איך עושים את ההפניה כעת- עם ההגדרות החדשות בג'ימל?
-
תגובה: הפניית מייל
לאחרונה ג'ימל עשו הגדרות חדשות- כחלק מהתקדמות טכנולוגית רצופה בגוגל(-הבעלים של ג'ימל- כידוע),
וכחלק מההתקדמות הטכנולוגית האינטנסיבית של 2020.
לגופו של ענין,
בעקבות ההגדרות החדשות, לא הצלחתי לעשות הפניה ממייל פלוני למייל אלמוני כפי שמדובר בפוסט זה.
כדי לא להטריח את חברי הפורום הנכבדים והעסוקים, התיעצתי קודם עם אחד שמבין בענין, אך הוא ניסה ככל יכולתו , ואמר לי שבעקבות השינוי בהגדרות של ג'ימל הוא לא יודע כיצד לעשות את זה.
אודה לעוזרים. -
תגובה: הפניית מייל
לאחרונה ג'ימל עשו הגדרות חדשות- כחלק מהתקדמות טכנולוגית רצופה בגוגל(-הבעלים של ג'ימל- כידוע),
וכחלק מההתקדמות הטכנולוגית האינטנסיבית של 2020.
לגופו של ענין,
בעקבות ההגדרות החדשות, לא הצלחתי לעשות הפניה ממייל פלוני למייל אלמוני כפי שמדובר בפוסט זה.
כדי לא להטריח את חברי הפורום הנכבדים והעסוקים, התיעצתי קודם עם אחד שמבין בענין, אך הוא ניסה ככל יכולתו , ואמר לי שבעקבות השינוי בהגדרות של ג'ימל הוא לא יודע כיצד לעשות את זה.
אודה לעוזרים.@נוני אמר באיך עושים את ההפניה כעת- עם ההגדרות החדשות בג'ימל?:
כדי לא להטריח את חברי הפורום הנכבדים והעסוקים
למה להטריח?? הרי למה עשוי הפורום

-
תגובה: הפניית מייל
לאחרונה ג'ימל עשו הגדרות חדשות- כחלק מהתקדמות טכנולוגית רצופה בגוגל(-הבעלים של ג'ימל- כידוע),
וכחלק מההתקדמות הטכנולוגית האינטנסיבית של 2020.
לגופו של ענין,
בעקבות ההגדרות החדשות, לא הצלחתי לעשות הפניה ממייל פלוני למייל אלמוני כפי שמדובר בפוסט זה.
כדי לא להטריח את חברי הפורום הנכבדים והעסוקים, התיעצתי קודם עם אחד שמבין בענין, אך הוא ניסה ככל יכולתו , ואמר לי שבעקבות השינוי בהגדרות של ג'ימל הוא לא יודע כיצד לעשות את זה.
אודה לעוזרים. -
@נוני פה ניסית?

@איציק-דייטש תודה רבה רבה!
פתרת את הספק.
אין על הפורום הזה! -
@איציק-דייטש תודה רבה רבה!
פתרת את הספק.
אין על הפורום הזה! -
@איציק-דייטש תודה רבה רבה!
פתרת את הספק.
אין על הפורום הזה!@נוני אמר באיך עושים את ההפניה כעת- עם ההגדרות החדשות בג'ימל?:
@איציק-דייטש תודה רבה רבה!
פתרת את הספק.
אין על הפורום הזה!לסיום!
עיין כאן חלק ב'... סעיף/מס' 11.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
