בירור | מה עדיף M36 PLUS או הרגיל?
-
@אלוף-תימן בדקת מנסיון?
-
@אלוף-תימן בדקת מנסיון?
-
@אלוף-תימן אבל ראיתי שיש ביניהם הבדל שהרגיל יש לו 3GB RAM ולפלוס יש 4GB RAM זה נכון יש באמת הבדל במהירות?
-
@אלוף-תימן אבל ראיתי שיש ביניהם הבדל שהרגיל יש לו 3GB RAM ולפלוס יש 4GB RAM זה נכון יש באמת הבדל במהירות?
-
@אלוף-תימן כי לא משנה מה תזמין יגיע לך הפלוס זה נכון?
-
@massias שתיהם מעכשיו יגיעו עם 3 ג'יגה
3 או 4?
-
@massias שתיהם מעכשיו יגיעו עם 3 ג'יגה
3 או 4?
-
@אלוף-תימן ומה מגיע?
הפלוס?
אתה בטוח???? -
@אלוף-תימן אתה יכול לשלוח את הקישור שמגיע הפלוס
-
@אלוף-תימן אתה יכול לשלוח את הקישור שמגיע הפלוס
-
@אלוף-תימן כשאני חושב על זה
יש סיכוי שהם הסירו את הנגן הרגיל שלהם (לכאורה)
ומה שעכשיו הם שולחים כשמזמינים את הרגיל זה הפלוס רק עם 3 ראם
וכשמזמינים את הפלוס אז הם שולחים עם 4 -
@אלוף-תימן כשאני חושב על זה
יש סיכוי שהם הסירו את הנגן הרגיל שלהם (לכאורה)
ומה שעכשיו הם שולחים כשמזמינים את הרגיל זה הפלוס רק עם 3 ראם
וכשמזמינים את הפלוס אז הם שולחים עם 4@מגנוס-קרלסן לא הולך להיות יותר 4 ג'יגה אולי כמה בודדים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
