שיתוף | הדור הבא של מכשירי המיני: FOSSiBOT F116 Pro 5G
-
@yosef368 עובד לך ה5G?
אני נמצא בחברת סלקום ויש לי בתוכנית 5G אבל לא עובד לי,
דיברתי עם סלקום הם טוענים שרשום להם שהמכשיר שלי הוא F114 ולא הF116 PRO,
אשמח לדעת האם מישהו נתקל בזה?
ואם כן, עם מי אני יכול לדבר שם בחברה? או אם יש אפשרות אחרת להפעיל את המצב.
אגב המסך לא איכותי מאוד,(גם בצפיה וגם בתמונות וגם באפליקציות) וגם המצלמה לא משהו לדעתי בכל אופן.אודה לערתכם ולשיתוף וכו'
אבללל הפלאפון ממש מהיר וכיף לשימוש (היה לי לפני כן ג'לי 2 ולא עפתי עליו.)!!!
-
@דובי-ג קניתי בהשקה ואני ממש נהנה, תודה.
אגב אשמח לעזרה לפי הIMEI שלי המכשיר שלי רשום כמו הדגם F114 ולא כמו איך שהפלאפון נקרא F116PRO.
יש למישהו הסבר מה עושים?@nachum
לא עבד לך הקוד של @zalmensmok? -
@nachum
לא עבד לך הקוד של @zalmensmok? -
@קראנץ-ונילה
זה זה המכשיר?@3157686 קישור לא עובד
-
@3157686 קישור לא עובד
-
@3157686 קישור לא עובד
לי זה עובד
תנסה לעשות ריענון -
@nachum
לא עבד לך הקוד של @zalmensmok?@קראנץ-ונילה אני רוצה שיעבוד לי ה 5G, זה אמור לעזור לי?
-
@3157686 קישור לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות