בקשת מידע | אפליקציית מוזיקה אופליין לאנדרואיד
-
שלום
אני מחפש אפליקציית מוזיקה לאנדרואיד אופליין,
עבור סמסונג A12 שאין לו גלישה
תודה מראש@חננאל-אליהו Musicolet
-
יש דרך להגיע לאפליקציה הזאת במחשב (סינון נטפרי) ולהעביר (עם יואסבי) לטלפון?
-
יש דרך להגיע לאפליקציה הזאת במחשב (סינון נטפרי) ולהעביר (עם יואסבי) לטלפון?
@חננאל-אליהו יש בפורום - חפש
-
@מטען-נייד כדאי שתעלה גם בזיפ לטובת המנוטפרים
-
@מטען-נייד כדאי שתעלה גם בזיפ לטובת המנוטפרים
@מגנוס-קרלסן יש הרבה בפורום אם מישהו יצטרך אני יעלה לו
-
אני אשמח גם לקובץ שאוכל להוריד אותו בנטפרי,
איך מתקינים? להעביר מהמחשב לטלפון את הקובץ, ואז מה לעשות? -
אני אשמח גם לקובץ שאוכל להוריד אותו בנטפרי,
איך מתקינים? להעביר מהמחשב לטלפון את הקובץ, ואז מה לעשות? -
אני אשמח גם לקובץ שאוכל להוריד אותו בנטפרי,
איך מתקינים? להעביר מהמחשב לטלפון את הקובץ, ואז מה לעשות? -
אני אשמח גם לקובץ שאוכל להוריד אותו בנטפרי,
איך מתקינים? להעביר מהמחשב לטלפון את הקובץ, ואז מה לעשות? -
כשאני לוחץ עליו במכשיר הוא כותב "אין יישומים המסוגלים לבצע פעולה זו"
אני מציין שמותקן על המכשיר סינון בשם "וובגארד" -
כשאני לוחץ עליו במכשיר הוא כותב "אין יישומים המסוגלים לבצע פעולה זו"
אני מציין שמותקן על המכשיר סינון בשם "וובגארד" -
"וובגארד"
וואלה מוזר לא מכיר!
@מטען-נייד web guard
-
כשאני לוחץ עליו במכשיר הוא כותב "אין יישומים המסוגלים לבצע פעולה זו"
אני מציין שמותקן על המכשיר סינון בשם "וובגארד"@חננאל-אליהו
אז כנראה החסימה הזאת חוסמת גם התקנות -
יש לזה איזה פיתרון?
אי אפשר להוריד את החסימה -
יש לזה איזה פיתרון?
אי אפשר להוריד את החסימה@חננאל-אליהו ברור שאי אפשר. זה פריצת סינונים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות