באג | !1שיאומי qin ai life נראה לי שזה f 21 פרו היה מלא כמעט לחלוטין בזיכרון ולכן התחיל להיות איטי ניסיתי לעשות הפעלה מחדש ומאז לא נדלק
-
1שיאומי qin ai life נראה לי שזה f 21 פרו היה מלא כמעט לחלוטין בזיכרון ולכן התחיל להיות איטי ניסיתי לעשות הפעלה מחדש ומאז לא נדלק
@שולס תוריד זריז את הדחוף והסימני קריאה לפני שירחיקו אותך
זה נוגד את כללי הפורום
וגם תעשה כותרת יותר מתומצתת אין עניין לחזור על ההודעה בכותרת -
@שולס תוריד זריז את הדחוף והסימני קריאה לפני שירחיקו אותך
זה נוגד את כללי הפורום
וגם תעשה כותרת יותר מתומצתת אין עניין לחזור על ההודעה בכותרת@אשריך-עליך ואת הנושא הכפול
-
1שיאומי qin ai life נראה לי שזה f 21 פרו היה מלא כמעט לחלוטין בזיכרון ולכן התחיל להיות איטי ניסיתי לעשות הפעלה מחדש ומאז לא נדלק
-
@אריאל-קוק אם אין ברירה אז סבבה מה אני צריך לעשות?
-
@אריאל-קוק אם אין ברירה אז סבבה מה אני צריך לעשות?
-
ש שולס סימן נושא זה כשאלה
-
@שולס לאפס כמו שמדריכים כאן לאיפוס F21 PRO..
https://mitmachim.top/post/439831 -
1שיאומי qin ai life נראה לי שזה f 21 פרו היה מלא כמעט לחלוטין בזיכרון ולכן התחיל להיות איטי ניסיתי לעשות הפעלה מחדש ומאז לא נדלק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות