באג | בעיה עם הוויז במערכת מולטימדיה
-
קניתי רכב חדש וכבר מתוקן מערכת מולטימדיה אבל אין וויז וכאשר אני מנסה להתקין מחנות גוגל פליי הוא כותב לי שהמערכת לא תואמת, אע"פ שכתוב בהגדרות שהמערכת היא אנדרואיד 13 אשמח לעזרה !
@ABDEF תנסה להתקין גירסה ישנה של וויז, אולי זה יעזור
לדוגמא את זה -
@ABDEF תנסה להתקין גירסה ישנה של וויז, אולי זה יעזור
לדוגמא את זה@אברהם-אבינו-1 ניסתי לא עזר
השאלה האם יש ענין להחליף מערכת מולטי מדיה -
@אברהם-אבינו-1 ניסתי לא עזר
השאלה האם יש ענין להחליף מערכת מולטי מדיה@ABDEF צריך קודם להבין מה בדיוק הבעיה
איזה מולטימדיה יש לך? -
@ABDEF צריך קודם להבין מה בדיוק הבעיה
איזה מולטימדיה יש לך?@אברהם-אבינו-1 קיבלתי את זה עם הרכב כשקניתי אותו לא הצלחתי להבין איזה דגם זה בהגדרות
אבל כתוב שזה אנדרואיד 13 אבל לא נראה לי בכלל שזה 13 השאלה מה מקור הבעיה -
@אברהם-אבינו-1 קיבלתי את זה עם הרכב כשקניתי אותו לא הצלחתי להבין איזה דגם זה בהגדרות
אבל כתוב שזה אנדרואיד 13 אבל לא נראה לי בכלל שזה 13 השאלה מה מקור הבעיה@ABDEF תפתח בהגדרות את פרטי המערכת ותעלה צילום מסך
-
@ABDEF תפתח בהגדרות את פרטי המערכת ותעלה צילום מסך
@אברהם-אבינו-1 איך עושים צילום מסך במערכת מולטימדיה ?
-
@אברהם-אבינו-1 איך עושים צילום מסך במערכת מולטימדיה ?
@ABDEF או שיש לחצן בגלילה של המסך מלמעלה
או שסתם ככה תצלם את המסך הזה דרך הטלפון וכדו' -
@ABDEF או שיש לחצן בגלילה של המסך מלמעלה
או שסתם ככה תצלם את המסך הזה דרך הטלפון וכדו'@אברהם-אבינו-1 טוב אני יעלה
תודה רבה על העזרה -
@אברהם-אבינו-1 טוב אני יעלה
תודה רבה על העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות