בעיה | הודעת שגיאה בצריבת גרסה בכלי SP FLASH
-
@מוישל-ה זה נראה שגיאה בגלל הDA החדש..
איזה גרסה ניסית לצרוב? -
@שניאור-שמח הקושחה שהתפרסמה כאן שמתאימה למכשיר עם פורט אדום והמכשיר שאני מנסה לצרוב לו הוא עם פורט אדום,
@מוישל-ה כתב בבעיה | הודעת שגיאה בצריבת גרסה בכלי SP FLASH:
@שניאור-שמח הקושחה שהתפרסמה כאן שמתאימה למכשיר עם פורט אדום והמכשיר שאני מנסה לצרוב לו הוא עם פורט אדום,
@נוחעם-FM כתב בבעיה | הודעת שגיאה בצריבת גרסה בכלי SP FLASH:
@מוישל-ה אתה מנסה לצרוב קושחה של פורט אדום לפלאפון עם פורט אדום ובכל זאת יש שגיעת DA ?
אם כן אני לא יודע מה אפשר לעשות.
-
@שניאור-שמח הקושחה שהתפרסמה כאן שמתאימה למכשיר עם פורט אדום והמכשיר שאני מנסה לצרוב לו הוא עם פורט אדום,
-
@נוחעם-FM כתב בבעיה | הודעת שגיאה בצריבת גרסה בכלי SP FLASH:
זכור לי שמישהו פה בפורום כתב שהוא הצליח אחרי שהוא ניתק את הבטריה או משהו כזה.
תחפשאתה מתכוון לזה?
-
@נוחעם-FM כתב בבעיה | הודעת שגיאה בצריבת גרסה בכלי SP FLASH:
זכור לי שמישהו פה בפורום כתב שהוא הצליח אחרי שהוא ניתק את הבטריה או משהו כזה.
תחפשאתה מתכוון לזה?
@שניאור-שמח אף אחד לא נתקל בבעיה כזאת אף פעם?..
-
@שניאור-שמח אף אחד לא נתקל בבעיה כזאת אף פעם?..
@מוישל-ה נראה לי שכן, לא יודע מה יצא
-
שלום רב,
אני מנסה לצרוב גרסה לשיאומי חצי טאץ' החדשים
ואני נתקל בשגיאה = ERROR : STATUS_BROM_CMD_SEND_DA_FAIL
(0xC0060003)
אשמח למידע / פתרון על הבעיה הנ"ל,
בתודה מראש,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות