עזרה | אפליקציה אופליין לתחבורה ציבורית כולל לוחות זמנים ותכנון מסלול! - רעיונות לשיפור העיצוב ועוד
-
@מטען-נייד
בחירת זמן הגעת קווים לתחנה

-
@מטען-נייד
בחירת זמן הגעת קווים לתחנה

@aass
ראשית שוב תודה רבה על הכל
נקודה אחת לשיפור.
יש איזה שהוא בעיה בחיפוש מסלול
בדקתי כמה מסלולים שאני מכיר ממש טוב לבדוק מה הוא נותן לי וגם כן בדקתי מסלולים שכוללים קו אחד בלבד ומשום מה הוא נותן לי את האופציות האלו ממש בסוף אחרי שאני עושה תוצאות נוספות ולא נותן לי אותם ראשונים
והאופציות שאני מקבל ראשונים זה או מעבר בין כמה אוטובוסים/רכבות ודברים כאלו (ויותר מזה לפעמים הוא מעביר אותי לתחנה אחרת ששם האוטובוס עובר גם למרות שהאוטובוס הנדרש גם כן עובר בתחנה הראשונה... וזה קורה בגלל שזה כאילו מסלול יותר מהיר )
מבדיקה שלי (לפחות בחלק מהפעמים...) זה נוצר בגלל חוסר יחס למעבר בין אוטובוסים אלא רק למסלול הקצר ביותר (ושוב יתכן שיש לי אוטובוס ממש עוד שעה שיוצא ואני מעדיף להמתין לאוטובוס ולא להתחיל להיסחב באוטובוסים שונים רק בגלל שבמסלול הזה אני מגיע 3 דקות לפני...) -
@aass
ראשית שוב תודה רבה על הכל
נקודה אחת לשיפור.
יש איזה שהוא בעיה בחיפוש מסלול
בדקתי כמה מסלולים שאני מכיר ממש טוב לבדוק מה הוא נותן לי וגם כן בדקתי מסלולים שכוללים קו אחד בלבד ומשום מה הוא נותן לי את האופציות האלו ממש בסוף אחרי שאני עושה תוצאות נוספות ולא נותן לי אותם ראשונים
והאופציות שאני מקבל ראשונים זה או מעבר בין כמה אוטובוסים/רכבות ודברים כאלו (ויותר מזה לפעמים הוא מעביר אותי לתחנה אחרת ששם האוטובוס עובר גם למרות שהאוטובוס הנדרש גם כן עובר בתחנה הראשונה... וזה קורה בגלל שזה כאילו מסלול יותר מהיר )
מבדיקה שלי (לפחות בחלק מהפעמים...) זה נוצר בגלל חוסר יחס למעבר בין אוטובוסים אלא רק למסלול הקצר ביותר (ושוב יתכן שיש לי אוטובוס ממש עוד שעה שיוצא ואני מעדיף להמתין לאוטובוס ולא להתחיל להיסחב באוטובוסים שונים רק בגלל שבמסלול הזה אני מגיע 3 דקות לפני...) -
@aass
ראשית שוב תודה רבה על הכל
נקודה אחת לשיפור.
יש איזה שהוא בעיה בחיפוש מסלול
בדקתי כמה מסלולים שאני מכיר ממש טוב לבדוק מה הוא נותן לי וגם כן בדקתי מסלולים שכוללים קו אחד בלבד ומשום מה הוא נותן לי את האופציות האלו ממש בסוף אחרי שאני עושה תוצאות נוספות ולא נותן לי אותם ראשונים
והאופציות שאני מקבל ראשונים זה או מעבר בין כמה אוטובוסים/רכבות ודברים כאלו (ויותר מזה לפעמים הוא מעביר אותי לתחנה אחרת ששם האוטובוס עובר גם למרות שהאוטובוס הנדרש גם כן עובר בתחנה הראשונה... וזה קורה בגלל שזה כאילו מסלול יותר מהיר )
מבדיקה שלי (לפחות בחלק מהפעמים...) זה נוצר בגלל חוסר יחס למעבר בין אוטובוסים אלא רק למסלול הקצר ביותר (ושוב יתכן שיש לי אוטובוס ממש עוד שעה שיוצא ואני מעדיף להמתין לאוטובוס ולא להתחיל להיסחב באוטובוסים שונים רק בגלל שבמסלול הזה אני מגיע 3 דקות לפני...)@3157686 לא מבין אותך, בגירסה האחרונה לכה"פ יש ארבע אפשרויות הצגה, לפי מהירות, הכי פחות החלפות וכו' לכאורה תוכל לסנן שם לפי זה.
-
@3157686 לא מבין אותך, בגירסה האחרונה לכה"פ יש ארבע אפשרויות הצגה, לפי מהירות, הכי פחות החלפות וכו' לכאורה תוכל לסנן שם לפי זה.
בגירסה האחרונה לכה"פ יש ארבע אפשרויות הצגה, לפי מהירות, הכי פחות החלפות וכו' לכאורה תוכל לסנן שם לפי זה.
יש לי את הגירסה האחרונה.
לא ראיתי שיש אפשרות לפי מהירות ולגבי הכי פחות החלפות וכו זה הגבלה ואני לא רוצה להגביל משום שהרבה פעמים אין אפשרות אחרת רק להחליף ואם אני יגביל הוא יכתוב לא נמצאו מסלולים
@aass אולי זה באמת רעיון לכתוב העדפות ולא הגבלות
האמת שבדקתי עכשיו שוב וזה היה די בסדר אבל זה מאוד משתנה לפי שעות ומתי שיש הרבה אוטובוסים או קצת -
בגירסה האחרונה לכה"פ יש ארבע אפשרויות הצגה, לפי מהירות, הכי פחות החלפות וכו' לכאורה תוכל לסנן שם לפי זה.
יש לי את הגירסה האחרונה.
לא ראיתי שיש אפשרות לפי מהירות ולגבי הכי פחות החלפות וכו זה הגבלה ואני לא רוצה להגביל משום שהרבה פעמים אין אפשרות אחרת רק להחליף ואם אני יגביל הוא יכתוב לא נמצאו מסלולים
@aass אולי זה באמת רעיון לכתוב העדפות ולא הגבלות
האמת שבדקתי עכשיו שוב וזה היה די בסדר אבל זה מאוד משתנה לפי שעות ומתי שיש הרבה אוטובוסים או קצת -
@aass כתוב "מנע דריסה..." זה לא נשמע כ"כ.
לדעתי עדיף לכתוב "תעדף על פני" או משהו מעין זה -
@aass כתוב "מנע דריסה..." זה לא נשמע כ"כ.
לדעתי עדיף לכתוב "תעדף על פני" או משהו מעין זה@מחנה-ידידים תודה, תוקן.
-
@מחנה-ידידים תודה, תוקן.
@aass
לגבי מיקומים יש הרבה מקומות שלא מעודכנים כל מיני מלונות בארץ וכו (יש כאלה שכן, אבל ממש לא כולם.) יש מה לעשות עם זה?
אולי יש אפשרות שיהיה אופציה לכתוב נקודת ציון? (לי יש מפות במכשיר ושאני מוצא מקום אני כותב אותו באפליקציה ולא תמיד הוא מוצא את זה אבל יש אפשרות לעתיק נקודת ציון ואז אני יוכל לעתיק את זה לאפליקציה) -
@aass
לגבי מיקומים יש הרבה מקומות שלא מעודכנים כל מיני מלונות בארץ וכו (יש כאלה שכן, אבל ממש לא כולם.) יש מה לעשות עם זה?
אולי יש אפשרות שיהיה אופציה לכתוב נקודת ציון? (לי יש מפות במכשיר ושאני מוצא מקום אני כותב אותו באפליקציה ולא תמיד הוא מוצא את זה אבל יש אפשרות לעתיק נקודת ציון ואז אני יוכל לעתיק את זה לאפליקציה)לגבי מיקומים יש הרבה מקומות שלא מעודכנים כל מיני מלונות בארץ וכו (יש כאלה שכן, אבל ממש לא כולם.) יש מה לעשות עם זה?
אולי יש אפשרות שיהיה אופציה לכתוב נקודת ציון? (לי יש מפות במכשיר ושאני מוצא מקום אני כותב אותו באפליקציה ולא תמיד הוא מוצא את זה אבל יש אפשרות לעתיק נקודת ציון ואז אני יוכל לעתיק את זה לאפליקציה)לגבי ניווט או באופן כללי?
להוסיף מיקומים נוספים לניווט יעלה את משקל האפליקציה... -
לגבי מיקומים יש הרבה מקומות שלא מעודכנים כל מיני מלונות בארץ וכו (יש כאלה שכן, אבל ממש לא כולם.) יש מה לעשות עם זה?
אולי יש אפשרות שיהיה אופציה לכתוב נקודת ציון? (לי יש מפות במכשיר ושאני מוצא מקום אני כותב אותו באפליקציה ולא תמיד הוא מוצא את זה אבל יש אפשרות לעתיק נקודת ציון ואז אני יוכל לעתיק את זה לאפליקציה)לגבי ניווט או באופן כללי?
להוסיף מיקומים נוספים לניווט יעלה את משקל האפליקציה...@aass נראה לי כוונתו שיוכלו להדביק בחלון היעד/מוצא נ.צ. של כתובת שהוא יעתיק מאפלקצייה אחרת - אוסמאנד לדוגמא.
לא להוסיף לאפליקצייה עצמה את כל הנ.צ. בישראל... -
@aass נראה לי כוונתו שיוכלו להדביק בחלון היעד/מוצא נ.צ. של כתובת שהוא יעתיק מאפלקצייה אחרת - אוסמאנד לדוגמא.
לא להוסיף לאפליקצייה עצמה את כל הנ.צ. בישראל...@יאיר-דניאל זה אפשרי, אבל הניווט יהיה עם מרחק אווירי ולא מרחקי הליכה. יש עניין?
-
@יאיר-דניאל זה אפשרי, אבל הניווט יהיה עם מרחק אווירי ולא מרחקי הליכה. יש עניין?
@aass אין אפשרות להגדיר שהאפליקצייה תחשב לנקודה הכי קרובה שהיא "מכירה"?
ומשם - שהיא תחשב רגיל. -
@aass אין אפשרות להגדיר שהאפליקצייה תחשב לנקודה הכי קרובה שהיא "מכירה"?
ומשם - שהיא תחשב רגיל.@יאיר-דניאל כמובן שאפשרי, אבל מה עם הנקודה הקרובה במרחק של 20 מטר בקו אווירי אבל יש גדר בטון ביניהם?
זה הקונפליקט בין פונקציה חסרה לבין פונקציה שעלולה לגרום לטעיות גדולות... -
@יאיר-דניאל כמובן שאפשרי, אבל מה עם הנקודה הקרובה במרחק של 20 מטר בקו אווירי אבל יש גדר בטון ביניהם?
זה הקונפליקט בין פונקציה חסרה לבין פונקציה שעלולה לגרום לטעיות גדולות...@aass אתה צודק בהחלט.
אולי תוסיף אזהרה על כך בעת הדבקת נ.צ. שהאפליקצייה לא יכולה לדעת את המסלול המהיר והמדוייק לנקודה המוכרת הקרובה, אלא היא משערת לפי מרחק אווירי. -
@aass אתה צודק בהחלט.
אולי תוסיף אזהרה על כך בעת הדבקת נ.צ. שהאפליקצייה לא יכולה לדעת את המסלול המהיר והמדוייק לנקודה המוכרת הקרובה, אלא היא משערת לפי מרחק אווירי.@יאיר-דניאל רעיון טוב
-
@יאיר-דניאל רעיון טוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


