דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. סינוני אינטרנט
  5. נטפרי
  6. באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים

באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נטפרי
13 פוסטים 8 כותבים 211 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוסף כהן 2

    @שקיעות-בלימוד אם אני לא טועה, נטפרי חוסמים כל צאט שמגיע ל100 משתמשים אוטמטית, העניין שאם בעלי הקבוצה מצהירים שהם מתחייבים שהכל טוב אז זה נפתח שוב, אז כנראה אותם אנשים שמופיע להם האישור זה בעלי הקבוצה.

    שמואל ש.ש מנותק
    שמואל ש.ש מנותק
    שמואל ש.
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @יוסף-כהן-2 כתב:

    אז כנראה אותם אנשים שמופיע להם האישור זה בעלי הקבוצה

    לא נכון
    מופיע לי אפילו שאני לא בעל הקבוצה

    הקמת מערכות טלפוניות בימות המשיח! 19smuel@gmail.com
    כל לקוחותי מרוצים ויהיו מרוצים בעז"ה!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ש שקיעות בלימוד

      שלום וברכה לכולם,

      לאחרונה שמתי לב שיש תופעה בעייתית במרחבים בגוגל צ'אט שמכילים מעל 100 איש.
      מדובר במרחבים שאמורים להיות פתוחים ומאושרים רשמית על ידי חברת הסינון,
      אך בפועל ההתנהגות משתנה בין משתמשים, לחלק מהאנשים (בגישה לגוגל צ'אט דרך המחשב) המרחב נחסם, ומופיעה להם הודעה שדורשת לאשר שהצ'אט תקין. הבעיה היא שגם אחרי שלוחצים על האישור, זה לא באמת משחרר את החסימה והבעיה נשארת.
      לעומת זאת, אצל משתמשים אחרים תחת אותו הגדרות סינון בדיוק, המרחב פתוח לחלוטין והכל עובד כסדרו.
      מישהו נתקל בזה דרך המחשב ויודע להסביר ממה נובע ההבדל הזה או איך ניתן לסדר את זה?

      זה הבקשה.
      acd3404d-a408-43fd-812c-b51c0cfab1c0-image.jpeg

      א מנותק
      א מנותק
      אשריך עליך
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @שקיעות-בלימוד למיטב ידיעתי המדיניות של הצ'אטים בנטפרי היא כך:
      לפני שנה בערך נטפרי החליטו שהם חוסמים את כל קבוצות הצ'אט מעל 100 משתמשים
      ובעקבות כך נסגרו הרבה קבוצות צ'אט ענקיות כגון הגיזרה ודומיו מכיוון שחלק גדול מהמשתמשים נחסמו ולכן הם עברו לפלטפורמה של ה"ערוץ" ה"צ'אט של נטפרי"
      ולכן בעיקרון למי שבנטפרי לא אמורה להיות אפשרות בכלל להיכנס לקבוצה שהיא מעל 100משמשים ולראות את ההודעות כי זה נחסם ע"י נטפרי,
      בלי קשר לזה מאז ומתמיד (אולי לא מאז ומתמיד אבל בכ"א עוד לפני שהם חסמו את הצ'אטים)
      הם דורשים על כל קבוצה שנפתחת אפי' של 3 אנשים הצהרה על הקבוצה שזה מה שהבאת פה שבעיקרון מספיק שאחד מהקבוצה יצהיר בשביל שזה יפתח בנטפרי אבל ההצהרה הזאת כאמור עוזרת רק לקבוצות שהם פחות מ100 משתמשים כי לקבוצות של יותר מ100 גם זה לא יעזור
      מקווה שעזרתי בהצלחה

      מה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א אשריך עליך

        @שקיעות-בלימוד למיטב ידיעתי המדיניות של הצ'אטים בנטפרי היא כך:
        לפני שנה בערך נטפרי החליטו שהם חוסמים את כל קבוצות הצ'אט מעל 100 משתמשים
        ובעקבות כך נסגרו הרבה קבוצות צ'אט ענקיות כגון הגיזרה ודומיו מכיוון שחלק גדול מהמשתמשים נחסמו ולכן הם עברו לפלטפורמה של ה"ערוץ" ה"צ'אט של נטפרי"
        ולכן בעיקרון למי שבנטפרי לא אמורה להיות אפשרות בכלל להיכנס לקבוצה שהיא מעל 100משמשים ולראות את ההודעות כי זה נחסם ע"י נטפרי,
        בלי קשר לזה מאז ומתמיד (אולי לא מאז ומתמיד אבל בכ"א עוד לפני שהם חסמו את הצ'אטים)
        הם דורשים על כל קבוצה שנפתחת אפי' של 3 אנשים הצהרה על הקבוצה שזה מה שהבאת פה שבעיקרון מספיק שאחד מהקבוצה יצהיר בשביל שזה יפתח בנטפרי אבל ההצהרה הזאת כאמור עוזרת רק לקבוצות שהם פחות מ100 משתמשים כי לקבוצות של יותר מ100 גם זה לא יעזור
        מקווה שעזרתי בהצלחה

        מה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר

        ש מחובר
        ש מחובר
        שקיעות בלימוד
        כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
        #6

        @אשריך-עליך

        @צול-גאה כתב:

        אצלי היה בעיה כי אני לא מחובר לחשבון נטפרי שהקו שייך לו

        @יוסף-כהן-2 כתב:

        אם אני לא טועה, נטפרי חוסמים כל צאט שמגיע ל100 משתמשים אוטמטית, העניין שאם בעלי הקבוצה מצהירים שהם מתחייבים שהכל טוב אז זה נפתח שוב, אז כנראה אותם אנשים שמופיע להם האישור זה בעלי הקבוצה.

        לא יעזור ההצהרה וחוץ מזה הצהירו על רוב הקבוצות מזמן, זה באג שעכשיו קרה.

        @אשריך-עליך כתב:

        מה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר

        יש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100

        כמו שכתבתי למעלה

        מדובר במרחבים שאמורים להיות פתוחים ומאושרים רשמית על ידי חברת הסינון,

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש שקיעות בלימוד

          @אשריך-עליך

          @צול-גאה כתב:

          אצלי היה בעיה כי אני לא מחובר לחשבון נטפרי שהקו שייך לו

          @יוסף-כהן-2 כתב:

          אם אני לא טועה, נטפרי חוסמים כל צאט שמגיע ל100 משתמשים אוטמטית, העניין שאם בעלי הקבוצה מצהירים שהם מתחייבים שהכל טוב אז זה נפתח שוב, אז כנראה אותם אנשים שמופיע להם האישור זה בעלי הקבוצה.

          לא יעזור ההצהרה וחוץ מזה הצהירו על רוב הקבוצות מזמן, זה באג שעכשיו קרה.

          @אשריך-עליך כתב:

          מה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר

          יש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100

          כמו שכתבתי למעלה

          מדובר במרחבים שאמורים להיות פתוחים ומאושרים רשמית על ידי חברת הסינון,

          א מנותק
          א מנותק
          אשריך עליך
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @שקיעות-בלימוד כתב:

          יש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100

          מעניין לא ידעתי
          יש לך דוג'? סתם בשביל הידיעה

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אשריך עליך

            @שקיעות-בלימוד כתב:

            יש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100

            מעניין לא ידעתי
            יש לך דוג'? סתם בשביל הידיעה

            ש מחובר
            ש מחובר
            שקיעות בלימוד
            כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
            #8

            @אשריך-עליך
            צאט מנהל ישיבות
            צאט של הישיבה שלי
            צאט מתנדבים מסוגלים
            זה קבוצות של גברים בלבד

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שקיעות בלימוד

              @אשריך-עליך
              צאט מנהל ישיבות
              צאט של הישיבה שלי
              צאט מתנדבים מסוגלים
              זה קבוצות של גברים בלבד

              א מנותק
              א מנותק
              אשריך עליך
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @שקיעות-בלימוד או קיי טוב לדעת לא ידעתי
              חשבתי שהם חסמו הכל ללא אפשרות של יותר מ100

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                ירמיהו הנביא
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי ירמיהו הנביא
                #10

                בא נעשה סדר
                קבוצות גדולות יכולות לבקש אישור, ונטפרי פותחים אותם רק אם הם מבינים שמדובר במשהו חיובי,
                למשל קבוצת צ'אט של תתניקים ומנהלי קעמפים

                יש לנטפרי בעיה בימים האחרונים שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול, ולכן אי אפשר לראות את השרשורים
                הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
                מקווה שיטופל במהירות

                Y ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • י ירמיהו הנביא

                  בא נעשה סדר
                  קבוצות גדולות יכולות לבקש אישור, ונטפרי פותחים אותם רק אם הם מבינים שמדובר במשהו חיובי,
                  למשל קבוצת צ'אט של תתניקים ומנהלי קעמפים

                  יש לנטפרי בעיה בימים האחרונים שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול, ולכן אי אפשר לראות את השרשורים
                  הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
                  מקווה שיטופל במהירות

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  YAHBDK
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @ירמיהו-הנביא

                  @ירמיהו-הנביא כתב:

                  שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול

                  ?
                  אצלי עובד רגיל!

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y YAHBDK

                    @ירמיהו-הנביא

                    @ירמיהו-הנביא כתב:

                    שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול

                    ?
                    אצלי עובד רגיל!

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שמואל השמן
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @YAHBDK כן קרה לי כמה פעמים ועכשיו עובד לי רגיל, גם כשזה קרה הצלחתי אחרי כמה לחיצות לא זוכר בדיוק מה.
                    יכול להיות שזה קשור שהייתי בהוט ועברתי לבזק

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ירמיהו הנביא

                      בא נעשה סדר
                      קבוצות גדולות יכולות לבקש אישור, ונטפרי פותחים אותם רק אם הם מבינים שמדובר במשהו חיובי,
                      למשל קבוצת צ'אט של תתניקים ומנהלי קעמפים

                      יש לנטפרי בעיה בימים האחרונים שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול, ולכן אי אפשר לראות את השרשורים
                      הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
                      מקווה שיטופל במהירות

                      ש מחובר
                      ש מחובר
                      שקיעות בלימוד
                      כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                      #13

                      @ירמיהו-הנביא כתב בבאג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים:

                      הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
                      מקווה שיטופל במהירות

                      ציטוט מקבוצה מסוימת

                      966771ea-a7ba-431a-801f-1ab3148ca0dd-image.jpeg

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר