניה פיגור?)
ב. זה קורה בכל מכשיר עם כל וידאו? (יש אתרים שכל השמע שם בדיליי מהוידאו)
מי אמר שזה האוזניות
ואם הן חדשות, אז יש אחריות.@123-דג-מלוח זה דיליי של רגע קטן אני לא יודע אם בכלל שמים לב לזה אבל לי זה מפריע ואני שואל אם יש דרך לסדר
(יש אתרים שכל השמע שם בדיליי מהוידאו)
בלי האוזניות אין דיליי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות