בירור | אימולטור אנדרואיד באתרוג
-
אני משתמש באימלוטור של android studio אבל אם אתה מתכנן להשתמש בחנות או משהו כזה החסימה חוסמת את האינטרנט של האימולטור היא חושבת שהוא עוד מכשיר בבית ללא רשיון הגנה
-
@יהונתןב אמר באימולטור אנדרואיד באתרוג:
android studio
-
@יהונתןב אמר באימולטור אנדרואיד באתרוג:
android studio
-
אני משתמש באימלוטור של android studio אבל אם אתה מתכנן להשתמש בחנות או משהו כזה החסימה חוסמת את האינטרנט של האימולטור היא חושבת שהוא עוד מכשיר בבית ללא רשיון הגנה
-
@יהונתןב לא הצלחתי להבין איך היא עובדת...
הורדתי זה פותח לי תוכנה שנראת לבניית אפליקציות.. -
א אשר התייחס לנושא זה ב
-
א אלישי העביר נושא זה מ-כללי - עזרה הדדית ב-
-
-
@משפחת-קולר זה כבר לא עובד באתרוג היום?
-
@משפחת-קולר זה כבר לא עובד באתרוג היום?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

