שאלה | הטלפון הכשר החזק ביותר
-
@עניו-כמשה 4X4 טלפון גרוע. וד"ל
@מחנה-ידידים אגב ממש לא,
לי יש את הטלפון הזה 4שנים
הוא מעולה ראיתי פה הרבה שכתבו נגדו אני מרוצה מאוד! -
@מחנה-ידידים אגב ממש לא,
לי יש את הטלפון הזה 4שנים
הוא מעולה ראיתי פה הרבה שכתבו נגדו אני מרוצה מאוד!פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יודע-ומייבין אפשר פשוט ליצור סקר
לעת עתה שמתי רק את אלה
יש מישהו שרוצה להוסיף?
אתן לו הרשאת עריכהאיפה @אברהם-גלסר עם פוסט ארוך מפורט ומסודר כמו שהוא עושה תמיד?
-
@יודע-ומייבין אפשר פשוט ליצור סקר
לעת עתה שמתי רק את אלה
יש מישהו שרוצה להוסיף?
אתן לו הרשאת עריכהאיפה @אברהם-גלסר עם פוסט ארוך מפורט ומסודר כמו שהוא עושה תמיד?
-
@צול-גאה הכי חזק

-
לא חייבים להרוס
-
@יודע-ומייבין אפשר פשוט ליצור סקר
לעת עתה שמתי רק את אלה
יש מישהו שרוצה להוסיף?
אתן לו הרשאת עריכהאיפה @אברהם-גלסר עם פוסט ארוך מפורט ומסודר כמו שהוא עושה תמיד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות