עזרה | המחשב לא מגיב בכלל
-
@מישהו12 למה לא הקצת לXP 500 מגה זיכרון RAM?
אמור להיות יותר ממה שצריך -
@מישהו12 למה לא הקצת לXP 500 מגה זיכרון RAM?
אמור להיות יותר ממה שצריך@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 למה לא הקצת לXP 500 מגה זיכרון RAM?
אמור להיות יותר ממה שצריךהxp רץ יופי
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 למה לא הקצת לXP 500 מגה זיכרון RAM?
אמור להיות יותר ממה שצריךהxp רץ יופי
@מישהו12 וודאי שירוץ
זה הרבה הרבה יותר ממה שצריך
מה שקורה זה שלמחשב נגמר הזיכרון -
@מישהו12 וודאי שירוץ
זה הרבה הרבה יותר ממה שצריך
מה שקורה זה שלמחשב נגמר הזיכרון@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 וודאי שירוץ
זה הרבה הרבה יותר ממה שצריך
מה שקורה זה שלמחשב נגמר הזיכרוןלא הבנתי...
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 וודאי שירוץ
זה הרבה הרבה יותר ממה שצריך
מה שקורה זה שלמחשב נגמר הזיכרוןלא הבנתי...
-
@מישהו12 שתוריד טיפה זיכרון ראם מ xp
-
-
@מישהו12 בהגדרות המכונה (מתי שהיא מכובה) תוריד חלק מהזיכרון - במסך הזה

-
@מישהו12 64 זה מינימום 128 זה המומלץ כלומר 500 זה די והותר
-
@מישהו12 64 זה מינימום 128 זה המומלץ כלומר 500 זה די והותר
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 64 זה מינימום 128 זה המומלץ כלומר 500 זה די והותר
משום מה זה באפור
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 64 זה מינימום 128 זה המומלץ כלומר 500 זה די והותר
משום מה זה באפור
@מישהו12 כי זה דולק כרגע לא?
-
@מישהו12 אז תכבה
אי אפשר לשנות הגדרות שהמחשב פועל -
@מישהו12 אז תכבה
אי אפשר לשנות הגדרות שהמחשב פועל@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 אז תכבה
אי אפשר לשנות הגדרות שהמחשב פועלואז אני אצטרך כאילו להתקין את xp מחדש,לא?
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 אז תכבה
אי אפשר לשנות הגדרות שהמחשב פועלואז אני אצטרך כאילו להתקין את xp מחדש,לא?
@מישהו12 מה הקשר?
-
@מישהו12 מה הקשר?
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 מה הקשר?
נ.ב-אם אני לוחץ על כיבוי בתוך המכונה (בתפריט ההתחל של הוינדוס) זה מכבה באמת או רק את המכונה?
-
@A0533057932 אמר בעזרה | המחשב לא מגיב בכלל:
@מישהו12 מה הקשר?
נ.ב-אם אני לוחץ על כיבוי בתוך המכונה (בתפריט ההתחל של הוינדוס) זה מכבה באמת או רק את המכונה?
@מישהו12 את המכונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות