דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. בניית ופיתוח אפליקציות
  4. עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות
  5. שיתוף | להכשיר את כל הנגני אנדרואיד בחינם ! דורש בודקים

שיתוף | להכשיר את כל הנגני אנדרואיד בחינם ! דורש בודקים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - בניית ופיתוח אפליקציות
721 פוסטים 86 כותבים 89.3k צפיות 84 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N מנותק
    N מנותק
    Noam1710
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #712

    התוכנה למחשב לא עובדת

    עם ישראל חייע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • N Noam1710

      התוכנה למחשב לא עובדת

      עם ישראל חייע מנותק
      עם ישראל חייע מנותק
      עם ישראל חיי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי עם ישראל חיי
      #713

      @Noam1710 כתב בשיתוף | להכשיר את כל הנגני אנדרואיד בחינם ! דורש בודקים:

      התוכנה למחשב לא עובדת

      כתוב בפרוש שזה כבר לא עובד, לך לשם👇
      https://mitmachim.top/post/718382

      מתרגם אפליקציות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ע מחובר
        ע מחובר
        עזיז
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #714

        @לא-מתייאש וכל מי שחושב שהוא יכול לעזור
        אני מנסה להכשיר מכשיר אנדרואיד 10 ( עם שירותי גוגל וגוגל פליי)
        היה לי בו ווטסאפ אבל עשיתי לו הסרה מלאה ובכל זאת כשאני מנסה להכשיר הוא כותב להסיר את החשבון הווטסאפ מהמכשיר שלי !! מה עושים?!

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עזיז

          @לא-מתייאש וכל מי שחושב שהוא יכול לעזור
          אני מנסה להכשיר מכשיר אנדרואיד 10 ( עם שירותי גוגל וגוגל פליי)
          היה לי בו ווטסאפ אבל עשיתי לו הסרה מלאה ובכל זאת כשאני מנסה להכשיר הוא כותב להסיר את החשבון הווטסאפ מהמכשיר שלי !! מה עושים?!

          א מנותק
          א מנותק
          אני ואפסי עוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני ואפסי עוד
          #715

          @עזיז כתב בשיתוף | להכשיר את כל הנגני אנדרואיד בחינם ! דורש בודקים:

          @לא-מתייאש וכל מי שחושב שהוא יכול לעזור
          אני מנסה להכשיר מכשיר אנדרואיד 10 ( עם שירותי גוגל וגוגל פליי)
          היה לי בו ווטסאפ אבל עשיתי לו הסרה מלאה ובכל זאת כשאני מנסה להכשיר הוא כותב להסיר את החשבון הווטסאפ מהמכשיר שלי !! מה עושים?!

          למה אתה כותב את זה פה ולא שם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • לא-מתייאשל לא-מתייאש

            3135c237-b909-415d-87ec-a67b4fa48188-kdroid.svg

            הגרסה הזאת כבר לא רלבנטית, תעברו לגרסה החדשה

            שלום וברכה לכולם,
            לראשונה אני מפרסם לכלל הציבור את הפרוייקט שלי, בגדול רציתי שכל אחד יוכל להכשיר את כל המכשירי אנדרואיד בחינם, התחלתי לעבוד על משהו מאוד מסובך עם חנות אפליקציות, דפדפן וכו, אבל אמרתי שכרגע אני אשים את זה בצד ואני אפרסם משהו הרבה יותר פשוט שרק חוסם לגמרי את החיבור לאינטרנט ומונע התקנת אפליקציות.
            מדובר בחסימה ברמת MDM.
            רציתי שכל אחד יוכל לשחזר את המכשיר , לכן בהתקנה ראשונה, תטצרכו להגדיר סיסמה.
            לא הפעלתי את ה-FRP LOCK כי זה גרסה לבודקים והמבין יבין.
            06.08.23 יש אבטחה נגד איפוס, FRP LOCK הופעל
            החסימה אינה מבטלת את האחריות של המכשיר בכלל ובנוסף לכך, ניתן לשחזר את המכשיר למצב הקודם על ידי קוד שהגדרתם לפני !

            (האפליקצייה בונה VPN וורטואלי שחוסם את הרשת, לכן יהיה מפתח למעלה)

            האפליקצייה חוסמת

            • כל חיבור לרשת
            • התקנת אפליקצייות
            • איפוס של מכשיר
            • הגדרות VPN
            • מצב בטוח
            • אפשרויות מפתחים
            • אפשרות ריבוי משתמשים
            • נקודה חמה (עדכון 25.08.23)

            אוקיי, נתחיל את ההתקנה, (תטצרכו מחשב עם ADB ומכשיר עם אנדרואיד 8 ומעלה)

            1. תורידו את : (עדכון 25.08.23)
              * גרסה עם התקנת אפליקציות : com.kdroid.filter.apk
              * גרסה ללא התקנת אפליקציות : com.kdroid.filter(block_install_app).apk
              הגרסה הזאת פגה תוקף, תשתמשו בגרסה החדשה כאן

            2. תמחקו את כל החשבונות שמופיעות במכשיר (ראו remove_account.mp4 כאן הדרכה)

            3. תפעילו מצב מפתחים עם USB DEBUGGING

            4. תתקינו את ה-APK על המכשיר שלכם

            5. תפעילו את הפקודה

            adb shell dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener
            
            1. תגדירו את הסיסמה באפליקצייה (צריך אות קטנה, גדולה סימן ומספר - למשל @Lomityaesh55) (06.08.23 צריך 4 ספרות בלבד, למשל 1234)
              Screenshot_20230802-220103_Kdroid.png 6f9c9217-8dec-477b-9c29-963d1d510311-Screenshot_20230806-124425_Pixel Launcher.png
              עכשיו, אני ממתין למשובים שלכם...

            רק, זה דורש ממני המון עבודה, ואני לא דורש תשלום אלא אני מבקש ממי שיכול לתמוך בי לעזור לעם ישראל, אני אברך, לומד כל היום ועושה את זה בזמן הפנוי שלי, יכלתי לעשות משהו שיביא לי כסף במקום זה, לכן זה בוודאי יתן לי הרבה מוטיבצייה ! אבל אני מגלה את דעתי שאני לא מקפיד בזה, והעיקר שיהיה טהרה בעם ישראל.
            תודה רבה ותזכו למצוות ! 🙂

            ko-fi

            כרגע, לא עשיתי לו אתר, לא סקריפט התקנה שיאפשר לכל אחד להתקין אותו בקלות, ב"ה זה יגיע, תזכרו זה עדיין גרסה לבודקים.

            תזכורת : אני לא אחראי על שום נזק שיכול להיגרם מהאפליקצייה.


            משהו יותר רציני...
            Capture d’écran du 2023-08-02 16-49-23.png

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמערל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #716

            @לא-מתייאש זה מתאים גם לנגן טימקו?

            למה באתיל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמערל

              @לא-מתייאש זה מתאים גם לנגן טימקו?

              למה באתיל מנותק
              למה באתיל מנותק
              למה באתי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #717

              @שמערל לא.
              צריך חסימה לטימקו?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • למה באתיל למה באתי

                @שמערל לא.
                צריך חסימה לטימקו?

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמערל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #718

                @למה-באתי אני רוצה להחליף את האפליקציות הישנות ליותר חדשות ולהוסיף אופיס וכדו'

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • למה באתיל מנותק
                  למה באתיל מנותק
                  למה באתי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #719

                  ממש סליחה על ההקפצה.
                  לצורך מכשיר שהגירסא החדשה זוללת את הסוללה אני מחפש את הגירסא הישנה שהוא רק חוסם התקנות וכו... יש את זה אולי למישהו במאגרי המידע?

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • למה באתיל למה באתי

                    ממש סליחה על ההקפצה.
                    לצורך מכשיר שהגירסא החדשה זוללת את הסוללה אני מחפש את הגירסא הישנה שהוא רק חוסם התקנות וכו... יש את זה אולי למישהו במאגרי המידע?

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יאיר2081
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #720

                    @למה-באתי כתב בשיתוף | להכשיר את כל הנגני אנדרואיד בחינם ! דורש בודקים:

                    ממש סליחה על ההקפצה.
                    לצורך מכשיר שהגירסא החדשה זוללת את הסוללה אני מחפש את הגירסא הישנה שהוא רק חוסם התקנות וכו... יש את זה אולי למישהו במאגרי המידע?

                    https://send.magicode.me/send-file/file/fa3681206434b885e3e6d041b****326a047d156b785/view

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      איש עייף
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #721
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤔
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר