בקשה | חלון | האם יש למישהו מדריך ליצירת חלון או סקריפט לאינדיזיין
-
יש על זה מלא תוכן אך דא עקא שכל הקישורים כבר ישניים ולא עדכנים אם יש למישה סקריפט שעושה את זה זה יהיה ממש טוב או מדריך וכל מה שיוכל לעזור תודה
הסגנון החלון הוא כזה המילה שבשורה השניה יהיה חלון ריק ברוחב של המילה הרשאונה והשורה השלישית תתחיל מאיפה שהתחילה השורה הרשאונה
-
יש על זה מלא תוכן אך דא עקא שכל הקישורים כבר ישניים ולא עדכנים אם יש למישה סקריפט שעושה את זה זה יהיה ממש טוב או מדריך וכל מה שיוכל לעזור תודה
הסגנון החלון הוא כזה המילה שבשורה השניה יהיה חלון ריק ברוחב של המילה הרשאונה והשורה השלישית תתחיל מאיפה שהתחילה השורה הרשאונה
-
-
יש על זה מלא תוכן אך דא עקא שכל הקישורים כבר ישניים ולא עדכנים אם יש למישה סקריפט שעושה את זה זה יהיה ממש טוב או מדריך וכל מה שיוכל לעזור תודה
הסגנון החלון הוא כזה המילה שבשורה השניה יהיה חלון ריק ברוחב של המילה הרשאונה והשורה השלישית תתחיל מאיפה שהתחילה השורה הרשאונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות