דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בקשת מידע | Flipper Zero איפה כדאי לקנות? שייך להשיג ביד 2 ? וגם איך מגדירים אותו?

בקשת מידע | Flipper Zero איפה כדאי לקנות? שייך להשיג ביד 2 ? וגם איך מגדירים אותו?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
48 פוסטים 13 כותבים 874 צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלעזר כהן

    @צול-גאה לא יודע לא חשבתי עדיין בכמה
    זה אתה שרציתה לקנות?

    Y מנותק
    Y מנותק
    YAHBDK
    כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
    #38

    @אלעזר-כהן כתב:

    זה אתה שרציתה לקנות?

    @שמואל-הסיני כתב:

    אשמח אם תיצור איתי קשר בהמשך 0554407560

    תוכל לעלות תמונה של זה?

    א 3 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • Y YAHBDK

      @אלעזר-כהן כתב:

      זה אתה שרציתה לקנות?

      @שמואל-הסיני כתב:

      אשמח אם תיצור איתי קשר בהמשך 0554407560

      תוכל לעלות תמונה של זה?

      א מנותק
      א מנותק
      אלעזר כהן
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #39

      @YAHBDK בלי נדר אני לא ליד זה כרגע אני ישתדל לצלם כשאני יהיה
      אפשר לראות איך זה נראה בקישור שהעלו בהתחלה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • Y YAHBDK

        @אלעזר-כהן כתב:

        זה אתה שרציתה לקנות?

        @שמואל-הסיני כתב:

        אשמח אם תיצור איתי קשר בהמשך 0554407560

        תוכל לעלות תמונה של זה?

        א מנותק
        א מנותק
        אלעזר כהן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #40

        @YAHBDK IMG_20260625_000701_103.jpg IMG_20260625_000653_262.jpg IMG_20260625_000650_360.jpg IMG_20260625_000647_624.jpg IMG_20260625_000642_574.jpg IMG_20260625_000635_026.jpg IMG_20260625_000631_506.jpg IMG_20260625_000627_403.jpg IMG_20260625_000619_806.jpg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • Y YAHBDK

          @אלעזר-כהן כתב:

          זה אתה שרציתה לקנות?

          @שמואל-הסיני כתב:

          אשמח אם תיצור איתי קשר בהמשך 0554407560

          תוכל לעלות תמונה של זה?

          א מנותק
          א מנותק
          אלעזר כהן
          כתב נערך לאחרונה על ידי אלעזר כהן
          #41

          @YAHBDK
          יש עוד אביזרים לפליפר זירו
          אפשר לראות פה
          אני קניתי את הלוח הירוק של הוויפי
          לא נגעתי בו לא יודע איך משתמשים מי מו מה
          זה ממש כלי לחוקרים ומפתחים
          את הלוח הכחול לא חושב שיש לי אני לא זוכר
          אפשר לראות זה הוויפי
          וזה עוד לוח
          Screenshot_20260625-143536.png

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אלעזר כהן

            @YAHBDK
            יש עוד אביזרים לפליפר זירו
            אפשר לראות פה
            אני קניתי את הלוח הירוק של הוויפי
            לא נגעתי בו לא יודע איך משתמשים מי מו מה
            זה ממש כלי לחוקרים ומפתחים
            את הלוח הכחול לא חושב שיש לי אני לא זוכר
            אפשר לראות זה הוויפי
            וזה עוד לוח
            Screenshot_20260625-143536.png

            Y מנותק
            Y מנותק
            YAHBDK
            כתב נערך לאחרונה על ידי YAHBDK
            #42

            @אלעזר-כהן
            מה המהירות סריקה שלו?
            ומה המרחק?
            ואיפה אפשר לקנות?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y YAHBDK

              @אלעזר-כהן
              מה המהירות סריקה שלו?
              ומה המרחק?
              ואיפה אפשר לקנות?

              א מנותק
              א מנותק
              אלעזר כהן
              כתב נערך לאחרונה על ידי אלעזר כהן
              #43

              @YAHBDK סורק מהר מאוד זה שאלה רחבה יש לו מגוון סוגי סריקות
              טלוויזיות שלט למזגן שלטים לרכב וכו'
              אבל מהיר מאוד
              הסך הוא מסך כמו טטריס לא צבעוני והבטריה לעולם לא נגמרת
              המרחק אני לא יודע כל כך אבל הוא בסדר גמור יש לו טווח יפה
              אפשר לראות בטח מפרט באתר שלהם

              Y K 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • א אלעזר כהן

                @YAHBDK סורק מהר מאוד זה שאלה רחבה יש לו מגוון סוגי סריקות
                טלוויזיות שלט למזגן שלטים לרכב וכו'
                אבל מהיר מאוד
                הסך הוא מסך כמו טטריס לא צבעוני והבטריה לעולם לא נגמרת
                המרחק אני לא יודע כל כך אבל הוא בסדר גמור יש לו טווח יפה
                אפשר לראות בטח מפרט באתר שלהם

                Y מנותק
                Y מנותק
                YAHBDK
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @אלעזר-כהן
                אפשר לקנות את זה בארץ?
                מה המחיר?
                ואיפה?
                תן קישור!

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • Y YAHBDK

                  @אלעזר-כהן
                  אפשר לקנות את זה בארץ?
                  מה המחיר?
                  ואיפה?
                  תן קישור!

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלעזר כהן
                  כתב נערך לאחרונה על ידי אלעזר כהן
                  #45

                  @YAHBDK
                  Gpt הראה לי את האתר הזה בארץ תנסה אבל לא מכיר אותו
                  אני קניתי מהאתר שלהם שלחתי לאחותי באמריקה למישהו החזיר לי את זה כשבא לארץ
                  פשוט הם לא עושים משלוחים לארץ
                  מה גם שזה האתר המקורי ומשם זה בא

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אלעזר כהן

                    @YAHBDK סורק מהר מאוד זה שאלה רחבה יש לו מגוון סוגי סריקות
                    טלוויזיות שלט למזגן שלטים לרכב וכו'
                    אבל מהיר מאוד
                    הסך הוא מסך כמו טטריס לא צבעוני והבטריה לעולם לא נגמרת
                    המרחק אני לא יודע כל כך אבל הוא בסדר גמור יש לו טווח יפה
                    אפשר לראות בטח מפרט באתר שלהם

                    K מנותק
                    K מנותק
                    K.O.G
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @אלעזר-כהן מה המחיר ששלמת עליו שם ?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמואל הסיני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @אלעזר-כהן
                      אני זה שהתעניינתי בזה, הוא מועמד למכירה?
                      אתה מכיר אותו קצת?
                      כמה שילמת עליו?
                      והאם לא עשו על זה בעיות במכס בדרך לארץ?

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שמואל הסיני

                        @אלעזר-כהן
                        אני זה שהתעניינתי בזה, הוא מועמד למכירה?
                        אתה מכיר אותו קצת?
                        כמה שילמת עליו?
                        והאם לא עשו על זה בעיות במכס בדרך לארץ?

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        YAHBDK
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #48

                        @שמואל-הסיני כתב:

                        הוא מועמד למכירה?

                        @אלעזר-כהן כתב:

                        לא יודע לא חשבתי עדיין בכמה

                        @שמואל-הסיני כתב:

                        אתה מכיר אותו קצת?

                        קצת מאוד [איך שהבנתי ממנו]

                        @שמואל-הסיני כתב:

                        והאם לא עשו על זה בעיות במכס בדרך לארץ?

                        הוא הזמין בחו"ל ומישהו העביר לו את זה לארץ

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר