באג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים
-
@שקיעות-בלימוד אם אני לא טועה, נטפרי חוסמים כל צאט שמגיע ל100 משתמשים אוטמטית, העניין שאם בעלי הקבוצה מצהירים שהם מתחייבים שהכל טוב אז זה נפתח שוב, אז כנראה אותם אנשים שמופיע להם האישור זה בעלי הקבוצה.
-
שלום וברכה לכולם,
לאחרונה שמתי לב שיש תופעה בעייתית במרחבים בגוגל צ'אט שמכילים מעל 100 איש.
מדובר במרחבים שאמורים להיות פתוחים ומאושרים רשמית על ידי חברת הסינון,
אך בפועל ההתנהגות משתנה בין משתמשים, לחלק מהאנשים (בגישה לגוגל צ'אט דרך המחשב) המרחב נחסם, ומופיעה להם הודעה שדורשת לאשר שהצ'אט תקין. הבעיה היא שגם אחרי שלוחצים על האישור, זה לא באמת משחרר את החסימה והבעיה נשארת.
לעומת זאת, אצל משתמשים אחרים תחת אותו הגדרות סינון בדיוק, המרחב פתוח לחלוטין והכל עובד כסדרו.
מישהו נתקל בזה דרך המחשב ויודע להסביר ממה נובע ההבדל הזה או איך ניתן לסדר את זה?זה הבקשה.

@שקיעות-בלימוד למיטב ידיעתי המדיניות של הצ'אטים בנטפרי היא כך:
לפני שנה בערך נטפרי החליטו שהם חוסמים את כל קבוצות הצ'אט מעל 100 משתמשים
ובעקבות כך נסגרו הרבה קבוצות צ'אט ענקיות כגון הגיזרה ודומיו מכיוון שחלק גדול מהמשתמשים נחסמו ולכן הם עברו לפלטפורמה של ה"ערוץ" ה"צ'אט של נטפרי"
ולכן בעיקרון למי שבנטפרי לא אמורה להיות אפשרות בכלל להיכנס לקבוצה שהיא מעל 100משמשים ולראות את ההודעות כי זה נחסם ע"י נטפרי,
בלי קשר לזה מאז ומתמיד (אולי לא מאז ומתמיד אבל בכ"א עוד לפני שהם חסמו את הצ'אטים)
הם דורשים על כל קבוצה שנפתחת אפי' של 3 אנשים הצהרה על הקבוצה שזה מה שהבאת פה שבעיקרון מספיק שאחד מהקבוצה יצהיר בשביל שזה יפתח בנטפרי אבל ההצהרה הזאת כאמור עוזרת רק לקבוצות שהם פחות מ100 משתמשים כי לקבוצות של יותר מ100 גם זה לא יעזור
מקווה שעזרתי בהצלחהמה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר
-
@שקיעות-בלימוד למיטב ידיעתי המדיניות של הצ'אטים בנטפרי היא כך:
לפני שנה בערך נטפרי החליטו שהם חוסמים את כל קבוצות הצ'אט מעל 100 משתמשים
ובעקבות כך נסגרו הרבה קבוצות צ'אט ענקיות כגון הגיזרה ודומיו מכיוון שחלק גדול מהמשתמשים נחסמו ולכן הם עברו לפלטפורמה של ה"ערוץ" ה"צ'אט של נטפרי"
ולכן בעיקרון למי שבנטפרי לא אמורה להיות אפשרות בכלל להיכנס לקבוצה שהיא מעל 100משמשים ולראות את ההודעות כי זה נחסם ע"י נטפרי,
בלי קשר לזה מאז ומתמיד (אולי לא מאז ומתמיד אבל בכ"א עוד לפני שהם חסמו את הצ'אטים)
הם דורשים על כל קבוצה שנפתחת אפי' של 3 אנשים הצהרה על הקבוצה שזה מה שהבאת פה שבעיקרון מספיק שאחד מהקבוצה יצהיר בשביל שזה יפתח בנטפרי אבל ההצהרה הזאת כאמור עוזרת רק לקבוצות שהם פחות מ100 משתמשים כי לקבוצות של יותר מ100 גם זה לא יעזור
מקווה שעזרתי בהצלחהמה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר
אצלי היה בעיה כי אני לא מחובר לחשבון נטפרי שהקו שייך לו
אם אני לא טועה, נטפרי חוסמים כל צאט שמגיע ל100 משתמשים אוטמטית, העניין שאם בעלי הקבוצה מצהירים שהם מתחייבים שהכל טוב אז זה נפתח שוב, אז כנראה אותם אנשים שמופיע להם האישור זה בעלי הקבוצה.
לא יעזור ההצהרה וחוץ מזה הצהירו על רוב הקבוצות מזמן, זה באג שעכשיו קרה.
מה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר
יש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100
כמו שכתבתי למעלה
מדובר במרחבים שאמורים להיות פתוחים ומאושרים רשמית על ידי חברת הסינון,
-
אצלי היה בעיה כי אני לא מחובר לחשבון נטפרי שהקו שייך לו
אם אני לא טועה, נטפרי חוסמים כל צאט שמגיע ל100 משתמשים אוטמטית, העניין שאם בעלי הקבוצה מצהירים שהם מתחייבים שהכל טוב אז זה נפתח שוב, אז כנראה אותם אנשים שמופיע להם האישור זה בעלי הקבוצה.
לא יעזור ההצהרה וחוץ מזה הצהירו על רוב הקבוצות מזמן, זה באג שעכשיו קרה.
מה שאמרת שלחלק מהמשתמשים אפי' בנטפרי כן נפתח קבוצש מעל 100 איש זה מוזר
יש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100
כמו שכתבתי למעלה
מדובר במרחבים שאמורים להיות פתוחים ומאושרים רשמית על ידי חברת הסינון,
יש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100
מעניין לא ידעתי
יש לך דוג'? סתם בשביל הידיעה -
יש קבוצות שנטפרי פותחים רישמית למרות שזה יותר מ 100
מעניין לא ידעתי
יש לך דוג'? סתם בשביל הידיעה@אשריך-עליך
צאט מנהל ישיבות
צאט של הישיבה שלי
צאט מתנדבים מסוגלים
זה קבוצות של גברים בלבד -
@אשריך-עליך
צאט מנהל ישיבות
צאט של הישיבה שלי
צאט מתנדבים מסוגלים
זה קבוצות של גברים בלבד@שקיעות-בלימוד או קיי טוב לדעת לא ידעתי
חשבתי שהם חסמו הכל ללא אפשרות של יותר מ100 -
בא נעשה סדר
קבוצות גדולות יכולות לבקש אישור, ונטפרי פותחים אותם רק אם הם מבינים שמדובר במשהו חיובי,
למשל קבוצת צ'אט של תתניקים ומנהלי קעמפיםיש לנטפרי בעיה בימים האחרונים שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול, ולכן אי אפשר לראות את השרשורים
הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
מקווה שיטופל במהירות -
בא נעשה סדר
קבוצות גדולות יכולות לבקש אישור, ונטפרי פותחים אותם רק אם הם מבינים שמדובר במשהו חיובי,
למשל קבוצת צ'אט של תתניקים ומנהלי קעמפיםיש לנטפרי בעיה בימים האחרונים שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול, ולכן אי אפשר לראות את השרשורים
הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
מקווה שיטופל במהירות -
@YAHBDK כן קרה לי כמה פעמים ועכשיו עובד לי רגיל, גם כשזה קרה הצלחתי אחרי כמה לחיצות לא זוכר בדיוק מה.
יכול להיות שזה קשור שהייתי בהוט ועברתי לבזק -
בא נעשה סדר
קבוצות גדולות יכולות לבקש אישור, ונטפרי פותחים אותם רק אם הם מבינים שמדובר במשהו חיובי,
למשל קבוצת צ'אט של תתניקים ומנהלי קעמפיםיש לנטפרי בעיה בימים האחרונים שאפשר לפתוח את הצ'אט רק בחלון הקופץ ולא בגדול, ולכן אי אפשר לראות את השרשורים
הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
מקווה שיטופל במהירות@ירמיהו-הנביא כתב בבאג | בעיה בגוגל צ'אט בנטפרי - חסימה במרחבים של מעל 100 משתמשים:
הבעיה הזאת בטיפול על ידי נטפרי
מקווה שיטופל במהירותציטוט מקבוצה מסוימת

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות