בקשת מידע | מחפש תוכנה מומלצת להכנת מצגת
-
אני צריך תוכנה קלה ומהירה להכנת מצגת מכמות גדולה של תמונות והסרטות. שאוכל לערוך הכל באופן כוללני ומהיר.
(אשמח לתוכנה עם אפקטים כמו ספירת לאחור וכו' לא חובה) -
אני צריך תוכנה קלה ומהירה להכנת מצגת מכמות גדולה של תמונות והסרטות. שאוכל לערוך הכל באופן כוללני ומהיר.
(אשמח לתוכנה עם אפקטים כמו ספירת לאחור וכו' לא חובה)@אהרון-יהודה
PowerPoint
לא מספיק טוב? -
אני צריך תוכנה קלה ומהירה להכנת מצגת מכמות גדולה של תמונות והסרטות. שאוכל לערוך הכל באופן כוללני ומהיר.
(אשמח לתוכנה עם אפקטים כמו ספירת לאחור וכו' לא חובה)@אהרון-יהודה
מובי מייקר
(פאוורפוינט לא נוח אם מדובר בכמות ממש גדולה של תמונות)
אין ספירה לאחור אבל אתה יכול להשתמש בלופים מוכנים של ספירה לאחור -
במובימיירקר אני צריך שהחומר יהיה על המחשב או שאני יכול להעלות את התמונות מדיסק אונקי?
מובימייקר שומר את החומר שאני מעלה או שהחומר חייב להיות על המחשב כל הזמן?
כמו"כ אשמח לקבל לופים של ספירה לאחור -
אני צריך תוכנה קלה ומהירה להכנת מצגת מכמות גדולה של תמונות והסרטות. שאוכל לערוך הכל באופן כוללני ומהיר.
(אשמח לתוכנה עם אפקטים כמו ספירת לאחור וכו' לא חובה)@אהרון-יהודה מובייבי אתה יכול לעשות הנפשות אוטמטיות לכל התמונות או הסרטונים וגם יש שם כל מיני רקעים סאונדים וכו'
-
במובימיירקר אני צריך שהחומר יהיה על המחשב או שאני יכול להעלות את התמונות מדיסק אונקי?
מובימייקר שומר את החומר שאני מעלה או שהחומר חייב להיות על המחשב כל הזמן?
כמו"כ אשמח לקבל לופים של ספירה לאחור@אהרון-יהודה
אפשר גם מידסק און קי אבל הוא לא שומר את הסרטונים זה חייב להשאר על המחשב או מחובר למחשב עד הייצוא (ניתן לסגור את הפרויקט ולהוציא את הכונן ולפני שפותחים את הפרויקט שוב לחבר את הכונן... אבל הסרטון עצמו לא נשמר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות