בעיה | לא מצליח להפעיל בלוטוס בנגן Q4
-
יש לי בעיה בנגן Q4 שאני לא מצליח להפעיל את הבלוטוס, זה נתקע וחוזר כל הזמן למצב כבוי מה אני יכול לעשות.

-
@זרחיה-חיימוביץ
איך זה קרה?
עשית משהו לפני או שפתאום זה קרה?
ניסית הפעלה מחדש? -
@זרחיה-חיימוביץ
איך זה קרה?
עשית משהו לפני או שפתאום זה קרה?
ניסית הפעלה מחדש?@מה-זה-משנה-אה זה קרה פתאום, ולא עזר הפעלה מחדש וגם לא שיחזור הגדרות.
-
@מה-זה-משנה-אה זה קרה פתאום, ולא עזר הפעלה מחדש וגם לא שיחזור הגדרות.
@זרחיה-חיימוביץ
הוצאת לו את הWi-Fi? -
@זרחיה-חיימוביץ
הוצאת לו את הWi-Fi?@YAHBDK לא, קניתי את זה חסום בבני ברק.
-
@YAHBDK לא, קניתי את זה חסום בבני ברק.
@זרחיה-חיימוביץ
וזה עבד או מהתחלה לא עבד
כי אם מהתחלה לא עבד כניראה הם הוציאו את הרכיב של הWi-Fi
וביחד איתו את הבלוטוס או אפילו זה אותו רכיב -
@זרחיה-חיימוביץ
וזה עבד או מהתחלה לא עבד
כי אם מהתחלה לא עבד כניראה הם הוציאו את הרכיב של הWi-Fi
וביחד איתו את הבלוטוס או אפילו זה אותו רכיב@YAHBDK זה עבד למעלה משנה וחצי ופאום עכשיו זה לא עובד
-
כנראה שהוא הלך
דרך אגב יש למישהו עדכון בשבילו? -
@זרחיה-חיימוביץ
הייתי אומר לך לעשות איפוס ליצרן אבל אני לא מבטיח בכלל שזה יעזור ומכיוון שזה מוחק הכל אז אני לא יודע
אם אתה רוצה תעשה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות