דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone

שיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
41 פוסטים 11 כותבים 680 צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד דוד המלך 3

    חברה קנדית השיקה מכשיר חדש בשם Sidephone המכשיר מעוצב ברמה גבוהה מאוד עם מקלדת מודולרית, לא ראיתי שדיברו עליו בפורום, אז החלטתי להעלות לטובת מי שמעוניין בו:

    מפרט טכני - Sidephone SP-01

    • מעבד: MediaTek MT8766
    • זיכרון עבודה (RAM): 4GB.
    • נפח אחסון פנימי: 64GB.
    • סוללה: 1,800mAh (טעינה בחיבור USB-C, מספיקה לכ-8 ימי המתנה)
      לא תומך ועינה מהירה
    • מסך: מגע בגודל 2.8 אינץ', רזולוציה 480x640.
    • מערכת הפעלה: SideOS (גרסת אנדרואיד 12 ייעודית וסגורה).
    • שירותי גוגל (GMS): אין, המכשיר מגיע ללא שירותי גוגל וללא חנות Play.
    • סים: סים פיזי בודד אין תמיכה בדאבל סים.
    • רשת סלולרית: 4G LTE בלבד.
    • קישוריות: Wi-Fi ו-Bluetooth 5.0.
    • מצלמה אחורית: 13 מגה-פיקסל של Samsung.
    • מצלמת סלפי: אין
    • שמע: רמקול מובנה. אין שקע אוזניות 3.5 מ"מ
    • GPS: יש
    • חיישן קרבה: אין
    • חיישן תנועה (מד תאוצה): יש
    • ג'ירוסקופ (Gyroscope): אין
    • חיישנים ביומטריים (טביעת אצבע/זיהוי פנים): אין
    • תדרים נתמכים:
      דור שלישי (WCDMA / 3G) תדרים: B1, B2, B5, B6, B8, B19.
      דור רביעי (4G LTE) תדרי FDD-LTE:
      B1, B2, B3, B4, B5, B7, B8, B12, B17, B18, B19, B20, B26, B28A, B28B.
      תדרי TDD-LTE:
      B39, B40, B41.
    • מבנה מקלדת: מודולרי. החלק התחתון מתמגנט וניתן להחלפה פיזית (מגיע עם מקלדת T9 סטנדרטית, עם אפשרות למקלדת QWERTY או גלגלת ניווט).
    • מידות: גובה 128.5 מ"מ | רוחב 55 מ"מ | עובי 13.2 מ"מ.
    • כפתורי ווליום בצד: יש
    • כפתור נעילה: יש
    • משקל: כ-140 גרם.
    • מחיר רשמי: 249$ (בארה"ב, כ- 780 ש"ח לפני מיסים ומשלוח, זה מחיר השקה עם צפי לירידת מחירים).
    • אתר החברה

    מפרט ראשוני מתעדכן

    כרגע אזל המלאי הם עובדים לחדש.

    שימו לב כרגע לפי המידע זמין כרגע נראה שהוא תומך בתדרים בישראל

    מצורף תמונות של המכשיר

    Sidephone-SP-01.png

    are-current-founders-edition-orders-still-receiving-all-v0-4ziknh95a2mg1.png
    images (4).jpeg
    sidephone-sp-01-770x515.jpg
    sidephone-is-my-new-travel-buddy-v0-3vcnnkh23cng1.jpeg

    ד מנותק
    ד מנותק
    דוד המלך 3
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #32

    באו ננסה לשמור על עיקר הנושא ללא דיבורים לא קשורים.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • cfopuserC cfopuser

      יש סרטון העיצוב נחמד אם כי הוא נראה די גדול כיוון f22 f25

      video.mp4
      zip.7z

      S מנותק
      S מנותק
      sruli100
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #33

      @cfopuser זו נראה שמתאים לבחורי ישיבות שאסור להם טלפונים רק נגנים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • א מנותק
        א מנותק
        אגסי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #34

        זה חצי טאצ' או רק מקשים?

        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אגסי

          זה חצי טאצ' או רק מקשים?

          שניאור שמחש מחובר
          שניאור שמחש מחובר
          שניאור שמח
          צוות פיקוח מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #35

          @אגסי כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:

          זה חצי טאצ' או רק מקשים?

          גם וגם

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @אגסי כתב בשיתוף | מכשיר מקשים חדש Sidephone:

            זה חצי טאצ' או רק מקשים?

            גם וגם

            א מנותק
            א מנותק
            אגסי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #36

            @שניאור-שמח כלומר חצי טאצ?
            או שכונתך שני דגמים?

            שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אגסי

              @שניאור-שמח כלומר חצי טאצ?
              או שכונתך שני דגמים?

              שניאור שמחש מחובר
              שניאור שמחש מחובר
              שניאור שמח
              צוות פיקוח מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #37

              @אגסי מכשיר אחד, חצי טאצ׳ וחצי מקשים

              "אם לא תנסה, איך תדע?"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יוסי מחשביםי יוסי מחשבים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
              • קראנץ' ונילהק מנותק
                קראנץ' ונילהק מנותק
                קראנץ' ונילה
                כתב נערך לאחרונה על ידי קראנץ' ונילה
                #38
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מישהו12מ מישהו12

                  הקטע של המקלדת הוא לאפשר בחירה בין 2 סוגי מקלדות. זה מתחרה של Keyphone. אגב עם 2 החברות התכתבתי בעבר.

                  M מנותק
                  M מנותק
                  mosheg
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #39

                  @מישהו12 כתב:

                  הקטע של המקלדת הוא לאפשר בחירה בין 2 סוגי מקלדות. זה מתחרה של Keyphone. אגב עם 2 החברות התכתבתי בעבר.

                  @מישהו12 ומה קרה עם Keyphone? איפה זה נתקע?

                  מחנה ידידיםמ מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • M mosheg

                    @מישהו12 כתב:

                    הקטע של המקלדת הוא לאפשר בחירה בין 2 סוגי מקלדות. זה מתחרה של Keyphone. אגב עם 2 החברות התכתבתי בעבר.

                    @מישהו12 ומה קרה עם Keyphone? איפה זה נתקע?

                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידיםמ מנותק
                    מחנה ידידים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                    #40

                    @mosheg הקפצת נושא
                    מלפני 3 חודש

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M mosheg

                      @מישהו12 כתב:

                      הקטע של המקלדת הוא לאפשר בחירה בין 2 סוגי מקלדות. זה מתחרה של Keyphone. אגב עם 2 החברות התכתבתי בעבר.

                      @מישהו12 ומה קרה עם Keyphone? איפה זה נתקע?

                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #41

                      @mosheg תשאל אותם, אני לא הנציג שלהם 😉

                      הבלוג שלי
                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😂
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר