דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. מערכות מולטימדיה לרכב
  4. עזרה הדדית - מולטימדיה לרכב
  5. בעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!

בעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מולטימדיה לרכב
46 פוסטים 11 כותבים 2.1k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M moshe. 0

    @avrasha @אלי-TZA
    אז סו"ס בדקתי, ואכן שתי ביגרסאות שלכם הותקנו בהצלחה ועובדים חלק.
    בדקתי ועדיין כשנכנסים לגוגל פליי הוא כותב שהאפליקציה לא מתאימה לטאבלט הזה.

    אז תודה עצומה לכם!!!
    עזרתם מאוד!

    A מנותק
    A מנותק
    avrasha
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #37

    @moshe-0 כתב בבעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!:

    @avrasha @אלי-TZA
    אז סו"ס בדקתי, ואכן שתי ביגרסאות שלכם הותקנו בהצלחה ועובדים חלק.
    בדקתי ועדיין כשנכנסים לגוגל פליי הוא כותב שהאפליקציה לא מתאימה לטאבלט הזה.

    אז תודה עצומה לכם!!!
    עזרתם מאוד!

    אם בעקבות תיקון הוויז אתה נוסע לחרמון הסורי אתה חייב לשלוח תמונות...😉

    M א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • A avrasha

      @moshe-0 כתב בבעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!:

      @avrasha @אלי-TZA
      אז סו"ס בדקתי, ואכן שתי ביגרסאות שלכם הותקנו בהצלחה ועובדים חלק.
      בדקתי ועדיין כשנכנסים לגוגל פליי הוא כותב שהאפליקציה לא מתאימה לטאבלט הזה.

      אז תודה עצומה לכם!!!
      עזרתם מאוד!

      אם בעקבות תיקון הוויז אתה נוסע לחרמון הסורי אתה חייב לשלוח תמונות...😉

      M מנותק
      M מנותק
      moshe. 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #38

      @avrasha בגדול זה היה הכיוון, החשש שהוייז שוב ילך ואני ישאר שם..

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A avrasha

        @moshe-0 כתב בבעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!:

        @avrasha @אלי-TZA
        אז סו"ס בדקתי, ואכן שתי ביגרסאות שלכם הותקנו בהצלחה ועובדים חלק.
        בדקתי ועדיין כשנכנסים לגוגל פליי הוא כותב שהאפליקציה לא מתאימה לטאבלט הזה.

        אז תודה עצומה לכם!!!
        עזרתם מאוד!

        אם בעקבות תיקון הוויז אתה נוסע לחרמון הסורי אתה חייב לשלוח תמונות...😉

        א מנותק
        א מנותק
        אלי TZA
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #39

        @avrasha כתב בבעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!:

        @moshe-0 כתב בבעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!:

        @avrasha @אלי-TZA
        אז סו"ס בדקתי, ואכן שתי ביגרסאות שלכם הותקנו בהצלחה ועובדים חלק.
        בדקתי ועדיין כשנכנסים לגוגל פליי הוא כותב שהאפליקציה לא מתאימה לטאבלט הזה.

        אז תודה עצומה לכם!!!
        עזרתם מאוד!

        אם בעקבות תיקון הוויז אתה נוסע לחרמון הסורי אתה חייב לשלוח תמונות...😉

        הלוואי..
        גם בחרמון הישראלי נותנים לך פיסה קטנה לטייל בה. גם כל איזור הר דב סגור.
        לפני כמה שנים ניסיתי להסתובב באיזור הרכבל העליון. הספקתי להתרחק אולי 50 מטר מהרכבל, וחייל מיד עצר אותי למרות שמאחוריו יכלת לראות שיש לא מעט כבישים לטייל בהם..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אלימיר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #40

          איפה מורידים גירסה אחרונה של וויז?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אלימיר

            איפה מורידים גירסה אחרונה של וויז?

            א מנותק
            א מנותק
            אלי TZA
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #41

            @אלימיר לאיזה מכשיר?

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M moshe. 0

              יש לי ווייז במולטימדיה, והוא הפסיק לעבוד, כלומר הוא לא מתחבר לרשת אף שיש רשת בשאר האפליקציות
              הסרתי והתקנתי מחדש, בתחילה הוא לא נתן להתקין מגוגל פליי עקב חוסר תאימות של המכשיר, התקנתי עם apk האפליקציה הותקנה אבל הוא אפי' לא מראה את המפות וק"ו לא מבצע חיפוש.
              יש למישהו פיצתרון לענין?

              א מנותק
              א מנותק
              אליה אליהו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #42

              @moshe-0 כתב בבעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!:

              יש לי ווייז במולטימדיה, והוא הפסיק לעבוד, כלומר הוא לא מתחבר לרשת אף שיש רשת בשאר האפליקציות
              הסרתי והתקנתי מחדש, בתחילה הוא לא נתן להתקין מגוגל פליי עקב חוסר תאימות של המכשיר, התקנתי עם apk האפליקציה הותקנה אבל הוא אפי' לא מראה את המפות וק"ו לא מבצע חיפוש.
              יש למישהו פיצתרון לענין?

              תנסה להתקין מרחוק דרך המחשב ולהתקין לחשבון גוגל דרך הקישור הזה
              ותילחץ על התקנה במכשירים נוספים ואז תיבחר את המחשיר שמחור לחשבון הגוגל שלך (זה יעבוד רק אם יש לך אינטרנט במולטימדיה)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אלי TZA

                @אלימיר לאיזה מכשיר?

                א מנותק
                א מנותק
                אלימיר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #43

                @אלי-TZA אנדרואיד 13.

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אלימיר

                  @אלי-TZA אנדרואיד 13.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלי TZA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #44

                  @אלימיר כתב בבעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!:

                  @אלי-TZA אנדרואיד 13.

                  https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk
                  תלחץ על סמל הוויז וירד לך הקובץ

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלי TZA

                    @אלימיר כתב בבעיה | ווייז במולטמדיה הפסיק לעבוד!:

                    @אלי-TZA אנדרואיד 13.

                    https://apkcombo.com/waze/com.waze/download/apk
                    תלחץ על סמל הוויז וירד לך הקובץ

                    A מנותק
                    A מנותק
                    ABDEF
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #45
                    פוסט זה נמחק!
                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A ABDEF

                      פוסט זה נמחק!

                      ל מנותק
                      ל מנותק
                      לנציצ
                      כתב נערך לאחרונה על ידי לנציצ
                      #46

                      @ABDEF הקפצת נושאים אסורה
                      עיין בחוקי הפורום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר