בקשת מידע | מחפש אפליקציית דפדפן שעובדת בנטפרי (אפשר ערוכה)
-
@חכם-בלילה-1 תקליד בחיפוש בהגדרות CA ואז תתקין תעודה אמור לעבוד...
@הישבשר-המלומד כל 5 התעודות?
עשיתי את זה כברלעשות שוב?
@חכם-בלילה-1 כרום לא עבד או שאתה לא רוצה אותה?
-
@חכם-בלילה-1 תקליד בחיפוש בהגדרות CA ואז תתקין תעודה אמור לעבוד...
@הישבשר-המלומד כל 5 התעודות?
עשיתי את זה כברלעשות שוב?
-
@חכם-בלילה-1 כרום לא עבד או שאתה לא רוצה אותה?
@חכם-בלילה-1 כרום לא עבד או שאתה לא רוצה אותה?
איך אני מוריד אותו?
תאשר בהגדרות סינון
שימוש רק בתעודה החדשהלא עוזר
אין דבר כזה דפדפן ערוך או עם דרישות פחות מחמירות?
-
@חכם-בלילה-1 כרום לא עבד או שאתה לא רוצה אותה?
איך אני מוריד אותו?
תאשר בהגדרות סינון
שימוש רק בתעודה החדשהלא עוזר
אין דבר כזה דפדפן ערוך או עם דרישות פחות מחמירות?
-
לא עוזר
עשית שמור שינוים אחרי שהפעלת את הגדרה של תעודה חדשה??
כי זה סופר מוזר
הוא אמור לסמוך על זה@לנציצ
בוודאי -
@לנציצ
בוודאי -
@חכם-בלילה-1 תנסה כאן
לא לוקח אחריות על הקובץ
אבל כן הייתי אומר לבדוק קודם דרכו אחר כך נראה
אם זה רק פרייפוקס או הכלניסיתי להתקין כרום זה נותן שגיאה
כנראה מהקפאה ישנה -
ניסיתי להתקין כרום זה נותן שגיאה
כנראה מהקפאה ישנה@חכם-בלילה-1 תוריד מהחנות...
-
@חכם-בלילה-1 תוריד מהחנות...
@הישבשר-המלומד נטפרי
-
@הישבשר-המלומד נטפרי
-
-
@חכם-בלילה-1 לפחות תן את הסיבה
שנדע לאן אנחנו מתקדמים -
@חכם-בלילה-1 לפחות תן את הסיבה
שנדע לאן אנחנו מתקדמיםלא קשור, כרום בעייתי אצלי בלי קשר לכלום
אנחנו נמצאים בבעיית אבטחה בדפדפן פיירפוקס
ואנחנו מנסים למצוא דפדפן אחר בשביל לבודד את הבעיה -
לא קשור, כרום בעייתי אצלי בלי קשר לכלום
אנחנו נמצאים בבעיית אבטחה בדפדפן פיירפוקס
ואנחנו מנסים למצוא דפדפן אחר בשביל לבודד את הבעיה@חכם-בלילה-1 מה התגובה אם פותחים את הקישור הזה בפרייפוקס
https://api.internal.netfree.link/isnew -
@חכם-בלילה-1 מה התגובה אם פותחים את הקישור הזה בפרייפוקס
https://api.internal.netfree.link/isnew@חכם-בלילה-1 מה התגובה אם פותחים את הקישור הזה בפרייפוקס
https://api.internal.netfree.link/isnew@לנציצ חיבור מאובטח נכשל
שגיאה שונה מהרגיל בחיפוש גוגל תראה בפוסט העליון -
@חכם-בלילה-1 מה התגובה אם פותחים את הקישור הזה בפרייפוקס
https://api.internal.netfree.link/isnew@לנציצ חיבור מאובטח נכשל
שגיאה שונה מהרגיל בחיפוש גוגל תראה בפוסט העליון@חכם-בלילה-1 תמחק את ה S שבה HTTPS
תנסה בלי זה
ובשביל שאני יבין במאה אחוז
כשאתה מנסה לפתוח את הקישור ששלחתי יש שגיאה שונה מלפני זה
נכון?? -
@חכם-בלילה-1 תמחק את ה S שבה HTTPS
תנסה בלי זה
ובשביל שאני יבין במאה אחוז
כשאתה מנסה לפתוח את הקישור ששלחתי יש שגיאה שונה מלפני זה
נכון??רגע עכשיו זה מחזיר 1
-
רגע עכשיו זה מחזיר 1
@חכם-בלילה-1 אוץץ
הכיוון חשיבה שלי נכשל לגמרי
בניתי על זה שתקבל error -
@חכם-בלילה-1 אוץץ
הכיוון חשיבה שלי נכשל לגמרי
בניתי על זה שתקבל error -
נכון ניסיתי עכשיו דפדפן פנימי בוייז
ועובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות