בירור | הוא לא איש קשר שלי, אז איך ראיתי את הסטטוס שלו (ועוד הוזכרתי באופן פרטי)?
-
קפצה לי התראה במחשב שמישהו הזכיר אותי בסטטוס.
אני נכנס, ואני רואה סטטוס שהוזכרתי בו באופן פרטי (שאין לי מושג מה זה אומר), ומה שהזוי הוא - שהוא לא באנשי הקשר שלי...
(זה שעכשיו רואים את השם שלו, זה כי אני שמרתי אותו אח"כ).
אבל הוא מעולם לא היה איש קשר שלי.
מישהו יודע איך זה הגיוני, ומה הקטע עם האוזכרת באופן פרטי הזה?

-
קפצה לי התראה במחשב שמישהו הזכיר אותי בסטטוס.
אני נכנס, ואני רואה סטטוס שהוזכרתי בו באופן פרטי (שאין לי מושג מה זה אומר), ומה שהזוי הוא - שהוא לא באנשי הקשר שלי...
(זה שעכשיו רואים את השם שלו, זה כי אני שמרתי אותו אח"כ).
אבל הוא מעולם לא היה איש קשר שלי.
מישהו יודע איך זה הגיוני, ומה הקטע עם האוזכרת באופן פרטי הזה?

-
קפצה לי התראה במחשב שמישהו הזכיר אותי בסטטוס.
אני נכנס, ואני רואה סטטוס שהוזכרתי בו באופן פרטי (שאין לי מושג מה זה אומר), ומה שהזוי הוא - שהוא לא באנשי הקשר שלי...
(זה שעכשיו רואים את השם שלו, זה כי אני שמרתי אותו אח"כ).
אבל הוא מעולם לא היה איש קשר שלי.
מישהו יודע איך זה הגיוני, ומה הקטע עם האוזכרת באופן פרטי הזה?

@חיים5299173 זה נשמע בדיוק כמו לקבל מייל מפרוג:
משתמש בשם ... שלח לך הודעה פרטית באתר
אתה נכנס, ואז רואה שזה פרסומת.
מהשערה הייתי אומר, שפעם הכנסת את המספר שלך לקול חי, ועם איזה שהיא מערכת הם פשוט תייגו בסטטוס את כל המספרים שיש להם.
למעשה, אף אחד מאלו שקיבלו את הסטטוס לא ראה את התיוג של האחרים, אז זה לא בדיוק תיוג.
מעניין אם אני כמשתמש פרטי יכול לבצע את זה... -
אבל אחד מכללי הברזל של עניין הסטטוסים בוואצאפ - שחובה להיות איש קשר משני הצדדים.
כל עוד לא שמרתי מישהו - אני לא יכול בשום צורה לראות את הסטטוס שלו. -
אבל אחד מכללי הברזל של עניין הסטטוסים בוואצאפ - שחובה להיות איש קשר משני הצדדים.
כל עוד לא שמרתי מישהו - אני לא יכול בשום צורה לראות את הסטטוס שלו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות